خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

چکش تخریب رونیکس

چکش تخریب رونیکس

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    چکش برقی رونیکس مدل 2814، سیم پیچ مس خاکستری رنگ

    چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس مدل ۲۸۱۴

    5

    چکش تخریب 18 کیلویی 1500 وات رونیکس مدل 2818

    چکش تخریب 18 کیلویی رونیکس مدل 2818

    5

    چکش تخریب ۶ کیلویی رونیکس مدل R2820H

    چکش تخریب ۶ کیلویی رونیکس مدل R2820H

    5

    چکش تخریب ۱۱ کیلویی رونیکس مدل ۲۸۱۱

    چکش تخریب 11 کیلویی رونیکس مدل 2811

    5

    چکش تخریب 14 کیلویی رونیکس مدل 2801

    چکش تخریب 14 کیلویی رونیکس مدل 2801

    5

    چکش تخریب 6 کیلویی رونیکس مدل 2820

    چکش تخریب 6 کیلویی رونیکس مدل 2820

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    انواع چکش تخریب ابزارهای توانمندی در دنیای امروز هستند. با بهره‌مندی مناسب از انواع این ابزارها می‌توانیم فعالیت‌های سنگین از جمله حفاری، شیارزنی، تخریب ساختارهای بتنی، سوراخ‌کاری در سطوح آجری و سیمانی و... را به ‌راحتی انجام دهیم، البته به شرط آنکه از چکش‌های مناسب تهیه کرده باشیم. چکش تخریب رونیکس در حال حاضر یکی از بهترین برندهای سطح بازار است که با قیمت رقابتی در مقایسه با سایر محصولات و البته خدمات پس ‌از فروش عالی عرضه می‌شود.

    انواع چکش تخریب رونیکس در تنوع گسترده از مدل‌های ساده شیار زن تا هیلتی‌های قدرتمند حفاری را شامل می‌شود که در تمامی آنها از طراحی بر پایه‌ی ابزارهای ارگونومیک و بهره‌مندی از متریال‌های با کیفیت و مقاوم مطابق با استانداردهای روز دنیا استفاده ‌شده است.

    مشخصات فنی چکش تخریب‌های رونیکس

    رونیکس از برندهای پیشتاز در طراحی و ساخت ابزارهای موتوری شده ‌است و محصولات خود را با بهره‌مندی از مشخصه‌های فنی استاندارد و حضور امکانات مدرن و کامل عرضه می‌کند. تمامی مدل‌های عرضه شده از محصولات رونیکس در دسته‌بندی چکش‌های برقی قرار دارند که با استفاده از برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت و توسط موتور الکتریکی با سیم پیچ تمام مس فعالیت می‌کنند. همچنین در تمامی مدل‌ها بسته به مقدار وزن چکش تخریب از طراحی بر مبنای ارگونومیک استفاده‌ شده است تا چه در سطح فعالیت‌های شیار زنی و یا حفاری عملکردی ساده و کارآمد داشته باشند.

    بهره‌مندی از دسته‌های ضد لرزش، قابلیت استفاده و کنترل سرعت با مکانیزم دیمر، سیستم قلم گیر Hex از نوع ۶ گوش، امکان کار با قفل کن پیشرفته و حضور نشانگر اتصال به برق از جمله امکانات ویژه هستند که در طراحی و ساخت عموم چکش برقی رونیکس پیش ‌بینی ‌شده است. در عین ‌حال این چکش‌ها را از نظر ابعادی و وزن بدنه و قدرت تولید ضربه با معیار ژول دسته‌بندی می‌کنند.

    انواع مدل‌های چکش تخریب رونیکس

    رونیکس در طراحی چکش‌های خود دست بالایی را پیش گرفته و با بهره‌مندی از تنوع مناسب سعی در پوشش تمامی نیازهای عمرانی داشته است. از کوچکترین و سبک‌ترین ها تا سنگین‌ترین هیلتی‌ها را می‌توانید در سبد محصولات رونیکس آن‌هم با کیفیت ساخت عالی و قیمت رقابتی تهیه کنید. انواع پیکور رونیکس به ‌قرار زیر هستند:

    چکش تخریب رونیکس

    چکش تخریب رونیکس مدل 2820

    یک چکش تخریب سبک با وزن ۶ کیلویی است که برای کار در سطح فعالیت‌ها از جمله شیار زنی و یا کنده‌کاری دیوارهای بتنی و گچی و سرامیکی و... طراحی‌ شده است. این چکش تخریب با بهره‌مندی از بدنه ارگونومیک و جانمایی دسته کمکی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ساخته ‌شده و در طراحی آن نیز از سه نظام ۶ گوش Hex و سرعت حرکت آزاد ۳۹۰۰ دور بر دقیقه مناسب هر نوع پروژه‌ی سنگین حفاری استفاده ‌شده است.

    چکش تخریب رونیکس مدل R2820H

    این مدل یک چکش تخریب سبک‌ وزن با طراحی موتور ۱۱۰۰ وات است که می‌تواند نرخ ضربه ۳۹۰۰ بار در هر دقیقه را تولید نماید. از طرفی قدرت هر ضربه این مدل بالغ بر ۱۵ ژول است که مناسب تخریب‌های سبک در فعالیت‌های ساختمانی است. دسته ارگونومیک ضد لرزش، محفظه آلومینیومی سبک، قفل کلید عملکرد، قلم گیر ۶ شیار از نوع Hex و... از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی هیلتی رونیکس مدل R2820H است.

    چکش تخریب رونیکس مدل 2811 (۱۱ کیلویی)

    این مدل یک چکش بتن کن با طراحی جمع‌وجور اما کاملاً ارگونومیک است که به شکل تخصصی برای فعالیت‌های شیارزنی یا سوراخ‌کاری طراحی ‌شده است و قدرت عملیاتی کافی در پروژه‌های سبک حفاری را دارد. این چکش برقی رونیکس با وزن ۱۱ کیلویی و جانمایی موتور ۱۸۰۰ وات از توانایی ایجاد سرعت آزاد مته تا حدود ۱۹۰۰ بار در دقیقه برخوردار است. نرخ ضربه‌ی این مدل نیز در محدوده 1000 الی ۱۹۰۰ بار در دقیقه قابل تنظیم شدن است. چکش رونیکس مدل 2811 با سیستم گردش تک جهت و استفاده از تکنولوژی ضد لرزش و ضد غبار و قابلیت کنترل سرعت دیمر دار ساخته شده است.

    چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۱ (۱۴ کیلویی)

    این مدل یکی از چکش‌های توانمند برند رونیکس است که با وزن ۱۴ کیلوگرمی و طراحی بدنه انعطاف‌پذیر قابلیت کار کردن هم برای شیارزنی و هم برای حفاری را دارد. در طراحی این چکش برقی رونیکس از موتور ۱۸۰۰ وات با سرعت آزاد ۱۱۵۰ دور بر دقیقه استفاده‌ شده است. همچنین نوع قلم گیر نصب ‌شده از تیپ ۶ شیار و تکنولوژی Hex است که به شکل تک جهت و با قابلیت تولید ضربات کوبنده کار می‌کند. رونیکس مدل 2801 چکش تخریب با قابلیت بتن کن است که در ساخت آن از بلبرینگ‌های ضد غبار و دسته‌های ارگونومیک با قدرت مانور عالی چه در سطح دیوارها و یا حفاری کف های بتنی و سنگی ساخته ‌شده است.

    چکش تخریب رونیکس مدل 2814 (۱۴ کیلویی)

    مدل 2814 از چکش‌های قدرتمند و همه‌کاره رونیکس است. وزن ۱۴ کیلویی این چکش آن‌قدر سنگین و قدرتمند است که مناسب فعالیت‌های حفاری باشد و آن‌چنان سبک است که در سطح فعالیت‌ها مانند شیار زنی و سوراخ‌کاری و کنده‌کاری استفاده شود. این هیلتی رونیکس با بهره‌مندی از موتور توانمند ۱.۹ کیلو واتی توانایی ایجاد سرعت حرکت آزاد مته در حدود ۱۳۰۰ دور بر دقیقه را دارد و در طراحی آن از قلم گیر ۶ گوش استفاده ‌شده است. در عین ‌حال فرم بدنه ارگونومیک این چکش مناسب هر نوع فعالیت تخریبی و سوراخ‌کاری است.

    چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۰۲

    رونیکس مدل 2802 یک چکش تخریب از نوع بتن کن است که در طراحی آن از الکتروموتور قدرتمند ۱۷۵۰ وات و قابلیت چرخش مته تا حداکثر سرعت آزاد ۱۵۰۰ دور بر دقیقه استفاده ‌شده است. به مانند دیگر انواع پیکور رونیکس در این مدل نیز از قلم گیر ۶ گوش با بهره‌مندی از تکنولوژی Hex پیش ‌بینی ‌شده است. در عین ‌حال چکش مذکور با طراحی جمع‌وجور و کاملاً خلاقانه یک ابزار منعطف برای انجام هر نوع فعالیت کوبش و یا سوراخ‌کاری در سطوح سخت بتنی و سنگی و... است.

    چکش تخریب رونیکس مدل 2818 (۱۸ کیلویی)

    این مدل یکی از قدرتمندترین چکش‌های تخریب از سبد محصولات رونیکس است که با بهره‌مندی از موتور ۱۷۰۰ وات و با وزن ۱۸ کیلویی طراحی‌ شده است. قدرت ضربه‌های کوبنده این چکش ۵۵ ژول است که کاملاً مؤثر در فرکانس ۱۴۰۰ ضربه در هر دقیقه بر روی هر نوع سطح عمرانی کوبیده می‌شود. چکش تخریب رونیکس مدل ۲۸۱۸ با الگوی کاربرد حفاری و بهره‌مندی از دسته‌های ضد لرزش با تکنولوژی AVS ساخته ‌شده است.

    قیمت چکش تخریب رونیکس

    قیمت چکش برقی رونیکس با توجه به مؤلفه‌های گوناگون از جمله توان، وزن، قدرت کوبش و نرخ ضربه و همچنین توانایی حفاری، سوراخ کاری و یا کنده‌کاری و... محاسبه می‌شود. قیمت چکش‌های رونیکس با توجه به کیفیت ساخت و بهره‌مندی از قطعات مرغوب و استفاده از طراحی‌های ارگونومیک و توان عملیاتی بالای آنها در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بازار، شرایط مقرون ‌به ‌صرفه است و در کل تهیه انواع این چکش‌ها از سبد محصولات رونیکس ارزش خرید بالایی دارند.

    چکش تخریب رونیکس

    سوالات متداول در مورد چکش تخریب رونیکس

    • آیا هیلتی رونیکس مجهز به سیستم گیربکس برگردان هستند؟

      بله، در طراحی چکش‌های سنگین وزن این برند از سیستم گریس برگردان برای محافظت از بخش‌های الکتریکی استفاده ‌شده است.

    • آیا چکش‌های رونیکس دارای قفل سوییچ هستند؟

      بله، در تمامی مدل‌ها به جهت سهولت کار و بهره‌مندی مناسب از عملکرد بهینه موتور الکتریکی از قفل سوییچ استفاده شده ‌است.

    • چکش‌های ۲۸۱۴ و 2801 چه تفاوت‌هایی دارند؟

      هر دو مدل 14 کیلویی هستند که در وزن کاملاً کاربردی طراحی‌ شده‌اند. اما از نگاه عملیاتی مدل 2814 بیشتر با قابلیت تخریبی و مدل 2801 بیشتر با قابلیت حفاری طراحی ‌شده است.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: