خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911

پینیون 9 دندانه، روزه ای، جنس چدن داکتیل، قطر سوراخ 24 میلیمتر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پینیون بتونیر 9 دندانه، رزوه ای، چدن داکتیل
  • پینیون بتونیر 9 دندانه، رزوه ای، چدن داکتیل
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بتونیرها برای تولید بتن مرغوب با استفاده از دیگ گردان فولادین طراحی شده‌اند. اگر چه مکانیزم تولید توان انواع میکسر بتن متفاوت است؛ اما در همگی آنها برای انتقال توان از قطعه‌ای با عنوان پینیون استفاده می‌شود. این قطعه در واقع یک چرخ‌دنده خورشیدی است که انتقال توان برای چرخش دیگ سنگین میکسرها را بر عهده دارد.

پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911 برای نصب شدن بر روی دیگ میکسرهای کوچک ۲۵۰ و یا ۴۰۰ لیتری طراحی ‌شده است. این چرخ ‌دنده با استفاده از متریال فولادین طراحی ‌شده و کاملاً جان سخت و ضد سایش برای فعالیت‌های طولانی پروسه‌های تولید بتن کارایی دارد. پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911 ضد سایش، ضد زنگ و با ساختار کاملاً مقاوم و ماندگار است.

ویژگی‌های پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911

پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911 برای نصب شدن در دیگ میکسرهای کوچک از مدل‌های ۲۵۰ الی ۴۰۰ لیتری طراحی شده ‌است. نیکا ابزار برای ساخت این چرخ‌ دنده از متریال چدن داکتیل استفاده می‌کند. چدن داکتیل آلیاژی بسیار مقاوم و کاملاً ضد سایش است که برای ساخت یک چرخ‌دنده تحت تنش زیاد مانند نصب در میکسر بتن‌ها کارایی دارد.

پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911 یک چرخ‌ دنده چدنی و ۹ دندانه با طراحی خورشیدی است. تمامی دنده‌های این محصول ضد سایش و بسیار مستحکم هستند. در عین ‌حال قطر بخش مرکزی یا همان قطر سوراخ آن ۲۴ میلی‌متر است. این چرخ‌ دنده خاصیت ضد سایش و در عین ‌حال بسیار مستحکم و کارآمد برای پروسه‌های طولانی تولید بتن کارایی دارد.

دنده کوچک بتونیر 9 دندانه، چدن داکتیل

کاربردهای پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911

کاربردهای پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911 برای نصب شدن بر روی دیگ میکسرهای بتن‌سازی است. این چرخ‌ دنده ها در بخش زیرین دیگ سوار شده و برای طراحی میکسرها از نوع دنده زیر در کلاس طراحی مدل‌های 250 و یا ۴۰۰ کیلویی استفاده می‌شود. در واقع چرخ ‌دنده پینیون برای گردش دیگ میکسرهای کوچک است و از پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911 نیز برای نصب در میکسرهای کوچک برقی و یا بنزینی استفاده می‌کنند.

مشخصات فنی پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911
نام محصولچرخ‌دنده پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911
تعداد دندانه۹ عدد
متریالچدن داکتیل
قطر سوراخ داخلی۲۴ میلی‌متر

قیمت پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911

قیمت پینیون نیکا ابزار مدل BT24P911 با توجه به کارایی و کیفیت ساخت آن مقرون ‌به ‌صرفه است. در ساخت این چرخ‌ دنده ارائه ‌شده توسط نیکا ابزار از چدن داکتیل استفاده‌ شده است که آلیاژی کاملاً مقاوم و جان ‌سخت است. لذا با توجه به کارایی و در مقایسه با محصولات مشابه ارزش خرید قابل قبول دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: