خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS05WE

کمپکتور صفحه ای، شاسی ویلسون، موتور ETQ، بنزینی7 اسب، 1.5 تن ضربه

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کمپکتور برند ویلسون چین، موتور سبز رنگ برند ای تی کیو، 7 اسب بخار
  • کمپکتور برند ویلسون چین، موتور سبز رنگ برند ای تی کیو، 7 اسب بخار
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

خاک سست زمین هرگز نمی‌تواند وزن سنگین سازه‌های عمرانی را تحمل کند. در تمام پروژه‌های عمرانی باید مرحله کوباندن خاک را با استفاده از دستگاه کمپکتور مناسب تکمیل کنید. در فضاهای محدود نیز می‌توانید از انواع کمپکتور صفحه ای استفاده کنید. مانند دستگاه کمپکتور نیکا ابزار مدل KS05WE که از نوع صفحه‌ای برای کوبش‌های متوالی و متراکم سازی عمق خاک در هر نوع پروژه عمرانی طراحی ‌شده است.

کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS05WE با استفاده از شاسی خوش‌ ساخت برند ویلسون در کنار موتور بنزین سوز ETQ طراحی ‌شده است. این دستگاه کمپکتور ویلسون با صفحه فلزی نسبتاً بزرگ و سنگین از فولاد ضد زنگ توان کوباندن قدرتی بالغ بر 1.5 تن را در هر ضربه دارد. این دستگاه مونتاژ کشور چین است و در دسته‌بندی باکیفیت‌ترین نوع از زمین کوب‌های قدرتمند صفحه‌ای قرار می‌گیرد. در عین ‌حال با توجه به کارایی از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

کمپکتور بنزینی برند ویلسون موتور 7 اسب ای تی کیو

کاربردهای کمپکتور نیکا ابزار مدل KS05WE

کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS05WE یک دستگاه همه کاره برای متراکم سازی خاک از فضاهای محدود تا فضاهای باز است. قدرت کوبانندگی 1.5 تنی این دستگاه آن‌چنان است که می‌توانیم از آن برای متراکم سازی هر نوع زمین با خاک‌های سست رسی، خاک‌های سنگلاخی، خاک‌های شنی و ماسه‌ای و حتی زمین‌های گل‌آلود و یا بسترهای خاک اضافه شده استفاده کنیم. در عین ‌حال شاسی برند ویلسون آنچنان طراحی ‌شده است تا دستگاه برای حضور در هر نوع فضای محدود از قابلیت مانور سریع برخوردار باشد و به‌ راحتی حتی در کوچکترین فضاها برای متراکم سازی دست ‌به ‌کار شود. از این دستگاه عموماً برای بسترسازی خاک زمین‌های مسکونی جهت ساخت‌ سازه‌های شهری مانند پی‌سازی و یا عملیات گودبرداری استفاده می‌کنند. در عین ‌حال توانایی مانور در فضاهای محدود مانند ساخت پیاده‌رو را دارد و می‌توان از آن در محوطه سازی استفاده کرد.

کمپکتور بنزینی شاسی چینی از برند ویلسون، 1.5 تن ضربه، زرد رنگ

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS05WE

کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS05WE را با استفاده از موتور بنزین سوز برند ETQ طراحی کرده‌اند. این دستگاه کمپکتور بنزینی دارای موتور تک سیلندر از نوع ۴ زمانه و هوا خنک است. در عین ‌حال موتور دستگاه به روش هندلی راه‌اندازی می‌شود. همچنین در نهایت سرعت خود قادر است قدرتی معادل ۷ اسب بخار را تولید نماید. این موتور خوش نفس ETQ در داخل بدنه ساخته شده از برند ویلسون قرار دارد. این شاسی دارای صفحه فولادین نسبتاً بزرگ ۵۲´۴۲ سانتی‌متری است که می‌تواند در هر بار کوباندن سطح زمین قدرتی معادل 1.5 تن را تولید نماید.

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS05WE
نام دستگاهکمپکتور نیکا ابزار مدل KS05WE
نوعصفحه‌ای
برند شاسیویلسون
ابعاد صفحه۵۲´۴۲ سانتی‌متر
قدرت کوبندگی1.5 تن
برند موتورETQ
نوعتک سیلندر بنزین سوز با عملکرد ۴ زمانه
راه‌اندازیهندلی
سیستم خنک‌ کنندههوا خنک
قدرت موتور۷ اسب بخار
کاربردبسترسازی فضاهای ساختمانی از قبیل آماده‌سازی پی، گودبرداری و محوطه‌سازی

قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS05WE

قیمت کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS05WE در دسته ‌بندی مدل‌های ارزشمند بازار قرار دارد که چه از نظر موتوری و چه از نظر شاسی در جمع بهترین‌ها مونتاژ شده‌ است. این دستگاه کاملاً وارداتی است و در کشور چین مونتاژ می‌شود. البته شاسی ویلسون ساخت کشور چین همواره از بهترین‌ها بوده‌ است که طراحی جان ‌سخت و قابلیت کوبندگی بالایی دارد. در آن طرف بخش موتوری این دستگاه قرار دارد که ساخت برند ETQ از بهترین موتور سازهای چینی با ریشه آمریکایی است. در کل این دستگاه یکی از زمین کوب‌های میان رده بازار است که به نسبت قیمت و در مقایسه با رقبای مشابه بازار ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: