خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS04HR

کمپکتور صفحه ای، شاسی هیساکی، موتور راتو 7 اسب، بنزینی، قدرت ضربه 1.5 تن

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کمپکتور هیساکی با موتور 7 اسب بنزینی برند راتو، زرد رنگ
  • کمپکتور هیساکی با موتور 7 اسب بنزینی برند راتو، زرد رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آماده ‌سازی بستر زمین برای اجرای سازه‌های سنگین عمرانی یک الزام همیشگی است. این کار با استفاده از ماشین‌آلات مختلف و به شکل کوباندن و متراکم سازی سطح زمین انجام می‌شود. کمپکتور از کلیدی‌ترین ماشین‌آلات متراکم سازی زمین است. البته کمپکتور صفحه ای به‌ مراتب کاربردی گسترده دارد. دستگاه کمپکتور نیکا ابزار مدل KS04HR با روش طراحی مدل‌های صفحه‌ای ساخته ‌شده است که برای هر نوع کوباندن در فضاهای محدود پروژه‌های ساختمانی و یا کوباندن محوطه‌های عمرانی و حتی پروژه‌های سبک راه‌سازی و پیاده‌رو سازی کارایی دارد.

کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS04HR دستگاه کارامد و خوش ‌ساخت مونتاژ شده با شاسی هیساکی است. این کمپکتور هیساکی به ‌همراه موتور بنزین سوز برند راتو در ایران مونتاژ می‌شود و با توجه به طی شدن مراحل ساخت کارخانجات ایرانی چه از نظر قیمت و چه از نظر تأمین قطعات یکی از برجسته‌ترین محصولات بازار در دسته‌بندی انواع کمپکتور بنزینی است. اگر برای محوطه سازی و یا کوباندن خاک در مقدمات پروژه‌های پی‌ریزی ساختمان دست ‌به ‌کار هستید، توصیه می‌کنیم که این محصول قدرتمند و جان ‌سخت اما کارآمد از شاسی هیساکی و موتور راتو را تهیه کنید.

کار کردن اپراتور با استفاده از کمپکتور بنزینی هیساکی موتور 7 اسب راتو

کاربردهای کمپکتور نیکا ابزار مدل KS04HR

از نگاه کاربردی با یکی از برجسته‌ترین انواع زمین‌کوب های بازار روبه‌رو هستید که از قدرت مانور بالا در هر نوع فضای محدود پروژه‌های زیرسازی برخوردار است. اصولاً کمپکتورهای صفحه‌ای را برای مانور در فضاهای باریک مانند کوباندن خاک پی ساختمان و یا پیاده‌روها و KS04HR طراحی کرده‌اند.

کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS04HR از نوع بنزین سوز است. لذا بدون دغدغه برای کابل کشی و یا تأمین برق می‌توانید از این دستگاه در هر فضای محدود، فضاها با دسترسی دشوار و حتی پروژه‌های سیار استفاده کنید. در عین ‌حال آن‌قدر قدرتمند طراحی ‌شده است که توانایی متراکم سازی عمق مؤثری از خاک را داشته باشد. چرا که این دستگاه دارای موتور ۷ اسب راتو است و این مقدار قدرت کافی است تا تمامی لایه‌های سطحی خاک و یا خاک اضافه شده به ‌طور کامل کوبانده شوند. از کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS04HR برای آماده‌سازی بستر خاکی پروژه‌های عمرانی، محوطه سازی و پی‌سازی ساختمان استفاده می‌کنند.

کوبش خاک با استفاده از کمپکتور هیساکی با موتور راتو

 

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS04HR

برای طراحی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS04HR از موتور ۷ اسب راتو به‌ همراه شاسی صفحه‌ای برند هیساکی استفاده ‌شده است. موتور از نوع تک ‌سیلندر، بنزین سوز و ۴ زمانه است که به روش هوا خنک کار می‌کند. حداکثر قدرت این موتور ۷ اسب بخار است که به‌ راحتی قادر است تا صفحه فلزی سنگین شاسی زمین‌کوب هیساکی را جابه‌جا کرده و قدرت‌های بالای کوبندگی را تولید نماید. برای تکمیل طراحی این دستگاه از صفحه فلزی سنگین و کاملاً پهنی در اندازه ۵۲´۴۲ سانتی‌متر استفاده شده ‌است.

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS04HR
نام محصولکمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS04HR
نوعصفحه‌ای
ابعاد صفحه۵۲´۴۲ سانتی‌متر
برند شاسیهیساکی
برند سازنده موتورراتو
نوع موتوربنزین سوز تک سیلندر و ۴ زمانه
راه‌اندازیهندلی
قدرت موتور۷ اسب بخار
قدرت کوبندگی1.5 تن
خنک‌سازیهوا خنک
کاربرد دستگاهبرای آماده‌سازی بستر خاکی زمین در پروژه‌های پی‌سازی، محوطه سازی و ساخت پیاده‌رو و KS04HR

قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS04HR

قیمت کمپکتور صفحه‌ای نیکا ابزار مدل KS04HR با در نظر گرفتن نوع مونتاژ دستگاه در استفاده از شاسی برند هیساکی و موتور راتو ۷ اسب بخار کاملاً اقتصادی است. هیساکی برند مالزیایی است که همواره یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده شاسی ماشین‌آلات ساختمانی بوده ‌است. شاسی کمپکتور این برند جان ‌سخت، قدرتمند با روش کار ساده و مؤثر است. در بخش دیگر این دستگاه از موتور تک‌ سیلندر راتو آن‌هم با قدرت قابل‌ توجه ۷ اسب بخار استفاده ‌شده است. راتو نیز از برندهای صاحب سبک و البته خوش قیمت موتورساز چینی است. مونتاژ این دستگاه در ایران و استفاده از برندهای خوش‌نام و اقتصادی بازار باعث شده تا قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS04HR مقرون به صرفه و کاملا رقابتی با محصولات مشابه بازار باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: