خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه کاتر آسفالت بر

انواع تیغه آسفالت بر

    مرتب‌سازی محصولات:

  • پیش‌فرض
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین
  • جدید‌ترین
  • پرفروش‌ترین
  • پربازدیدترین
تیغه کاتر استیلا سایز 35

تیغه آسفالت بر استیلا سایز ۳۵

5

تیغه آسفالت بر استیلا سایز 45

تیغه آسفالت بر استیلا سایز 45

5

تیغه برش آسفالت سایز 45 برند وایکینگ

تیغه آسفالت بر وایکینگ سایز 45

5

تیغه برش آسفالت برند وایکینگ سایز 35

تیغه آسفالت بر وایکینگ سایز 35

5

تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا سایز 45 جهت برش آسفالت

تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا سایز 45

5

تیغه کاتر آسفالت بر سایز 35 برند لوکیا چین، سبز رنگ

تیغه کاتر آسفالت بر لوکیا سایز 35

5

تیغه آسفالت بر مرسی سایز 45 زرد رنگ

تیغه آسفالت بر مرسی سایز 45 سانت

5

تیغه آسفالت بر سایز 35 برند مرسی زرد رنگ

تیغه آسفالت بر مرسی سایز 35 سانت

5

تیغه بتن بر برند امپرور قرمز رنگ

تیغه بتن بر امپرور سایز 60

5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فهرست مطالب

 

تیغه آسفالت بر از انواع متفاوت تیغه کاتر می‌باشد که مخصوص برش سطوح سخت آسفالتی در معابر شهری، جاده‌ای و یا فضاهای ساختمانی و... طراحی شده است. آسفالت از مهمترین متریال‌های پوشش فضاهای بزرگ خصوصاً محوطه‌های شهری هستند که بسیار مقاوم، آب‌گریز و ماندگار است. اما بنا به دلایل متعدد مانند حفر کانال، نصب تاسیسات شهری و ساختمانی، لکه گیری، تعمیر سطح آسفالت و یا دیگر پروژه‌های عمرانی نیاز به برش منظم و دقیق رویه آسفالتی معابر و محوطه‌ها داریم. 

برای این منظور انواع تیغه برش اسفالت را در سایزهای متفاوت و مخصوص نصب بر انواع دستگاه کاتر آسفالت بر طراحی کرده‌اند. این تیغه‌ها ساختاری تهیه شده از فولاد نرم با طراحی سگمنت‌های کوچک الماسه دارند که به راحتی قادر هستند تا خرده سنگ‌ها را از لایه‌های چسبنده قیر بیرون بکشند.

مشخصات فنی تیغه کاتر آسفالت بر

تیغه کاتر اسفالت بر با استفاده از متریال‌های فولادین سخت کاری شده با کربن در کنار آلیاژ‌های کروم برای مقاومت ضد زنگ ساخته می‌شوند. این تیغه‌ها در اندازه‌های متنوع از ۳۵ الی ۶۰ سانت و حتی بزرگتر طراحی شده‌اند و همگی آنها قابلیت نصب شدن بر دستگاه کاتر آسفالت بر را دارند. البته تنها می‌توانید از تیغه با سایز مناسب در دستگاه کاتر مربوطه استفاده کنید. 

تیغه کاتر آسفالت بر

  تیغه برش آسفالت برای بریدن آسفالت در ضخامت‌های مختلف طراحی گردیده و مناسب برش سطوح متراکم بتنی و یا آجری و سنگی نیستند. برای برش سطوح سنگی باید از کاتر‌های مخصوص دیگری استفاده کنید. تیغه های آسفالت بر با طراحی سگمنت‌های کوتاه و یکپارچه مناسب کار بر سطوح سخت آسفالتی هستند.

مشخصات فنی تیغه برش آسفالت
نام ‌محصولتیغه کاتر آسفالت بر
نوع برشآسفالت بر تک کاره، آسفالت
سایز۳۵، ۴۵ و ۶۰ سانتی متر
برندهای مطرحلوکیا، بوفالو، نورتون، دیاموند، استیلا، فست و...

انواع سایز تیغه آسفالت بر

سایز مهمترین مولفه دسته بندی انواع تیغه برش آسفالت است. برای انجام پروژه‌های گوناگون برش سطوح آسفالتی انواع دستگاه کاتر‌های کوچک بنزینی و مدل‌های بزرگ و قدرتمند دیزلی طراحی شده‌اند، که در سایز صفحه دیسک برش تفاوت دارند. برای برش‌های عمیق به صفحه تیغه‌های بزرگ نیاز دارید؛ اما در برش‌های سطحی و سرعت عمل بالا از تیغه برش‌های کوچک استفاده می‌کنند. با این مقدمه انواع سایزهای تیغه برش آسفالت به قرار زیر هستند.

تیغه کاتر آسفالت بر در سایزهای مختلف

انواع سایزهای تیغه برش آسفالت

انواع تیغه های آسفالت بر را در سایز‌های متداول ۳۵، ۴۵ و ۶۰ سانتیمتری طراحی می‌کنند. این تیغه‌ها مطابق با الگوی نصب در کاتر‌های متداول آسفالت بر ساخته شده‌اند. تیغه کاتر آسفالت بر ۳۵ سانت کوچکترین سایز استاندارد این تیغه‌ها است که در برش‌های سطحی آسفالت مانند سطح رویه سطحی جهت مرمت معابر کارایی دارد. اما تیغه آسفالت بر ۶۰ سانت بزرگترین سایز استاندارد طراحی این تیغه‌ها است و می‌توانیم از آنها جهت کار با کاتر‌های قدرتمند دیزلی استفاده کنیم. حداکثر عمق برش تیغه آسفالت بر معمولاً در حدود    قطر تیغه است. مثلاً حداکثر عمق برش تیغه کاتر آسفالت بر ۴۵ سانت تا ۱۵ سانتی متر و با وارد کردن فشار بیشتر به دستگاه تا 18 سانتی متر می‌رسد. این حداکثر عمق برش با توجه به نوع طراحی شاسی کاترها محاسبه شده است و کاملاً وابسته به چگونگی تنظیم ارتفاع تیغه دارد.

تیغه کاتر آسفالت بر

  قیمت تیغه آسفالت بر

مولفه‌های گوناگونی در تعیین قیمت تیغه برش آسفالت تاثیرگذار هستند. این تیغه‌ها از متریال‌های متفاوت آلیاژهای فولادین در کنار سبک‌های متنوع طراحی سگمنت‌ها به همراه قابلیت تک یا دو کاره بودن طراحی می‌شوند. در عین حال آنها را با سایزهای متفاوت می‌سازند که مولفه‌های تعیین کننده در قیمت تیغه کاتر آسفالت بر است.

در هنگام خرید تیغه آسفالت بر وجود برخی ویژگی‌ها مانند تناسب با سایز کاتر، نوع کاربری، نوع جهت چرخش تیغه، اسلوب طراحی سگمنت‌ها و قابلیت کافی برش آسفالت را بررسی کنید.

  • آیا از تیغه آسفالت بر می‌توانیم برای برش بتن و یا سنگ استفاده کنیم؟

    لزوما خیر، این تیغه‌ها مخصوص برش آسفالت ساخته شده‌اند. اما در مواردی برخی محصولات، تیغه آسفالت بر‌های دو کاره هستند که علاوه بر برش قدرتمند آسفالت توانایی کامل اما محدود برش بتن را دارند. با این حال توصیه می‌کنیم که برای برش بتن از تیغه‌های مخصوص استفاده کنید.

  • چگونه از جهت چرخش تیغه آسفالت بر مطلع شویم؟

    جهت چرخش تیغه به شکل یک فلش جهت دار بر روی بدنه تیغه برش هک شده است.

  • تیغه کاتر آسفالت بر خشک چیست؟ چه تفاوتی با مدل‌های تر دارد؟

    تیغه برش آسفالت بر خشک بدون نیاز به پاشش آب کار می‌کند. این تیغه در سخت‌ترین شرایط کاری نیازی به خنک سازی ندارد؛ اما در حین کار گرد و خاک زیادی تولید می‌کند. در مقابل برای کار با تیغه‌های تر باید از پاشش آب نازل‌های خنک سازی تیغه استفاده کنیم.

    مرتب‌سازی مقالات:

  • پیش‌فرض
  • جدید‌ترین
  • پربازدیدترین
  • بیشترین امتیاز

    جدید‌ترین مقالات:

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: