خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

چکش تخریب 6 کیلویی گریتک مدل GTDH-16002

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 6 کیلویی گریتک مدل GTDH-16002
  • چکش تخریب 6 کیلویی گریتک مدل GTDH-16002
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 برای تخریب در محیط‌های کوچک و یا لایه‌های نازک گچی و سرامیکی و حتی فضاهای بالاسری باید از انواع چکش برقی که سبک ‌وزن مانند چکش تخریب 6 کیلویی هستند و قدرت مانور بالایی دارند، استفاده کنید. چکش تخریب گریتک مدل‌های متفاوتی را تولید نموده و محصول ۶ کیلویی مدل GTDH-16002 برای چنین شرایطی طراحی ‌شده است تا در هر نوع پروژه کوچک از تخریب های ساختمانی همراه شما باشد.

چکش برقی گریتک مدل GTDH-16002 تمامی فاکتورهای کلیدی از پیکور سبک وزن اما خوش ‌دست با قدرت مانور عالی را دارد. گریتک که از برندهای خلاق چینی است که در این سال‌های اخیر محصولات باکیفیت جهانی را تولید کرده ‌است. این پیکور گریتک در وزن سبک با رعایت اصول ارگونومیک همراه دسته کمکی ۳۶۰ درجه آنتی شوک ساخته‌ شده است تا تمامی معیارهای فنی از یک پیکور ساده اما قدرتمند مناسب فضاهای ساختمانی را داشته باشد. علاوه بر این چکش تخریب گریتک 6 کیلویی با قیمت کاملا رقابتی نسبت به دیگر محصولات همرده عرضه می شود.

مشخصات فنی چکش تخریب مدل GTDH-16002

چکش برقی گریتک مدل GTDH-16002 با وزن ۶ کیلوگرمی در دسته‌بندی چکش‌های سبک‌ وزن مخصوص فعالیت‌های ساختمانی قرار می‌گیرد. گریتک برای ساخت این پیکور سبک ‌وزن خود از موتور الکتریکی با قدرت قابل ‌توجه ۱۶۰۰ وات استفاده کرده ‌است. این مقدار قدرت موتوری در سطح چکش‌های سبک ‌وزن حجم توان بسیار بالایی محسوب می‌شود تا  در هر نوع کوبندگی سطوح نازک فضاهای ساختمانی کاملا مناسب باشد. 

با خروجی ضربه ساز این دستگاه همراه نرخ تولید ضربه‌ای 2900 بار در دقیقه به ‌خوبی می‌توانید عملکرد قدرتمند موتور را ارزیابی کنید. قدرت کوبندگی هر ضربه چکش تخریب گریتک ۶ کیلویی نیز رقم قابل ‌توجه ۱۳ ژول است. البته این دستگاه علاوه ‌بر قابلیت کوبندگی از قدرت دریلی برای سوراخ‌کاری در سطوح عمیق بتنی و یا سنگی نیز برخوردار است که برای نصب هر نوع تاسیسات ساختمان و یا نصب هر نوع تجهیز کارایی دارد. همچنین در این پیکور گریتک از سیستم قلم گیر ۶ گوش استفاده‌ شده است.

مشخصات فنی چکش تخریب مدل GTDH-16002
نام دستگاهچکش برقی گریتک مدل GTDH-16002
نوع موتورالکتریکی تک‌فاز
ولتاژ۲۲۰ ولت
توان۱۶۰۰ وات
 نرخ تولید ضربه2900 بار در دقیقه
قدرت هر ضربه۱۳ ژول
قابلیت کنترل سرعتندارد
قابلیت چرخشدارد
دسته کمکی۳۶۰ درجه آنتی شوک
وزن۶ کیلوگرم
کاربردهر نوع تخریب سطوح گچی، سرامیکی و حتی سنگی در فضاهای محدود با دسترسی دشوار

  کاربردهای چکش تخریب مدل GTDH-16002

از چکش تخریب گریتک ۶ کیلویی مدل GTDH-16002 انتظار قدرت‌نمایی در فعالیت‌های سنگین مانند تخریب محوطه‌های شهری و یا حفاری و پروژه‌های گودبرداری را نداشته باشید. این چکش ضعیف‌تر از آن است که در چنین فعالیت‌های سنگین و قدرتمندی حاضر باشد؛ اما چابک‌تر از هر چکش تخریب دیگر می‌تواند در محیط بسته و محدود ساختمانی برای عموم تخریب‌هایی سبک و گسترده حاضر شود. 

ویژگی برجسته چکش برقی گریتک مدل GTDH-16002 در طراحی ارگونومیک آن است که با وزن سبک تبدیل به یکی از خوش دست ترین‌های بازار شده ‌است و با آن می‌توانید در هر نوع شیارزنی، کنده‌کاری، تراش‌زنی و خرد کردن سطوح گچی و سیمانی و حتی آجری حاضر شوید. در عین ‌حال از قدرت دریل بتن کن این محصول برای سوراخ‌کاری های عمیق نیز برخوردار هستید.

چکش تخریب 6 کیلویی گریتک مدل GTDH-16002

قیمت چکش تخریب مدل GTDH-16002

گریتک برند مطرح چینی بازار است که محصولات خود را با رعایت بالاترین استانداردها و امکانات مدرن طراحی می‌کند و با قیمت کاملاً رقابتی به فروش می‌رساند. کمتر چکش سبک‌ وزنی را در بازار پیدا می‌کنید که به مانند پیکور گریتک مدل GTDH-16002 طراحی خوش‌دست و قدرت مانورپذیری بالایی داشته باشد و به قیمت کاملاً رقابتی با این محصول به فروش برسد. قیمت هیلتی ۶ کیلویی گریتک مدل GTDH-16002 با توجه به قابلیت‌های فنی، قدرت موتوری، طراحی خلاقانه و مانور پذیر و استفاده از قطعات با کیفیت کاملاً مقرون ‌به ‌صرفه است و به نسبت رقبای هم‌تراز آن ارزش خرید بالایی دارد.

  • بدنه چکش تخریب گریتک ۶ کیلویی حین کار به ‌شدت داغ می‌کند، علت چیست؟

    یا از این چکش برای تخریب سطوح سنگین استفاده می‌کنید و یا در روانکاری سیلندر ضربه ساز آن کوتاهی کرده‌اید.

  • مکانیزم روانکاری سیلندر ضربه ساز چکش برقی گریتک مدل GTDH-16002 به چه صورت است؟

    گریتک این چکش را به مانند مدل‌های سبک ‌وزن با روش روانکاری روغن طراحی کرده است.

  • چگونه از قدرت مانور بهتری برای تخریب فضاهای بالاسری برخوردار باشیم؟

    شما می‌توانید با تنظیم مناسب دسته کمکی ۳۶۰ درجه به ‌راحتی از مته کوبنده دستگاه در تخریب‌های بالاسری استفاده کنید.

  • حداکثر عمق بتن کنی پیکور گریتک ۶ کیلویی چه مقدار است؟

    این چکش قادر است تا برای سوراخ‌کاری تا عمق ۳۰ سانتی‌متر از بتن متراکم کار کند.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: