خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS06WR

کمپکتور صفحه ای، شاسی ویلسون، موتور راتو، بنزینی7 اسب

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کمپکتور صفحه ای شاسی برند ویلسون، موتور 7 اسب بخار برند راتو چین درجه یک
  • کمپکتور صفحه ای شاسی برند ویلسون، موتور 7 اسب بخار برند راتو چین درجه یک
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

قطعاً نمی‌توانید بر روی خاک سست برای پروژه‌های سنگین عمرانی اقدام کنید. در آغاز هر پروژه به کوباندن و متراکم سازی لایه‌های سطحی زمین نیاز دارید و باید از دستگاه کمپکتور مناسب استفاده کنید. معمولاً در فضاهای باریک که طولانی هستند، از انواع کمپکتور صفحه ای استفاده می‌کنند. دستگاه کمپکتور نیکا ابزار مدل KS06WR نیز از سری همین مدل‌های صفحه‌ای است که قدرتمند و خوش ‌ساخت با قابلیت مانور پذیری زیاد برای کوبش خاک در فضاهای باریک طراحی‌ شده است.

کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS06WR تمام المان‌های لازم برای تبدیل شدن به دستگاهی کارآمد را دارد. این دستگاه که با مونتاژ موتور راتو بر روی شاسی ویلسون در کشور چین مونتاژ شده ‌است، از سری محصولات میان رده بازار محسوب می‌شود که قدرت عملیاتی بالایی دارد و برای متراکم سازی لایه‌های مؤثر خاک در مدت زمان کوتاه طراحی شده‌ است.

کاربردهای کمپکتور نیکا ابزار مدل KS06WR

از نظر کاربردی این دستگاه با قدرت مانور سریع در فضاهای باریک ساخته‌ شده است. به ‌این ‌ترتیب عملاً قادر است تا به‌ راحتی هر نوع خاک در پروژه‌ها مانند پی‌سازی ساختمان، گودبرداری، محوطه سازی شهری و ساختمانی و یا پیاده ‌روسازی استفاده شود. در عین حال شاسی آن با رعایت اصول ارگونومیک ساخته ‌شده که به‌ راحتی در اختیار اپراتور قرار گرفته و مانور پذیری کامل دارد. از طرفی با استفاده از موتور بنزین سوز این دستگاه می‌توانیم ضربات کوبنده در حد 1.5 تن را تولید کنیم که برای متراکم سازی زمین در هر نوع خاک شنی، ماسه‌ای، رسوبی، گلی و حتی سنگلاخی و یا خاک اضافه شده کارایی کامل دارد.

کمپکتور بنزینی برند ویلسون با موتور 7 اسب بخار راتو

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS06WR

کمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS06WR با استفاده از موتور بنزین سوز برند راتو طراحی ‌شده است. در این کمپکتور بنزینی شاهد استفاده از موتور تک سیلندر با عملکرد ۴ زمانه هستیم که در حداکثر سرعت خود قادر است تا قدرتی معادل ۷ اسب بخار را تولید نماید. در عین ‌حال برای راه‌اندازی این موتور از مکانیزم هندلی استفاده شده و هوا خنک است. اما بخش شاسی این دستگاه محصول برند صاحب‌نام چینی ویلسون است. این شاسی دارای صفحه فولادین ضد زنگ و ضد خش در ابعاد ۵۲´۴۲ سانتی‌متر است که همراه با عملکرد موتور خوش نفس ۷ اسب بخار راتو قادر است تا ضرباتی قدرتمند در حد 1.5 تن را تولید نماید.

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS06WR
نام محصولکمپکتور صفحه ای نیکا ابزار مدل KS06WR
نوع دستگاهصفحه‌ای
برند شاسیویلسون
ابعاد صفحه۵۲×۴۲ سانتی‌متر
برند سازنده موتورراتو
نوع موتورتک سیلندر بنزین سوز و ۴ زمانه
سیستم خنک کاریهوا خنک
سیستم راه‌اندازیهندلی
قدرت هر ضربه1.5 تن
کاربردآماده‌سازی بستر خاکی زمین در پروژه‌های مسکونی، محوطه‌سازی و پیاده‌روسازی

قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS06WR

قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS06WR با توجه به مونتاژ خوش ‌ساخت آن با استفاده از موتور ۷ اسب راتو در کنار شاسی مانور پذیر و بسیار مقاوم و کنترل‌ پذیر ویلسون مناسب است و کاملاً در سطح رقابتی با محصولات مشابه بازار قرار دارد. ویلسون از برندهای شناخته‌ شده چینی است که شاسی ماشین‌آلات ساختمانی را با کیفیت خوب و قابل ‌قبول تولید می‌کند. در عین ‌حال راتو دیگر برند صاحب سبک چینی‌ها در عرصه موتورسازی است که به ‌هر حال محصولات خود را با قیمت مناسب روانه بازار می‌کند. این کمپکتور نیکا ابزار مدل KS06WR مونتاژ کشور چین است که در مقایسه با دستگاه‌های مشابه خود با قیمت کاملاً رقابتی به فروش می‌رسد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: