خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA12DE02

کاتر آسفالت بر دیزلی، شاسی پوریا صنعت، موتور 12 اسب گازوئیلی برند ای تی کیو، قابلیت نصب تیغه تا قطر 45

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کاتر بنزینی شاسی پوریا صنعت، موتور 12 اسب دیزل برند ای تی کیو، آبی رنگ
  • کاتر بنزینی شاسی پوریا صنعت، موتور 12 اسب دیزل برند ای تی کیو، آبی رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برش عمیق، سریع و تمیز سطوح بتنی، آسفالتی و حتی سنگی تنها با استفاده از دستگاه کاتر آسفالت بر مناسب امکان‌پذیر است. هر اندازه نیاز به برش عمیق‌تری باشد، باید از کاتر قدرتمندتری نیز استفاده کنید. انواع کاتر آسفالت بر دیزلی برای این منظور طراحی شده‌اند. مانند کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA12DE02 که از سری کاترهای گازوئیلی با قابلیت کارکرد قدرتمند برای پروژه‌های سنگین و طولانی ‌مدت است.

کاتر آسفالت‌بر نیکا ابزار مدل CA12DE02 را با استفاده از شاسی پوریا صنعت طراحی کرده‌اند. این دستگاه قدرت عملیاتی بالایی در حد نصب یک موتور ۱۲ اسب بخار گازوئیل سوز را دارد. بنابراین از این دستگاه به ‌راحتی می‌توانید برای هر نوع برش عمیق سطوح بتنی، سنگی و یا آسفالتی استفاده کنید. طراحی ساده اما جان‌ سخت، بهره‌مندی از موتور قدرتمند دیزلی، روش تنظیم ساده ارتفاع تیغه و قدرت مانور بالا از جمله قابلیت‌های برجسته این محصول هستند.

کاتر گازوئیلی با موتور 12 اسب برند ای تی کیو

ویژگی‌های کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA12DE02

کاتر آسفالت‌بر نیکا ابزار مدل CA12DE02 با استفاده از شاسی قدرتمند و تخصصی برند پوریا صنعت ساخت ایران طراحی‌ شده است. این شاسی از بخش‌های حفاظتی کامل، صفحه زیرین ضخیم و روش تنظیم ارتفاع تیغه ساده و کارآمدی برخوردار است. اما برای تکمیل طراحی قدرتمند این محصول از موتور ۱۲ اسب بخار گازوئیل سوز برند ای تی کیو استفاده ‌شده است. این موتور ۲ سیلندر و هوا خنک از نوع تنفس طبیعی است که به روش استارتی فعالیت می‌کند. قدرت ۱۲ اسب بخار این موتور برای کارکرد هر نوع تیغه و برش عمیق هر نوع سطحی کارایی کامل دارد. از تیغه‌های فولادین بتن بر و یا آسفالت بر با سایز ۴۵ سانت می‌توانید برای اتصال به این کاتر و حفر شیارها تا عمق حداکثر ۱۷ سانت استفاده کنید.

مشخصات فنی کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA12DE02
نام محصولکاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA12DE02
نوعدیزلی (گازوئیل سوز)
قدرت موتور۱۲ اسب بخار
تعداد سیلندر۲ عدد
سیستم خنک‌کنندههوا خنک
سیستم راه‌اندازیاستارتی
برند موتورای تی کیو
برند شاسیپوریا صنعت
نوع تیغه قابل نصبتیغه قطر ۴۵ سانت

قیمت کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA12DE02

قیمت کاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA12DE02 با توجه به الگوی طراحی آن از سری کاترهای قدرتمند دیزلی و شاسی جان‌ سخت محصول برند معتبر پوریا صنعت کاملاً اقتصادی است. در این محصول از موتور کاملاً قدرتمند دیزلی برند مطرح ای تی کیو (ETQ) استفاده شده ‌است. این برند از شرکت‌های پویای چینی است که همواره موتورهای جان‌ سخت و کارآمد و البته با قیمت مناسب را عرضه کرده‌ است. این نکته باعث شده تا قیمت کاتر نیکا ابزار مدل CA12DE02 در مقایسه با دیگر دیزلی‌های بازار ارزش خرید بالایی داشته باشد.

نمای جلوی دستگاه کاتر برش آسفالت پوریا صنعت با موتور 12 اسب گازوئیلی برند ای تی کیو

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: