خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه آسفالت بر مرسی سایز 35 سانت

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه آسفالت بر سایز 35 برند مرسی زرد رنگ
  • تیغه آسفالت بر سایز 35 برند مرسی زرد رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بدون استفاده از تیغه کاتر مناسب نمی‌توانید در برش سطوح سخت موفق ظاهر شوید. دستگاه کاتر برای انجام برش‌های عمیق و قدرتمند طراحی‌ شده است، اما همین دستگاه قدرتمند تنها زمانی کارآمد است که در آنها از تیغه‌های مناسب با کاربرد تخصصی استفاده کنید. تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۳۵ از سری تیغه‌های مخصوص برش آسفالت است که با طراحی بر پایه سگمنت‌های بلند به ‌راحتی و با سرعت مناسب می‌تواند هر نوع عمق آسفالته را برش بزند.

تیغه آسفالت بر از جمله ملزومات کاملاً کاربردی است. این تیغه‌ها مخصوص برش سطوح آسفالتی در سطح معابر شهری و ساختمانی و حتی صنعتی طراحی‌ شده‌اند. البته این تیغه‌ها قابلیت کوپل شدن بر روی هر نوع دستگاه کاتر را دارند. مانند انواع تیغه آسفالت بر مرسی که همواره یکی از بهترین و مطمئن‌ترین های بازار بوده ‌است.

ویژگی‌های محصول تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۳۵

تیغه کاتر آسفالت بر مرسی سایز ۳۵ برای کار برش در سطح معابر شهری طراحی ‌شده است. این تیغه از انعطاف ‌پذیری خوبی برای کار در هر دو شرایط تر و خشک برخوردار است. در عین ‌حال برای ساخت آن از سگمنت‌های بلند و الماسه از نوع باکالیت استفاده ‌کرده‌اند.

تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۳۵ را با استفاده از فولاد پرکربن و انعطاف ‌پذیر می‌سازند. از این تیغه می‌توانید برای کوپل شدن بر روی انواع کاترهای بنزینی، دیزلی و یا برقی استفاده کنید. این در حالی است که با قطر ۳۵ سانتی‌متری از کوچکترین سایز تیغه کاترها محسوب می‌شود. حداکثر عمق قابل برش این تیغه نیز ۱۱ سانتی‌متر است. از این تیغه می‌توانید برای فعالیت‌های سنگین برش آسفالت استفاده کنید. مادامیکه چه از نظر کیفیت ساخت و چه از نظر طول عمر و کارایی در فهرست بهترین‌های بازار قرار دارد.

مشخصات فنی تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۳۵
نام محصولتیغه کاتر آسفالت بر مرسی سایز ۳۵
قطر۳۵ سانتی‌متر
قطر سوراخ۲۵ میلی‌متر
نوعمخصوص برش آسفالت
حداکثر عمق برش آسفالت۱۱ سانتی‌متر
ویژگیقابل نصب شدن بر روی انواع دستگاه کاتر

قیمت تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۳۵

قیمت تیغه کاتر آسفالت بر مرسی سایز ۳۵ در سطح مدل‌های کوچک از سری تیغه‌های تر قرار می‌گیرد. مرسی برند خوش‌نام بازار است که در تولید تیغه‌هایی کارآمد فعالیت می‌کند. این برند چینی محصولات خود را با رعایت استانداردهای روز دنیا طراحی کرده و تنوع کاملی از انواع تیغه‌های کاتر را معرفی کرده‌ است. مرسی محصولات خود را به نسبت کیفیت و کارایی با قیمت کاملاً رقابتی عرضه می‌کند. قیمت تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۳۵ نیز در مقایسه با دیگر محصولات هم‌تراز از رقبای بازار و البته با در نظر گرفتن کیفیت ساخت و کارایی آن مقرون ‌به ‌صرفه است و ارزش خرید مناسبی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: