خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور 3 اینچ

شیلنگ ویبراتور 3 اینچ

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    شیلنگ ویبراتور سایز 3 اینچ، برند سوپرفوجی، فنر نمره 12، روکش یک تکه

    شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV306S07

    شیلنگ ویبراتور 3 اینچ مکانیکی چینی، برند سوپرفوجی، 6 متری

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    بتن‌های سنگین که دارای سنگدانه های درشت هستند حین توزیع حجم حباب‌های قابل ‌توجه را در خود نگه می‌دارند. برای توزیع یکدست و همگن این نوع بتن باید از ارتعاش بسیار قدرتمند استفاده کنید. انواع شیلنگ ویبراتور برای این منظور طراحی ‌شده است. از انواع این شیلنگ ها می‌توان به شیلنگ ۳ اینچی اشاره نمود که در طرح‌های استاندارد ۶ یا ۹ متری ساخته می‌شوند و از نوع شیلنگ ویبراتور مکانیکی هستند که برای کارکرد آنها باید از موتورهای ویبراتور برقی سه فاز و یا موتور ویبراتور های بنزینی و دیزلی استفاده کنید. 

    شیلنگ ویبراتور ۳ اینچی بزرگ‌ترین سایز پوکر استاندارد است که عموماً در اجرای پروژه‌های سنگین ساختمانی مانند پی‌ریزی کارایی دارند. 

    مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور ۳ اینچ 

    پوکر با ضخامت ۳ اینچی اصلی‌ترین مشخصه فنی این نوع شیلنگ ویبراتور مکانیکی است. در عمل پوکر ۳ اینچی بزرگترین سایز استاندارد برای ویبره زنی حجم‌های سنگین بتنی است. این نوع شیلنگ را با فنرهای ارتجاعی در طول های ۶ یا ۹ متری طراحی می‌کنند. در تمامی مدل‌ها از سایز فنر ۱۲ میلی‌متری استفاده ‌شده است و قدرت ارتعاش مؤثر برای ویبره زنی حجم‌های سنگین بتن را دارند. 

    برای راه‌اندازی این شیلنگ های قدرتمند لازم است تا از انواع موتورهای بنزینی و یا دیزلی از نوع ۴ زمانه استفاده کنید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید از انواع الکتروموتورهای سه فاز برای کوپل شدن با شیلنگ ویبره ۳ اینچ با سرعت تا حداکثر 3000 دور بر دقیقه استفاده کنید. 

    مشخصات فنی شیلنگ ویبره ۳ اینچ 
    نام محصول شیلنگ ویبراتور ۳ اینچی
    نوع شیلنگ مکانیکی
    قطر پوکر  ۳ اینچ معادل ۷۰ میلی‌متر 
    سایز فنر ۱۲ میلی‌متر 
    طول فنر ۶ و ۹ متر 
    نوع موتور کوپل شدن موتورهای بنزینی، دیزلی و برقی سه فاز 
    توان موتور 4 الی 5.5 اسب بخار 
    حداکثر سرعت موتور 3000 دور بر دقیقه 
    کاربرد ویبره زنی حجم‌های سنگین بتنی در پروژه‌های فونداسیون و یا بتن‌ریزی فضاهای صنعتی و عمرانی 

    انواع شیلنگ ویبره ۳ اینچ 

    همگی این شیلنگ‌ها با طراحی پوکر ۳ اینچی ساخته ‌شده اند که در دسته‌بندی بزرگ‌ترین و قوی‌ترین انواع شیلنگ ویبراتورهای مکانیکی قرار می‌گیرند. این شیلنگ‌ها برای نفوذ در عمق های حداکثری بتن با طول های ۶ یا ۹ متری همراه فنرهای ضد زنگ و ضخیم و قدرتمند ساخته شده‌اند تا توان کافی برای عملیات در حجم‌های سنگین بتنی را داشته باشند. انواع شیلنگ ویبراتور ۳ اینچ به ‌قرار زیر هستند: 

    شیلنگ ویبره ۳ اینچ ۶ متری

    فنر ۶ متری طول استانداردی برای ساخت انواع شیلنگ ویبراتور مکانیکی است. در این سایز ۳ اینچی نیز از همین طول فنر ۶ متری برای ساخت شیلنگ ویبره ای کاملاً کاربردی استفاده ‌شده است. شیلنگ ویبراتور ۳ اینچ ۶ متری قادر به تولید ارتعاش های سنگین و عمیق در بتن‌های کاملاً فشرده است. البته برای کارکرد با این نوع شیلنگ سنگین ۶ متری به کوپل شدن با انواع موتورهای حداقل ۵ اسب بخار نیاز داریم. 

    شیلنگ ویبره ۳ اینچ ۹ متری

    فنر ۹ متری بزرگ‌ترین طول استاندارد ساخت انواع شیلنگ ویبراتور مکانیکی است که برای فعالیت ویبره زنی های عمیق در قالب‌های باریک بتنی مانند ستون‌های بزرگ و یا دیوارهای عمیق فضاهای ساختمانی طراحی شده‌اند. شیلنگ ویبراتور ۳ اینچ ۹ متری سنگین‌ترین و قوی‌ترین نوع شیلنگ ویبره مکانیکی است که قدرت عملیاتی بالایی برای حضور در عمق های بسیار زیاد بتن‌های کاملاً سنگین مانند فونداسیون‌های عمیق را دارد. البته برای عملکرد این شیلنگ سنگین به استفاده از موتور ویبراتورهای قدرتمند با توان حداقل 5.5 اسب‌بخار نیاز دارید. 

    قیمت شیلنگ ویبراتور ۳ اینچ 

    قیمت شیلنگ ویبره ۳ اینچ کاملاً وابسته به الگوی طراحی و طول فنر آن دارد. برندهای متعددی در سراسر جهان برای طراحی و تولید این شیلنگ های ۳ اینچی فعالیت می‌کنند. طول فنر، نوع طراحی کوپلینگ، متریال ساخت پوکر، کیفیت ارتجاعی فنر، نوع پوشش غلاف و... همگی در قیمت شیلنگ ویبراتور ۳ اینچ تأثیرگذار هستند. از نگاه عملیاتی قیمت شیلنگ ویبره ۳ اینچ از دیگر اقلام شیلنگ های مکانیکی بالاتر است. این شیلنگ‌ها در دسته‌بندی سنگین‌ترین و قوی‌ترین‌های بازار قرار می‌گیرند. 

    سوالات متداول در مورد شیلنگ ویبراتور ۳ اینچ

    • اگر شیلنگ ویبره ۳ اینچ در بتن کارایی لازم را ندارد، چه‌کار کنیم؟

      این شیلنگ ها برای کار در سنگین‌ترین بتن‌ها طراحی شدند. لذا اگر قدرت عملیاتی کافی را ندارند احتمالا از مولد کم‌توان برای کوپل شدن با آن استفاده‌ شده است.

    • شیلنگ ویبراتور ۳ اینچی در قالب‌های عمیق پر از آرماتور کاربرد دارد؟

      قبل‌از آغاز پروژه ویبره زنی توصیه می‌کنیم تا حداقل فاصله میان آرماتور ها را بررسی کنید تا از عبور پوکر ۳ اینچی میان آرماتور ها اطمینان داشته باشید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: