خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30011

ورق 1 میل، ظرفیت 1 فرغون، مناسب جهت بالابر 300 کیلویی تک فاز

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
باکت حمل مصالح ظرفیت تک فرغون، ورق 1 میل، آبی رنگ
  • باکت حمل مصالح ظرفیت تک فرغون، ورق 1 میل، آبی رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 حمل مصالح فله‌ای مانند بتن و یا سیمان در پروژه‌های ساختمانی به امری عادی تبدیل شده‌ است. در چنین شرایطی لازم است تا از دستگاه بالابر ساختمانی با ظرفیت حمل بار کافی استفاده کنید. البته برای بالا کشیدن مصالح فله‌ای چاره‌ای جز استفاده از باکت بالابر ساختمانی ندارید. اگر مقدار مصالح شما کم در حد یک فرغون است، می‌توانید از باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30011 استفاده کنید.

باکت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BB30011 برای کار در بالابرهای کوچک نهایتاً ۲۵۰ کیلویی طراحی‌ شده است. هر چند در کارکرد دستگاه‌های بزرگ نیز می‌توانیم از این نوع باکت استفاده کنیم. اما در کل این محصول مناسب پروژه‌های کوچک ساختمانی و حمل مقدار محدود بتن است و برای کار در عموم فضاهای متداول ساختمانی طراحی‌ شده است.

ویژگی‌های محصول باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30011

باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30011 طراحی استاندارد برای حمل بار ایمن در بالابرها را دارد. شکل هندسی این باکت کاملاً با استانداردهای حمل بار در فضاهای ساختمانی مطابقت دارد. از طرفی کوچک و برای حمل بارهای سبک طراحی شده تا در حین اجرای پروژه از قدرت مانور بالایی نیز برخوردار باشد. در نهایت نیز باید از طراحی قدرتمند و جان‌ سخت آن یاد کنیم که می‌تواند تا مدت‌ها و بدون آسیب در اختیار شما قرار بگیرد.

باکت بالابر ساختمانی ورق 1 میل، ظرفیت 1 فرغون آبی رنگ تولید شده داخل کارگاه

باکت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BB30011 را با استفاده از ورق فولادین ضد زنگ به قطر ۱ میلی‌متر طراحی کرده‌اند. ورق‌های فولادین نیز با روش اتصال حرفه‌ای و محکم جوشکاری شده‌اند تا به‌ سادگی نشکنند. ظرفیت این باکت برای حمل ۱ فرغون مصالح ساختمانی کافی است. لذا از آن می‌توانیم برای حمل بتن، سیمان و ماسه در بالابر ساختمانی 250 کیلویی استفاده کنیم.

مشخصات فنی باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30011
نام محصولباکت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل BB30011
ظرفیت۱ فرغون
متریالورق‌های فولادین ضد زنگ
ضخامت ورق۱ میلی‌متر
کاربردمناسب نصب در بالابرهای سبک برای حمل انواع مصالح در پروژه‌های کوچک ساختمان‌سازی و یا محیط‌های کوچک کارگاهی و ...

قیمت باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30011

قیمت باکت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل BB30011 با توجه به ظرفیت آن در حد مدل‌های کوچک تنظیم شده ‌است. این باکت را با استفاده از ورق‌های ۱ میلی‌متری فولادین ساخته‌اند و در اجرای آن از جوشکاری کاملاً استانداردی استفاده ‌شده است. این باکت مخصوص حمل بتن و یا هر نوع مصالح مایع ساختمانی طراحی‌ شده است و روش بارگیری تا تخلیه آن به‌ راحتی انجام می‌شود. در عین ‌حال با ابعاد کاملاً مناسب برای جابجایی در فضاهای باریک پروژه‌های ساختمانی طراحی ‌شده است. قیمت این باکت در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بازار ارزش خرید بالایی دارد. خصوصاً که کاملاً کاربردی با طراحی جان سخت برای هر نوع پروژه مناسب است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: