خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

چکش تخریب 16 کیلویی گرتیک مدل GTDH-15001

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب گریتک مدل GTDH-15001
  • چکش تخریب گریتک مدل GTDH-15001
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تخریب از سنگین‌ترین عملیات‌های عمرانی است و باید در هر سطح آن کاملاً قدرتمند ظاهر شوید و از چکش تخریب با وزن ایده‌آل و قدرت مانورپذیری خوب استفاده کنید. چکش تخریب ۱۶ کیلویی یکی از بهترین‌ وزن ها برای عملیات های سنگین در پروژه های تخریب ساختمانی است. برای تهیه این نوع می توانید از چکش تخریب گریتک استفاده کنید که برای تخریب‌های هدفمند از عموم فضاهای ساختمانی تا کنده‌کاری و حتی حفاری در محوطه‌های شهری و صنعتی طراحی‌ شده است.

چکش تخریب 16 کیلویی برند گریتک مدل GTDH-15001 همراه با موتور فوق قدرتمند 3000 وات عملاً می‌تواند در هر نوع پروژه پیچیده تخریب‌های سنگین حاضر باشد. مانورپذیری عالی، قدرت کوبندگی بالا، بدنه جان سخت در کنار قیمت مناسب، همگی از جمله ویژگی‌های برجسته این پیکور گرتیک هستند که آن را تبدیل به دستیار قدرتمند شما خواهد کرد. با این محصول عملا در هر نوع فضای ساختمانی قدرتمند ظاهر می شود.

مشخصات فنی چکش تخریب مدل GTDH-15001

چکش برقی گریتک مدل GTDH-15001 با وزن ۱۶ کیلویی در دسته ‌بندی هیلتی‌های سنگین ‌وزن از این برند چینی قرار دارد. گرتیک برای ساخت این هیلتی سنگین خود از موتور الکتریکی تک‌فاز 3000 وات استفاده کرده ‌است. این مقدار توان را در چکش‌های فوق سنگین شاهد هستیم که حالا می‌توانیم از توان آن برای عملیات مانور پذیر چکش میان وزن ۱۶ کیلویی گریتک استفاده کنیم.

در ساخت چکش تخریب گریتک ۱۶ کیلویی از سیلندر ضربه ساز صنعتی با قابلیت تولید ضربه با نرخ ۱۴۵۰ بار در دقیقه استفاده‌ شده است که می تواند در کوبنده بودن هر نوع سطحی بهترین عملکرد را داشته باشد. قدرت کوبندگی هر یک از ضربات این چکش نیز توانی بالغ بر ۴۵ ژول دارند که کاملاً برای خرد کردن هر نوع سطح بتنی کافی است. در عین ‌حال برای این چکش برقی گریتک مدل GTDH-15001  از قلم گیر ۶ گوش HEX، کلیدهای ضد غبار، دسته کمکی ۳۶۰ درجه تاشو و... استفاده‌ شده است.

مشخصات فنی چکش تخریب مدل GTDH-15001
نام محصولچکش برقی گرتیک مدل GTDH-15001
نوع موتورالکتریکی تک‌فاز
ولتاژ۲۲۰ ولت AC
قدرت3000 وات
نرخ تولید ضربه۱۴۵۰ بار در دقیقه
قدرت کوبندگی هر ضربه۴۵ ژول
قلم گیر۶ گوش HEX
کنترل سرعتندارد
قفل سوییچدارد
دسته کمکی ۳۶۰ درجهدارد
ویژگی‌هاپرقدرت و بادوام، کلیدهای ضد غبار، کیف حمل فلزی

کاربردهای چکش تخریب مدل GTDH-15001

چکش تخریب گریتک ۱۶ کیلویی مدل GTDH-15001 در دسته‌ بندی مدل‌های سنگین از این برند چینی قرار دارد که برای هر نوع فعالیت کوبنده چه در فضاهای ساختمانی و یا فضاهای شهری و محوطه‌های صنعتی و حتی حفاری تونل‌ها در معادن کارایی دارد. در این پیکور گرتیک از موتور قدرتمند 3000 وات استفاده ‌شده است که در کمتر محصولی از پیکورهای برقی شاهد چنین توان بالایی هستیم. 

با استفاده از هیلتی ۱۶ کیلویی گریتک می‌توانید برای هر نوع حفاری، کنده‌کاری، خرد کردن سطوح بتنی، سنگی، آجری و یا موزاییک و... دست ‌به ‌کار شوید. این چکش توانایی کار در مراحل سخت گودبرداری و یا حفاری چاه و شیارزنی بر سطوح آسفالتی را دارد. به راحتی می توانیم چکش برقی گریتک مدل GTDH-15001 را به عنوان یک پیکور همه کاره در هر نوع تخریب ساده تا سنگین معرفی کنیم.

چکش تخریب گریتک مدل GTDH-15001

قیمت چکش تخریب مدل GTDH-15001

از نگاه اقتصادی، گرتیک یکی از شناخته ‌شده‌ترین برندهای بازار است که توانسته تا محصولات خوش ‌ساخت خود را با قیمت‌های کاملاً مناسب و به‌ صرفه تولید نماید. قیمت هیلتی ۱۶ کیلویی گریتک مدل GTDH-15001 در مقایسه با دیگر رقبای همتراز آن ارزش خرید بالایی دارد. این پیکور گرتیک کاملاً قدرتمند است که با طراحی ارگونومیک می‌تواند یک دستیار فوق حرفه‌ای و خوش قیمت و البته جان سخت برای شما در سنگین‌ترین پروژه‌های تخریبی باشد.

  • در حین کار، بدنه چکش تخریب گرتیک ۱۶ کیلویی لرزش شدیدی دارد، علت چیست؟

    احتمالاً از سطح ولتاژ متغیر برای راه‌اندازی دستگاه استفاده کرده‌اید. توصیه می‌کنیم که منبع برق چکش خود را تغییر دهید.

  • در تخریب سطوح قلم چکش برقی گرتیک مدل GTDH-15001 تاپ دارد، چه‌کار کنیم؟

    این چکش از قلم گیر مدرن ۶ گوش HEX استفاده می‌کند. این تاب داشتن قلم احتمالا به‌ علت کج بودن خود قلم است و توصیه می‌کنیم که آن را تعویض کنید.

  • از موتور برق می‌توانیم برای راه‌اندازی هیلتی ۱۶ کیلویی گرتیک استفاده کنیم؟

    بله، به شرط آنکه موتور برق شما توان معادل حداقل 3 کیلو وات و مجهز به سیستم تثبیت ولتاژ AVR باشد و هیچ مصرف‌کننده دیگری جز چکش ۱۶ کیلویی گرتیک از آن استفاده نکند.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: