خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

چکش تخریب آلور

چکش تخریب آلور

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    بتن کن 3 حالت آلور مدل AV-1080

    بتن کن 3 کیلویی آلور مدل AV-1080

    5

    چکش تخریب آلور مدل AV-1015

    چکش تخریب 16 کیلویی آلور مدل AV-1015

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    اگر قصد دارید تا در تمامی پروژه‌های تخریبی مانند شیار زنی و یا تراشیدن سطوح سرامیکی تا کنده‌کاری و حفاری سطوح سنگین بتنی و آسفالتی قدرتمند و سریع ظاهر شوید، باید از چکش‌های باکیفیت همراه طراحی و وزن تخصصی استفاده کنید. انواع چکش تخریب می‌توانند دستیار قدرتمند شما در تمامی پروژه‌های تخریب سطوح بتنی، سنگی، آسفالتی، سرامیکی و یا آجری باشند.

    آلور برند چینی است که توانسته تا محصولات خوش‌ ساختی را طراحی کرده و در تجهیزات خود از تمامی استانداردهای روز دنیا استفاده کند. انواع چکش برقی آلور در دسته‌بندی محصولات میان رده بازار قرار می‌گیرند که کاملاً هوشمندانه برای وزن‌های گوناگون مناسب فعالیت‌های مختلف تخریب سطوح طراحی شده‌اند.

    مشخصات فنی چکش تخریب‌های آلور

    انواع چکش برقی آلور در وزن‌های گوناگون با هدف کار در پروژه‌های متنوع تخریب سازه‌ای و یا تخریب محوطه طراحی شده‌اند. تمامی انواع پیکور آلور از نوع برقی هستند که در ساخت آنها از الکتروموتورهای تک‌فاز ۲۲۰ ولت از نوع براشلس استفاده‌ شده است. این چکش‌ها دارای بدنه‌های مقاومی در تلفیق فلز و پلاستیک هستند و برای طراحی آنها از قلم گیرهای پیشرفته ۶ گوش HEX استفاده ‌شده است. توانایی تولید ضربه با نرخ بالا، طراحی بدنه ارگونومیک همراه دسته‌های کمکی ضد لرزش ۳۶۰ درجه و کلیدهای ضد غبار و روان‌کاری گریس از جمله ویژگی‌های فنی انواع پیکور آلور هستند.

    کاربردهای چکش تخریب آلور

    برند آلور به مانند دیگر برندهای مطرح بازار، چکش‌های خود را در وزن‌های گوناگون برای پوشش نیازهای متفاوت تخریب سازه‌های بتنی و سنگی و... طراحی کرده ‌است. از هیلتی آلور سبک وزن این برند چینی می‌توانید برای پروژه‌های معمول ساختمانی مانند شیارزنی، کنده‌کاری و یا تراش سطوح سرامیکی، گچی و حتی سیمانی استفاده کنید. لذا موارد کاربردی در نصب تأسیسات و یا نوسازی ساختمان‌ها دارند. اما این برند چکش‌های قدرتمندی نیز تولید کرده ‌است. انواع هیلتی آلور در وزن‌های گوناگون از قدرت کافی خرد کردن سطوح بزرگ بتنی و آسفالتی نیز برخوردار هستند.

    چکش تخریب آلور

    انواع چکش تخریب آلور

    آلور به مانند دیگر برندهای مطرح، چکش‌های خود را براساس وزن آنها در مدل‌های سبک و سنگین دسته‌بندی کرده‌ است. انواع این چکش‌ها محصول برند آلور به قرار زیر هستند:

    چکش تخریب آلور مدل AV-1015

    آلور مدل AV-1015 چکش سنگین وزنی است که با استفاده از الکتروموتور ۱.۵ کیلو واتی و در وزن ۱۶ کیلوگرمی طراحی ‌شده است. آلور این چکش قدرتمند خود را برای تخریب‌های سنگین فضاهای ساختمانی طراحی کرده ‌است. به شکلی که با استفاده از دسته کمکی ۳۶۰ درجه و ضد لرزش آن می‌توانیم از کف‌های بتنی و موزاییکی تا پهنه‌ی دیوارهای سنگی و سرامیکی و یا گچی و سیمانی و... برای هر نوع تخریب اقدام کنیم. این چکش برقی آلور قادر است ۱۵۰۰ ضربه در هر دقیقه را تولید کند و می‌تواند در هر ضربه قدرتی معادل ۴۵ ژول را وارد نماید.

    چکش تخریب آلور مدل AV-1080

    آلور مدل AV-1080 یک دریل بتن کن سه حالته است که علاوه ‌بر سوراخ‌کاری از قدرت چکشی برای کوباندن سطوح و خرد کردن قطعات بتنی برخوردار است. برای طراحی این پیکور آلور با طراحی قدرتمند اما کوچک از بدنه ارگونومیک به همراه حالت سوراخ‌کاری چکشی نیز پیش‌ بینی شده ‌است. در طراحی این دستگاه از موتور الکتریکی ۸۰۰ وات استفاده ‌شده که می‌تواند در حالت بی‌باری با سرعت قابل‌ توجه ۱۲۰۰ دور بر دقیقه کار کند. همچنین مکانیزم چکش این دستگاه قادر است تا نرخ ضربه‌ی 5300 بار در دقیقه را تولید نماید. از این چکش برقی آلور می‌توانید برای عموم کنده‌کاری‌ها و یا سوراخ‌کاری های سبک فضاهای ساختمانی برای نصب داکت‌های برق و یا لوله‌کشی و حتی شیار زنی سطوح و نصب بخش‌های الحاقی ساختمان استفاده کنید.  

    قیمت چکش تخریب آلور

    قیمت هیلتی آلور با در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگون از جمله وزن دستگاه، قدرت الکتروموتور دستگاه، نرخ تولید ضربه و قدرت کوبنده هر ضربه و همچنین نوع قلم گیر آن و قابلیت‌های کاربردی محاسبه می‌شود. تمام مدل های پیکور آلور با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا و استفاده از امکانات مدرن و قابلیت‌های ویژه طراحی شده اند. در عین ‌حال تمامی انواع چکش برقی آلور از قیمت مناسب به نسبت رقبا برخوردار هستند که ارزش خرید آنها را دو چندان می‌کند.

    سوالات متداول در مورد چکش تخریب‌های آلور

    • روش روانکاری چکش تخریب آلور چگونه است؟

      این چکش‌ها از نوع گریس هستند و برای روانکاری سیلندر ضربه ساز آنها باید از گریس نسوز با تحمل حرارتی بالا استفاده کنید.

    • از چه نوع مته‌هایی در چکش برقی آلور استفاده کنیم؟

      این چکش‌ها مجهز به قلم گیر ۶ شیار از نوع HEX هستند که توانایی کار کردن با هر نوع مته فولادین سر تخت و یا نوک‌تیز را دارند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: