خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی شارژی

ویبراتور دریلی شارژی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    موتور ویبراتور دریلی شارژی به همراه دو عدد باطری، داخل جعبه فلزی

    ویبراتور دریلی شارژی پرومکس

    2 عدد باطری 21 ولت، قابلیت اتصال به شیلنگ‌های 1، 2 و 3 متری، بدنه موتور از پلاستیک فشرده، مقاوم در برابر ضربه

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    ویبره برقی دریلی شارژی در دسته‌بندی ویبراتورهای موتور الکتریکی قرار می‌گیرد که از نوع تکفاز با قابلیت حمل‌ونقل ساده برای کار در عموم پروژه‌های کوچک عمرانی و قالب‌های باریک بتنی طراحی شده‌ است. این نوع ویبراتور طراحی کوچک، وزن سبک قدرت مانور عالی دارد و به مانند انواع ویبراتور دریلی با هدف جابه‌جایی ساده در سطح نیازهای ساختمانی طراحی‌ شده‌اند.

    ویبراتور دریلی شارژی اگرچه قدرت عملیاتی ویبراتورهای بزرگ برای ارتعاش‌های سنگین را ندارد، اما می‌تواند ارتعاش کاملاً سبک با دامنه کوتاه تحت فرکانس بالا مناسب ویبره زنی فضاهای کوچک بتنی را تولید نماید. از ویبره دریلی شارژی برای فعالیت در سطح پروژه‌های ساختمان‌سازی استفاده می‌کنند.

    ویبراتور دریلی شارژی

    مشخصات فنی ویبره برقی دریلی شارژی

    ویبره برقی دریلی شارژی از کوچکترین انواع ماشین‌آلات ارتعاش بتن است که با استفاده از موتور الکتریکی تک‌فاز از نوع AC طراحی ‌شده است. برای ساخت انواع ویبراتور دریلی شارژی معمولاً از موتورها در محدوده توان 0.8 الی 1.25 کیلو وات استفاده می‌کنند. این نوع ویبره دریلی با دور ثابت بدون تعریف دیمر ساخته می‌شود و در مونتاژ آنها از امکانات ویژه مانند دکمه قفل کلید پاور و یا کلیدهای ضد غبار و... استفاده خواهد شد. این نوع ویبره دریلی شارژی را با استفاده از بدنه‌های پلاستیکی، فلزی و یا تلفیقی از فلز و پلاستیک (نیمه فلزی) می‌سازند. قطر پوکر این مدل از ویبراتورهای دریلی بتن 1.5 اینچ می‌باشد. دامنه ارتعاش پوکر آنها در محدوده 0.5 میلی‌متر قرار دارد و با استفاده از شیلنگ‌های ۱ الی ۳ متری با پوکر در سایزهای مختلف ساخته می‌شوند.

    مشخصات فنی ویبراتور دریلی شارژی
    نام محصولویبره برقی دریلی شارژی
    نوع موتورالکتریکی
    توان موتور0.8 الی 1.25 کیلو وات
    حداکثر مقدار لرزش0.55 میلی‌متر
    دیمرندارد
    جنس بدنهنیمه فلزی
    قطر پوکر1.5 اینچ
    طول شیلنگ۱، ۲ و ۳ متری
    وزن تقریبیحدود ۴ الی 5.5 کیلوگرم
    کاربردویبره زنی و حباب گیری حجم‌های کوچک بتنی مانند قالب قطعات بتنی پیش‌ ساخته و یا قالب باریک ستون‌ها

    انواع ویبره دریلی شارژی

    ویبره دریلی شارژی از جمله تجهیزات ارتعاشی کاملاً کاربردی است که مناسب کار در پروژه‌های سیار و یا پروژه‌های بزرگ برای حمل‌ونقل ساده طراحی ‌شده است. انواع ویبره برقی دریلی شارژی به قرار زیر هستند:

    ویبراتور دریلی شارژی

    ویبره دریلی شارژی 1 متری

    این ویبره برقی دریلی شارژی با طراحی شیلنگ کوتاه یک ‌متری برای عملیات در بتن‌های کم‌عمق مانند بتن‌ریزی سقف و یا محدوده‌های کوچک ساختمانی مانند کف‌های بتنی طراحی شده ‌است. ارتعاش سبک و دامنه ارتعاش کوچک اما فرکانس بالا دارد که به ‌طور مؤثر حجم‌های کم عمق بتنی را بدون آسیب به بافت بتن ویبره زنی می‌کند.

    ویبره دریلی شارژی ۲ متری

     ویبراتور دریلی شارژی ۲ متری از جمله کاربردی‌ترین ویبراتورهای قابل حمل است که مخصوص ارتعاش بتن در فضاهای ساختمانی و پروژه‌های کوچک بتن‌ریزی طراحی ‌شده است. شیلنگ ارتعاش ۲ متری این دستگاه کاملاً مناسب حضور در پروژه‌های سبک ساختمان‌سازی است و هم برای انواع کف‌سازی بتنی و هم برای توزیع بتن در قالب‌های ساختمانی کارایی دارد.  

    ویبره دریلی شارژی ۳ متری

    ویبره دریلی شارژی ۳ متری بزرگترین طول شیلنگ ارتعاش است که توسط ویبراتورهای قابل حمل برای ارتعاش حجم‌های سبک و متوسط بتن به کار گرفته می‌شود. با استفاده از پوکر ارتعاش این شیلنگ بلند ۳ متری قادر به نفوذ در قالب‌های عمیق بتنی هستید و می‌توانید حباب گیری را از عمق باریک بلندترین قالب‌های ساختمانی انجام بدهید.

    قیمت ویبراتور دریلی شارژی

    قیمت ویبراتور دریلی شارژی با توجه به فاکتورهای گوناگونی از جمله قدرت الکتروموتور، طول شیلنگ ارتعاش، سایز پوکر، جنس و نوع بدنه دستگاه و حتی امکانات و قابلیت‌های ویژه محاسبه می‌شود. در عین ‌حال نام و نشان برند سازنده در این قیمت‌گذاری کاملاً تأثیرگذار است. از نگاه عملیاتی قیمت ویبره برقی دریلی شارژی در مقایسه با دیگر دستگاه‌های ارتعاشی خصوصاً ویبراتورهای مکانیکی کاملاً ارزان ‌قیمت است و در جمع اقتصادی‌ترین تجهیزات ارتعاش بتن قرار می‌گیرد که مخصوص فعالیت در پروژه‌های سبک ساختمانی طراحی شده‌اند.

    سوالات متداول در مورد ویبراتور دریلی شارژی

    • چرا گاها ویبره برقی دریلی شارژی قدرت ارتعاش کافی ندارد؟

      برای عملکرد کارکرد بهینه دلایل مختلفی وجود دارد. استفاده از برق با ولتاژ ضعیف یا متغیر، استفاده در حجم‌های سنگین بتنی و یا عدم شارژ پذیری کافی از این دلایل هستند.

    • برای تمام مراحل ساختمان سازی می‌توانیم از ویبراتور دریلی شارژی استفاده کنیم؟

      خیر، این دستگاه قدرت کافی برای ارتعاش بتن‌های سنگین و حجیم را ندارد.

    • شیلنگ ارتعاش ویبره دریلی شارژی قابل تعمیر و یا تعویض است؟

      بله، اما در صورت خرابی از مراکز تعمیر مجاز استفاده کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: