خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP

کمپکتور صفحه ای، شاسی هیساکی، موتور پوتر بنزینی7 اسب، 1.5 تن ضربه

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کمپکتور هیساکی سبز رنگ با موتور 7 اسب بخار برند پوتر، بنزینی، 1.5 تن ضربه
  • کمپکتور هیساکی سبز رنگ با موتور 7 اسب بخار برند پوتر، بنزینی، 1.5 تن ضربه
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بسترسازی برای آغاز پروژه‌های عمرانی مرحله‌ای کلیدی و کاملاً استراتژیک است. ساختمان‌های سنگین خود را نمی‌توانید بر روی زمین‌های سست بنا کنید و برای متراکم سازی خاک باید از دستگاه‌های تخصصی مانند انواع کمپکتور استفاده کنید. البته در فضاهای محدود مانند بسترسازی پی ساختمان از کمپکتور صفحه‌ای استفاده می‌کنند. کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP یک نمونه خوش ‌ساخت صفحه‌ای است که با استفاده از موتور قدرتمند برند پوتر تجهیز شده ‌است.

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP مونتاژ داخل ایران است؛ اما با استفاده از شاسی هیساکی و موتور پوتر جمع شده تا چه از نظر موتوری و چه از نظر شاسی کارایی کامل یک دستگاه قدرتمند و همه ‌فن‌حریف را داشته باشد. این دستگاه قدرت مانور بالایی در فضاهای محدود دارد. هر نوع کوبش خاک را به ‌سرعت انجام داده و قادر است تا برای مدت‌ زمان طولانی آن‌هم برای متراکم سازی هر نوع زمین استفاده شود.

کمپکتور با شاسی هیساکی و موتور 7 اسب پوتر

کاربردهای کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP با الگوی طراحی نمونه‌های صفحه‌ای ساخته شده ‌است. صفحه فلزی این دستگاه طراحی قدرتمند و کاملاً کوبنده در ابعاد 0.5 متری دارد و در هر ضربه قادر است تا قدرتی معادل ۲ تن را وارد کند. این مقدار قدرت‌نمایی برای کوبش خاک در هر نوع پروژه عمرانی کافی به ‌نظر می‌رسد.

از طرفی این دستگاه در دسته‌بندی انواع کمپکتور بنزینی قرار می‌گیرد که برای کار در سطح پروژه‌های سیار و یا کار در مناطق دور افتاده و یا هر پروژه فاقد برق کارایی دارد. از طرفی موتور بنزینی کار شده در این محصول آن‌قدر قدرتمند است که شرایط استفاده از کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP را در متراکم سازی هر نوع خاک در هر نوع زمین و پروژه‌های زیرسازی ساختمان مناسب می‌کند.

کمپکتور هیساکی با موتور پوتر و کمپکتور هیساکی با موتور طرح هوندا

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP

کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP در تیپ صفحه‌ای طراحی ‌شده است. این دستگاه از صفحه کوبنده فلزی قدرتمند و سنگین ‌وزن با ابعاد 0.5 متری برخوردار است که قادر است تا قدرتی معادل ۲ تن را در هر ضربه خود وارد کند. برای ساخت این دستگاه از شاسی قدرتمند و خوش‌ ساخت برند هیساکی استفاده شده ‌است. این شاسی از صفحه زیرین مقاوم و شاسی جان ‌سخت با قابلیت کنترل پذیری ساده و البته سرعت و مانور پذیری عالی طراحی‌ شده است. برای تأمین قدرت عملیات کوبیدن خاک نیز از موتور بنزین سوز برند پوتر استفاده ‌شده است. این موتور ۷ اسب بخار قدرت دارد و از نوع تک سیلندر با عملکرد ۴ زمانه طراحی ‌شده است. موتور بنزینی پوتر هوا خنک است که با استفاده از روش هندلی راه‌اندازی می‌شود.

مشخصات فنی کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP
نام محصولکمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP
نوعصفحه‌ای
ابعاد صفحه کوبنده0.5 متر
قدرت کوبندگی۲ تن
برند سازنده شاسیهیساکی
نوع موتوربنزینی ۴ زمانه تک سیلندر
برند سازنده موتورپوتر
توان موتور۷ اسب بخار
راه‌اندازیهندلی

قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP

قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP در سطح میان رده‌ای از بازار قرار دارد. این محصول در ایران مونتاژ شده ‌است؛ اما برای ساخت آن از شاسی خوش ‌ساخت هیساکی به ‌همراه موتور خوش نفس پوتر استفاده شده که هر دو برند در سطح تولیدات خود از بهترین‌های بازار جهانی و برترین تولیدکنندگان چینی هستند. قیمت کمپکتور نیکا ابزار مدل KS08HP با توجه به کارایی و کیفیت و در مقایسه با نمونه‌های مشابه مقرون ‌به ‌صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: