خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY87

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور پنوماتیک برند دایناپک مدل ay87، روکش درجه یک
  • شیلنگ ویبراتور پنوماتیک برند دایناپک مدل ay87، روکش درجه یک
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای آنکه در پروژه‌های بتن ‌ریزی دست بالایی داشته باشید و بتن نهایی را کاملاً یکدست و عاری از حباب درآورید، باید آگاهانه از شیلنگ ویبراتور با ظرفیت و کارآیی مناسبی استفاده کنید. بدون تردید انواع شیلنگ ویبره بادی از قدرتمندترین نمونه‌ها هستند. مانند شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY87 که برای فعالیت‌های سنگین بتن ‌ریزی در فضاهای بزرگ ساختمان ‌سازی طراحی شده‌ است. این شیلنگ ویبره دایناپک تمام ایده‌آل‌ها از محصولی کارآمد در سطح فضاهای متوسط و حتی بزرگ ساختمان سازی را دارد و آنچنان قدرتمند است که بتوانیم از آن در پروژه‌های متوسط صنعتی نیز استفاده کنیم. خصوصاً که از نوع بادی طراحی‌ شده و روش کار با آن و راه‌اندازی تقریباً ساده‌ای دارد. این محصول در فهرست مطمئن‌ترین نوع شیلنگ‌های بادی برای پروژه‌های سخت ساختمان ‌سازی است.

شیلنگ ویبره بادی برند دایناپک سوئد مدل AY87

مشخصات فنی شیلنگ ویبره دایناپک مدل AY87

دایناپک مدل AY87 نوعی شیلنگ بادی است که با قابلیت مانور در فضاهای بزرگ بتن ‌ریزی و پر از آرماتور طراحی شده ‌است. برای ساخت این محصول از پوکر تمام فولادین با قطر ۸۷ میلی ‌متری استفاده‌ کرده‌اند. اندازه این پوکر نیز ۴۱۰ میلی‌متر و وزن آن 9.7 کیلوگرم است و در کل پوکر نیمه‌ سنگینی است. این پوکر قادر است تا ارتعاش با فرکانس ۱۵۹۰۰ بار در هر دقیقه تولید نماید و دامنه هر ارتعاش آن نیز 1.08 میلی‌ متر است. این شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY87 برای کارکرد قدرتمند خود به تأمین ۶ بار هوای فشرده نیاز دارد و در هر ساعت کار هنگام ویبره زنی بتن مقدار 1.6 متر مکعب هوای فشرده را مصرف می‌کند. این مقدار ارتعاش برای حباب گیری از حجم‌های متوسط بتنی در فضاهای ساختمانی و حباب گیری بتن‌های سنگین‌ دانه بدون خطر ته‌ نشین شدن خرده سنگ‌ها سودمند است. 

جدول مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY87
نام محصولشیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY87
قطر پوکر۸۷ میلی‌متر
وزن پوکر9.7 کیلوگرم
طول پوکر۴۱۰ میلی‌متر
دامنه ارتعاش پوکر1.08 میلی‌متر
فرکانس ارتعاش۱۵۹۰۰ بار در دقیقه
فشار هوا۶ بار
حجم هوای مصرفی1.6 متر مکعب در ساعت
طول فنر1.5 متر
میزان لرزش94.00

کاربردهای شیلنگ ویبره دایناپک مدل AY87

از نگاه کاربردی با محصولی همه کاره از برند دایناپک روبه‌رو هستید که آنچنان قدرتمند است که برای ارتعاش بتن‌های سنگین دانه ساختمانی کارایی دارد و آنچنان منعطف طراحی ‌شده که قابلیت ارتعاش بتن‌های عمیق و پر از آرماتور در انواع فضاهای ساختمانی را داشته باشد.

قیمت شیلنگ ویبره دایناپک مدل AY87

قیمت شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY87 در سطح میان رده از شیلنگ‌های مناسب فعالیت‌های ساختمان ‌سازی قرار دارد که به نسبت کیفیت ساخت و کارایی و در مقایسه با محصولات مشابه بازار ارزش خرید آن مناسب است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: