خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ریموت بالابر ساختمانی

ریموت بالابر ساختمانی

    مرتب‌سازی محصولات:

  • پیش‌فرض
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین
  • جدید‌ترین
  • پرفروش‌ترین
  • پربازدیدترین
ریموت بالابر ساختمانی سه فاز برند آن تایم به همراه کنترل

ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K04

ریموت بالابر ساختمانی سه فاز، برند آن تایم ontime، کنترل جرثقیلی، برد 50 متر، کنتاکتوری

5

ریموت بالابر ساختمانی تکفاز برند On Time

ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB501K03

ریموت بالابر ساختمانی تکفاز، چینی برند آن تایم On time، کنترل جرثقیلی، برد 50 متر، کنتاکتوری

5

ریموت بالابر ساختمانی سه فاز برند بشیری برد 50 متر

ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K02

ریموت بالابر ساختمانی سه فاز، برند بشیری، ایرانی، کنترل جرثقیلی، برد 50 متر، کنتاکتوری

5

ریموت بالابر ساختمانی تک فاز - کنتاکتوری -با برد ۵۰ متری

ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB501K01

ریموت بالابر ساختمانی تکفاز، ایرانی برند بشیری، کنترل جرثقیلی، برد 50 متر، کنتاکتوری

5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فهرست مطالب

کنترل بالابرهای ساختمانی در سطح پروژه‌های متنوع ساختمان سازی همواره از بحث‌های چالش برانگیز است. ساختمان‌ها در طبقات گوناگون ساخته می‌شوند و این در حالی است که باید بالابر ساختمانی را در بالاترین نقطه ساختمان نصب کنید، اما در هر صورت به کنترل کامل و هوشمندانه با انعطاف زیاد این دستگاه نیاز دارید. ریموت بالابر ساختمانی برای این منظور طراحی شده است.

ریموت بالابر مصالح ابزار کنترل از راه دور انواع تجهیزات حمل مصالح ساختمانی است و برای سیستم‌های تک فاز و یا سه فاز مستقلاً طراحی شده است. با استفاده از این کلید بیسیم بالابر به راحتی می‌توانیم در هر نقطه از ساختمان و برای فعالیت در هر طبقه از بنا کنترل کامل دستگاه را در اختیار گرفته و برای حمل کاملاً امن مصالح ساختمانی اقدام کنیم.

مشخصات فنی ریموت یا کنترل از راه دور بالابر ساختمانی

انواع ریموت بالابر مصالح در دو تیپ کلی ریموت‌های تکفاز و یا سه فاز طراحی شده‌اند تا عملاً مناسب نصب و راه اندازی الکتروموتورهای ۳ اسب بخار تکفاز و یا 5.5 الی 10 اسب بخار سه فاز مناسب باشند. در این ریموت‌ها از سیستم‌های اتوماتیک کنتاکتوری برای طراحی عملکرد چپگرد و راستگرد موتور الکتریکی بالابر استفاده شده است که بسته به نوع تکفاز و یا سه فاز بودن قادر به نصب بر روی سیستم‌های 220 ولت و یا سیستم‌های 380 ولت هستند.

همچنین از یک سیستم کنترل از راه دور برای عملکرد کنتاکتور‌ها استفاده شده است. این سیستم یک پردازشگر الکتریکی رادیویی است که فرمان لازم برای عملکرد رله‌های کنترل کنتاکتور‌ها را صادر می‌کند. تابلو برق کنترل از راه دور بالابر مجهز به تجهیزات حفاظتی مانند بیمتال، کنترل فاز و فیوز است و کل مجموعه در داخل یک تابلو برق محکم قرار داده شده است.

مشخصات فنی ریموت بالابر مصالح
نوع سیستمریموت بالابر ساختمانی
نوع برقتک فاز- سه فاز
ولتاژ کاری220 ولت - 380 ولت
نوع سیستم کنترلیرادیویی
نوع فرمانرله‌ای مکانیکی
کاربردهاتغییر جهت حرکت الکتروموتور انواع بالابر، انواع پمپ‌ها، هواکش‌ها
تجهیزاتریموت کنترل راه دور با سه کلید
برد دستگاه50 متر 
نوع کنترلجرثقیلی

انواع کلید بیسیم بالابر ساختمانی

انواع ریموت بالابر ساختمانی کاملاً وابسته به انواع سیستم موتوری این دستگاه‌ها در مدل‌های تکفاز و یا سه فاز طراحی شده است که به قرار زیر هستند.

ریموت بالابر ساختمانی تکفاز

 ریموت باالابر تکفاز مخصوص نصب شدن بر بالابر‌های کوچک با جانمایی موتورهای دو و یا سه اسب بخار است. در طراحی این ریموت از یک تابلو برق کنتاکتوری تحت عملکرد کنترل رله‌ای برای جابجایی وضعیت فاز و نول موتور و به این ترتیب تغییر جهت چپگرد و راستگرد استفاده شده است. از این ریموت می‌توانید برای کنترل از راه دور بالابر‌های تکفاز از نوع ۳۵۰ کیلویی استفاده کنید.

ریموت بالابر ساختمانی سه فاز

ریموت بالابر سه فاز مخصوص نصب بر بالابر‌های قدرتمند که ظرفیت حمل بارهای سنگین دارند، طراحی شده است. در این بالابرها برای تولید قدرت زیاد از حضور الکتروموتورهای سه فاز استفاده می شود و تغییر دور موتور‌ها نیز با تکنیک تعویض توالی فاز‌ها انجام خواهد شد. در طراحی ریموت بالابر مصالح سه فاز یک سیستم کنتاکتوری با کنترل از راه دور رله‌ای برای تغییر توالی فاز‌های الکتروموتور سه فاز پیش ‌بینی شده است. این ریموت‌ها دارای بخش‌های الحاقی مانند کنترل فاز، حفاظت بیمتال، کلید‌های حرارتی و... هستند. از ریموت بالابر ساختمانی سه فاز برای کنترل از راه دور بالابر‌های بزرگ با ظرفیت حمل بار ۵۰۰ کیلویی و بالاتر استفاده می‌کنند.

قیمت ریموت بالابر

قیمت کلید بیسیم بالابر به مولفه‌های گوناگون مانند مکانیزم عملکرد تکفاز و یا سه فاز، نوع طراحی سیستم رادیویی، نوع طراحی رله‌ها، بخش‌های الحاقی مانند کنترل فاز و یا کنترل جریان و... بستگی دارد. در هر صورت قیمت ریموت بالابر ساختمانی بالاتر از کلید‌های معمولی با طراحی اهرم‌های مکانیکی است و قطعاً استفاده از این ریموت‌ها باعث افزایش قیمت مونتاژ بالابرهای ساختمانی نیز خواهد شد. بدون تردید با حضور این سیستم‌های کنترل از راه دور دست بازتری در بهره‌برداری مفید، امن، کارآمد و بهینه از انواع بالابرهای ساختمانی داریم.

سوالات متداول در مورد ریموت بالابر ساختمانی

  • آیا می توانیم بر روی بالابر های قدیمی از ریموت های کنترل راه دور نصب کنیم؟

    بله. این ریموت ها با قابلیت راه اندازی بر سیستم های قدیمی نصب شده اند. اصولا به جای هر کلید فیزیکی راه اندازی موتورها می توانیم از این واسط های کنترل راه دور استفاده کنیم.

  • آیا جریان کشی ریموت بالابرها از کلیدهای اهرمی کمتر است؟

    خیر. لزوما این طور نیست و مقدار جریان کشی بستگی به جانمایی کنتاکتورها و مقدار ظرفیت انها دارد.

  • برد ریموت بالابر مصالح چقدر است؟

    این ریموت ها برای کنترل راه دور تا 50 متر مفید طراحی شده اند.

    مرتب‌سازی مقالات:

  • پیش‌فرض
  • جدید‌ترین
  • پربازدیدترین
  • بیشترین امتیاز

    جدید‌ترین مقالات:

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: