خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه آسفالت بر مرسی سایز 45 سانت

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه آسفالت بر مرسی سایز 45 زرد رنگ
  • تیغه آسفالت بر مرسی سایز 45 زرد رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

دستگاه کاتر برای برش‌های عمیق و تمیز در سطوح سخت طراحی ‌شده است. اما در کار با این دستگاه زمانی موفق هستید که از تیغه کاتر مناسب با کاربرد تخصصی استفاده کنید. مانند تیغه آسفالت بر که به شکل تخصصی برای برش هر نوع سطح آسفالتی در معابر شهری و یا فضاهای ساختمانی طراحی ‌شده است. برای این منظور و جهت ایجاد برش‌های عمیق می‌توانید از تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۴۵ استفاده کنید.

تیغه کاتر آسفالت بر مرسی سایز ۴۵ با استفاده از متریال فولادین مرغوب ساخته ‌شده است. این تیغه از قابلیت کوپل شدن بر روی هر نوع کاتر از مدل‌های بنزینی، دیزلی و یا برقی برخوردار است. در عین ‌حال سگمنت‌های آن از نوع الماسه باکالیت هستند که هر نوع سطوح عمیق آسفالتی را در شرایط خیس و خشک برش می‌زند.

تیغه برش مرسی زرد رنگ، جهت برش آسفالت

ویژگی‌های محصول تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۴۵

تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۴۵ را با استفاده از فولاد آلیاژی کربن‌دار که انعطاف ‌پذیری خوبی دارد، ساخته‌اند. این تیغه دارای سگمنت‌های نسبتاً بلند از نوع باکالیت است که جهت هر نوع برش عمیق در سطوحی مانند آسفالت طراحی شده ‌است.

از این تیغه آسفالت بر مرسی می‌توانید در پروسه‌های برش آسفالت خشک استفاده کنید. قطر دیسک تیغه ۴۵ سانتی‌متری است که مطابق با استاندارد طراحی کاترهای متوسط ساخته شده ‌است. از طرفی با این تیغه قادر به ایجاد برش‌های عمیق در حد ۱۵ الی ۱۷ سانتی‌متر هستید. تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۴۵ را آن‌قدر محکم ساخته‌اند که می‌توانیم از آن برای برش زنی سطوح متراکم بتنی البته بدون آرماتور نیز استفاده کنیم. این در حالی است که تیغه مذکور از طول عمر مفید بالا و کارایی کاملاً جان ‌سخت در شرایط کار سخت برش آسفالت و حتی بتن‌های معمولی برخوردار است.

مشخصات فنی محصول تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۴۵
نام محصولتیغه کاتر آسفالت بر مرسی سایز ۴۵
نوعبرش آسفالت
قطر۴۵ سانتی‌متر
قطر سوراخ مرکزی۲۵ میلی‌متر
متریال ساختفولاد پرکربن، سگمنت‌های باکالیت
حداکثر عمق برش۱۵ الی ۱۷ سانتی‌متر
کاربردبرش سطوح آسفالتی و بتنی غیرمسلح
ویژگیاز نوع خشک با قابلیت کار به روش تر و توانایی نصب شدن بر روی انواع کاتر برقی، بنزینی و دیزلی

قیمت محصول تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۴۵

قیمت کاتر آسفالت بر مرسی سایز ۴۵ در تیپ مدل‌های سایز متوسط بازار قرار می‌گیرد. در کل قیمت کاترهای آسفالت زن از مدل‌های برش بتن کمتر است. این در حالی است که همواره نام و نشان برند سازنده تأثیر مستقیم بر قیمت نهایی محصول داشته است. مرسی برند آشنایی در صنعت تولید تیغه‌های کاتر زنی است. این برند چینی همواره توانسته تا تیغه‌های آسفالت بر و یا بتن بر بسیار مرغوب، کارآمد و جان‌ سختی را بسازد. این در حالی است که محصولات خود را در فهرست کالاهای اقتصادی قرار داده ‌است. قیمت تیغه آسفالت بر مرسی سایز ۴۵ در مقایسه با محصولات هم سایز از دیگر برندها و با توجه به کیفیت ساخت و کارایی آن مقرون‌ به‌ صرفه است و ارزش خرید مناسبی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: