خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

بتن کن 7 کیلویی گریتک مدل GTDH-24001

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بتن کن 7 کیلویی گریتک مدل GTDH-24001 ۱
  • بتن کن 7 کیلویی گریتک مدل GTDH-24001 ۱
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

از کنده‌کاری تا شیارزنی و حتی سوراخ‌کاری و در مواقعی خرد کردن قطعات سنگی و بتنی حجم گسترده‌ای از فعالیت‌های سنگین تخریب در فضاهای ساختمانی هستند. تنها با استفاده از دریل بتن کن قدرتمند با قابلیت هم‌زمان کوبندگی و دریلی می‌توانید در تمامی این کارها موفق ظاهر شوید. بتن کن ۷ کیلویی گزینه مناسبی است. از میان محصولات متنوع بازار نیز می‌توانید دریل بتن کن گرتیک را تهیه کنید.

دریل بتن کن 7 کیلویی برند گرتیک مدل GTDH-24001 یک محصول سبک ‌وزن اما خوش ‌دست از نوع سه کاره محصول چینی است که تمامی انتظارات شما از عملیات‌های گسترده در فازهای مختلف تخریب ساختمان را پوشش می‌دهد. با این دریل بتن کن گرتیک مدل GTDH-24001 به ‌راحتی می‌توانید از فاز کوبندگی تا شرایط دریل کاری و حفاری، تغییر کاربری داده و عملاً با قدرت مانوری بالا در تمامی شرایط سخت ساختمانی حاضر شوید. شرایطی که دست شما را در هر نوع مانور فضاهای بزرگ و پیچیده ساختمان باز خواهد کرد.

مشخصات فنی بتن کن گرتیک ۷ کیلویی

بتن کن گرتیک ۷ کیلویی مدل GTDH-24001 در دسته‌‌بندی چکش‌های سبک ‌وزن و هم‌چنین چکش تخریب گریسی قرار می‌گیرد که البته به مشخصه‌های فنی مدرن با امکانات قابل ‌توجه مجهز شده‌ است. گرتیک برای ساخت این پیکور کوچک از موتور الکتریکی تکفاز ۲۸۰۰ وات استفاده کرده ‌است. توان قابل ‌توجهی که قطعاً از کارایی قدرتمندی در یک چکش کوبنده ساختمانی برخوردار است. این چکش برای کارکرد به حضور ولتاژ برق ۲۲۰ ولت AC نیاز دارد و با قابلیت کنترل سرعت ۶ حالته می‌توانید سرعت مته سوراخ‌کاری آن را در محدوده ۵۰ الی ۸۰۰ دور بر دقیقه تنظیم کنید.

برای ساخت این دریل بتن کن گرتیک مدل GTDH-24001 از قلم گیر ۴ شیار نوع SDS به ‌همراه دسته کمکی ۳۶۰ درجه آنتی شوک استفاده‌ شده است. در عین ‌حال از هر سه حالت کارکرد دریل بتن کن، حالت چکشی و دریلی - چکشی برخوردار است. از طرفی می‌توانید مته حفاری این چکش را در هر دو حالت چپگرد و یا راستگرد نیز تنظیم کنید. شرایطی که به جای خود از امکانات ویژه در سوراخکاری‌های عمیق است.

مشخصات فنی بتن کن گرتیک مدل GTDH-24001
نام محصولدریل بتن کن گرتیک مدل GTDH-24001
نوع موتورالکتریکی - تک‌فاز
ولتاژ۲۲۰ ولت AC
توان موتور2800 وات
سرعت گردش مته۵۰ الی ۸۰۰ دور بر دقیقه
قدرت ضربه‌زنی۶ ژول
قلم گیر۴ شیار SDS
قابلیت کنترل سرعتدارد
قابلیت گردشدارد
قابلیت چکشیدارد
قفل سوئیچدارد
ویژگی‌هادارای بلبرینگ‌های ضد غبار، حداکثر مته تا سایز ۳۲، دسته با روکش ضد تعریق، کنترل سرعت در ۶ حالت

کاربردهای بتن کن گرتیک مدل GTDH-24001

از این چکش خوش‌ دست با طراحی کوچک اما کاملاً ارگونومیک گرتیک نباید انتظار قدرت‌نمایی در تخریب سطوح سنگی و آسفالتی و بتن مسلح برای پروژه‌هایی همچون گودبرداری و یا حفاری و... را داشته باشید. به هر حال ما در مورد یک پیکور سبک 7 کیلویی صحبت می‌کنیم. در عوض می‌توانید به خوش‌ دستی و قابلیت سه کاره آن در هر نوع فضای ساختمانی اعتماد کنید. 

بتن کن گرتیک ۷ کیلویی مدل GTDH-24001 یک چکش همه‌کاره در تخریب‌های ساختمانی است. از قدرت کوبندگی آن می‌توانید برای کنده‌کاری و یا شیارزنی سطوح استفاده کنید. در عین ‌حال از قابلیت دریلی بتن کن گرتیک مدل GTDH-24001 ‌ هم می‌توانید برای ایجاد سوراخ‌های عمیق در سطوح متراکم بتنی، سیمانی و یا آجری و گچی نیز بهره‌مند شوید.

بتن کن 7 کیلویی گریتک مدل GTDH-24001 ۱

قیمت بتن کن ۷ کیلویی گرتیک

گرتیک برند شناخته ‌شده چینی است که در این سال‌های اخیر محصولات خود را در کلاس برترین‌های بازار طراحی کرده ‌است و حالا جایگاه شناخته ‌شده‌ای در سطح جهانی خصوصا بازار داخلی ایران دارد. این بتن کن گرتیک ۷ کیلویی با المان‌های فنی قابل ‌توجه طراحی ‌شده است. قدرت موتوری بالا، طراحی ارگونومیک، وزن سبک و کارکرد سه کاره که همگی نشان از قابلیت‌های ویژه این پیکور گرتیک است که باید مزیت خوش قیمت بودن را هم اضافه کنید. قیمت هیلتی ۷ کیلویی گرتیک در مقایسه با رقبای هم‌تراز آن کاملاً اقتصادی است؛ به شکلی که ارزش خرید بالایی دارد و می‌تواند در هر نوع تخریب سبک ساختمانی با اطمینان در اختیار ما باشد.

  • در حین دریل کاری، مته دستگاه پیکور گرتیک داخل سطوح گیر می‌کند، علت چیست؟

    این گیر کردن مته به ‌علت کارکرد در شرایط غیرمناسب است. احتمالاً از مته‌ها با عمق زیاد برای کار با این دستگاه استفاده کرده‌اید.

  • حداکثر قابلیت سوراخ‌کاری هیلتی ۷ کیلویی گرتیک چه مقدار است؟

    با استفاده از این محصول گرتیک می‌توانید حداکثر تا عمق ۳۰ سانتی‌متری از سطوح متراکم برای سوراخ‌کاری اقدام کنید.

  • حین حالت چکشی لرزش بدنه پیکور گرتیک خیلی زیاد است، علت چیست؟

    احتمالا سیلندر ضربه ساز دستگاه در شرایط نامناسبی قرار دارد. توصیه می‌کنیم که سطح روانکاری سیلندر ضربه ساز را بررسی کنید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: