خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه آسفالت بر استیلا سایز 45

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه آسفالت بر استیلا سایز 45
  • تیغه آسفالت بر استیلا سایز 45
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برش آسفالت در جریان تعمیر معابر شهری و یا نصب و تعمیر تأسیسات شهری و ساختمانی امری متداول است. چرا که لازم است تا سطوح سخت آسفالتی را منظم و عمیق برش بزنیم. در چنین پروژه‌هایی لازم است تا دستگاه کاتر مناسب را انتخاب کرده و در ادامه باید از تیغ کاتر مخصوص برش آسفالت تهیه کنید. این تیغه‌ها با سگمنت‌های پهن برای جدا کردن خرده سنگ‌ها از میان قیر کارایی دارند. تیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵ یکی از بهترین‌های بازار است که در ابعادی متوسط اما کارآمد طراحی ‌شده است. این تیغه آسفالت بر استیلا طراحی جان سخت با قابلیت نصب شدن بر انواع دستگاه کاترهای برقی، بنزینی و دیزلی را دارد. در عین ‌حال این تیغه آسفالت بر با طول عمر مفید بالایی طراحی ‌شده است که می‌توان از آن برای برش هر نوع سطح آسفالتی استفاده کرد.

ویژگی‌های تیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵

تیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵ برای برش‌های نیمه عمیق طراحی‌ شده است. استیلا برند صاحب نام آلمانی است که تیغه‌های فولادین خود را با رعایت استانداردهای بین‌المللی و همچنین سگمنت های پهن و الماسه از تنگستن کارباید طراحی کرده‌ است. سگمنت های تیغه آسفالت بر ساخت برند استیلا به ‌راحتی قادر هستند که سطوح آسفالتی را شکافته و در برش‌های سریع و عمیق آسفالت کارایی داشته باشند. این تیغه آسفالت بر با سایز ۴۵ سانت طراحی ‌شده است که مقداری متوسط محسوب می‌شود. این تیغه از نوع تر است و در حین برش به پاشش آب جهت خنک شدن سطح خود نیاز دارد. در عین ‌حال در جهت ساعتگرد چرخیده و با استفاده از سگمنت‌های پهن خود می‌تواند برش‌هایی در عمق ۱۵ الی ۱۷ سانتی‌متر را ایجاد کند.

کاربردهای تیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵

از نگاه کاربردی تیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵ برای برش‌های نیمه‌ عمیق آسفالت طراحی ‌شده است. از این تیغه می‌توانید برای کوپل شدن با انواع دستگاه کاتر برقی، بنزینی و یا دیزلی استفاده کنید. همچنین با توجه به قابلیت برش زنی نیمه ‌عمیق حداکثر ۱۷ سانتی‌متر یکی تیغه مناسب برای کار در سطح معابر شهری است. از این تیغه برای انجام پروژه‌ها از قبیل تعمیر و اصلاح سطوح خراب ‌شده آسفالت معابر شهری و ساختمانی و همچنین برش تمیز و کنده‌کاری آسفالت برای نصب تأسیسات در معابر و فضاهای ساختمانی استفاده می‌کنند.

مشخصات فنی تیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵
نام محصولتیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵
کاربریآسفالت بر
سایز۴۵ سانت
جنسفولاد پرکربن ضد زنگ
نوعتر
حداکثر عمق برش۱۵ الی ۱۷ سانت
ویژگیقابل نصب شدن بر انواع کاتر برقی، بنزینی و دیزلی

قیمت تیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵

قیمت تیغه کاتر آسفالت بر استیلا سایز ۴۵ با توجه به کیفیت ساخت و کارایی این محصول و با در نظر گرفتن طول عمر مفید آن در مقایسه با دیگر تیغه‌های ۴۵ سانت محصول برندهای اصلی بازار کاملاً اقتصادی است که ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: