خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کلید بالابر ساختمانی

کلید بالابر ساختمانی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    کلید بالابر ساختمانی پیام اصفهان

    کلید بالابر ساختمانی پیام اصفهان

    5

    کلید بالابر ساختمانی پویا اصفهان

    کلید بالابر ساختمانی پویا اصفهان

    5

    کلید بالابر ساختمانی پارس صنعت

    کلید بالابر ساختمانی پارس صنعت

    5

    کلید بالابر ساختمانی پویان اصفهان

    کلید بالابر ساختمانی پویان اصفهان

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    انواع کلید بالابر ساختمانی برای تغییر جهت حرکت موتور‌های الکتریکی در مدل‌های تک فاز و یا سه فاز طراحی شده‌اند و برای هدایت حرکت بالا رونده و یا پایین رونده قلاب سیم بکسل در بالابر ساختمانی کارایی دارند. به راحتی می‌توانیم با اتصال کابل برق تک فاز و یا سه فاز از این کلیدها برای کنترل ساده، موثر و امن انواع بالابر ساختمانی استفاده کنید. کلید بالابر مصالح به روش مکانیکی عمل کرده و سه حالت چپگرد، راستگرد و خاموش را پشتیبانی می‌کند. در عین حال این کلیدها را براساس حداکثر ظرفیت جریان کشی دسته بندی می‌کنند.

    مشخصات فنی کلید بالابر

    از نگاه فنی با دو نوع کلید بالابر ساختمانی در مدل‌های تک فاز و سه فاز سر و کار داریم. کلید‌های تکفاز مخصوص اتصال برق فاز و نول و تغییر جهت حرکت موتورهای تک فاز در سطح ولتاژ ۲۲۰ ولت طراحی شده‌اند. در بخش داخلی این کلیدها اتصالات فاز و نول تغییر می‌کنند. اما برای تغییر جهت چرخش موتورهای سه فاز به جابجایی توالی فاز‌ها یعنی تغییر موقعیت دو فاز متوالی نیاز داریم. کلیدهای سه فاز با اتصال به برق ۳۸۰ ولت R، S و T به شکلی طراحی شده‌اند که با جابجایی اهرم مکانیکی آنها این توالی فاز‌ها انجام می‌شود. انواع این کلیدها را براساس مقدار ظرفیت جریان کشی در مدل‌های ۲۵ و یا ۳۲ آمپر با طراحی پوسته‌های پلاستیکی و یا چدنی می‌سازند.

    مشخصات فنی کلید بالابر ساختمانی
    نام محصولکلید بالابر ساختمانی
    ولتاژ کاری220 ولت
    جریان کشی۲۵ الی ۳۲ آمپر
    وضعیت کاری3 حالته – چپگرد، راستگرد و توقف
    بدنهپلاستیکی – چدنی
    درجه حفاظتIP54 و یا IP55

    انواع برندهای کلید بالابر ساختمانی

    انواع کلید بالابر مصالح در اصل کلیدهای کمپکت مکانیکی هستند که در دسته بندی تجهیزات برق صنعتی قرار می‌گیرند. عموم برندهای تولید کننده کلیدهای بالابر ساختمانی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی تجهیزات برق صنعتی هستند. اگر چه محصولات خارجی در سطح بازار داخلی حضور دارند؛ اما در حال حاضر انواع کلید بالابر ساختمانی محصول برند‌های ایرانی از جمله پویا، پویان، پیام، پارس اعتبار بالایی برخوردار هستند. این محصولات ایرانی با استفاده از بدنه‌های مقاوم، طراحی تیغه کنتاکت‌های جان سخت و طراحی و نصب ساده و استاندارد ساخته شده‌اند.

    کلید بالابر ساختمانی سه فاز

    انواع کلید بالابر بر اساس آمپر

    در سطح عملیاتی انواع کلید بالابر مصالح را براساس حداکثر ظرفیت جریان کشی در مدل‌های ۲۵ و یا ۳۲ آمپر دسته بندی می‌کنند. کلید بالابر‌های ۲۵ آمپر مدل‌های ضعیفی هستند که مناسب نصب در بالابر‌های کوچک و کار با الکتروموتورهای 3 اسب بخار هستند. در مقابل کلید بالابر ساختمانی ۳۲ آمپر طراحی جان سخت‌تری دارد و می‌توانیم از این مدل‌ها برای کار با موتورهای قدرتمندتری استفاده کنیم.

    همچنین می‌توان کلید های بالابر ساختمانی را بر اساس نوع برق ورودی و خروجی دسته بندی کرد. در اینجا به دو دسته انواع کلید بالابر تک فاز و ۳ فاز می رسیم. در سایت نیکا ابزار شما میتوانید انواع کلید بالابر تک فاز و سه فاز را با برندهای مختلف بررسی نموده و بهترین انتخاب را انجام دهید. به منظور دریافت مشاوره با کارشناسان، با شماره های ما تماس بگیرید.

    کلید بالابر ساختمانی

    قیمت کلید بالابر ساختمانی

    قیمت کلیدهای بالابر تک فاز و سه فاز ساختمانی تحت تاثیر مولفه‌های گوناگون از جمله نوع تک فاز و یا سه فاز بودن، مقدار ظرفیت عبور جریان، نوع طراحی بدنه، نوع طراحی کنتاکت‌ها، جنس کنتاکت‌ها و جنس بدنه آنها بستگی دارد. در عین حال برند سازنده از دیگر مولفه‌های تاثیرگذار در قیمت کلید بالابر مصالح است. در این میان انواع کلیدهای بالابر ساختمانی محصول برند‌های مطرح ایرانی با قیمت کاملا رقابتی و کیفیت مناسب به فروش می‌رسند که به راحتی می‌توانند با جمع بزرگی از محصولات رقیب خارجی برابری کنند.

    با توجه به نوسانات قیمت و شرایط سخت تامین قطعات، ارایه قیمت به صورت آنلاین در سایت امکان‌پذیر نمی‌باشد. از این رو برای دریافت قیمت کلید بالابر تک فاز و سه فاز لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

    سوالات متداول در مورد کلید بالابر ساختمانی

    • آیا لازم است تا ظرفیت عبور جریان کلید با قدرت موتور همخوانی داشته باشد؟

      بله، کلید‌های ضعیف در مقابل جریان بالای موتورهای قوی حین حمل بارهای سنگین ناتوان هستند و تیغه‌های آنها در اثر جریان کشی زیاد آب می‌شود.

    • آیا ملزومات حفاظتی در طراحی کلیدهای بالابر ساختمانی پیش‌ بینی شده است؟

      خیر، مدل‌های ساده مکانیکی فاقد هر نوع تجهیزات حفاظت جریان و یا کنترل فاز هستند. برای تامین امنیت بالا حین راه اندازی دستگاه باید از قبل و در محل تابلو برق اصلی برای نصب تجهیزات حفاظتی مانند کنترل جریان، فیوز‌ها و یا کنترل فاز اقدام کنید.

    • آیا می‌توانیم از کلید بالابر ساختمانی تک فاز بر روی دستگاه سه فاز و یا بالعکس استفاده کنیم؟

      خیر، این کلیدها انحصاراً با طراحی کنتاکت‌ها مخصوص اتصال و راه اندازی موتورهای تک فاز و سه فاز ساخته شده‌اند.

    • آیا می‌توانیم از انواع کلیدهای بالابر ساختمانی در دستگاه با کاربرد متفاوت پروژه‌های ساختمانی استفاده کنیم؟

      بله، کلید بالابر ساختمانی یک ابزار برق صنعتی برای کنترل ساده موتورهای تک فاز و سه فاز است. عملاً قادر هستیم تا از این کلیدها در هر فعالیت صنعتی و راه اندازی هر دستگاه چه تک فاز و یا سه فاز استفاده کنیم. اما لازم است تا از قبل برای تدارک بخش‌های حفاظت موتور اقدامات لازم پیش ‌بینی شده باشد.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: