خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کلید بالابر ساختمانی پیام اصفهان

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کلید بالابر ساختمانی پیام اصفهان
  • کلید بالابر ساختمانی پیام اصفهان
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کلید بالابر ساختمانی پیام

برای کنترل دقیق و مناسب اما سریع و ساده بالابر مصالح به انواع کلید بالابر ساختمانی نیاز داریم که در طراحی ساده و به شکل اهرمی می‌توانند شرایط کارکرد چپگرد و راستگرد را فراهم نمایند. کلید بالابر ساختمانی پیام محصول اصفهان از جمله کلیدهای اهرمی با طراحی استاندارد است که در تیپ ۳۲ آمپری مناسب نصب بر انواع بالابرهای تک‌فاز و سه فاز طراحی ‌شده است.

کلید بالابر پیام با بدنه آلومینیومی از مقاومت فیزیکی بالایی برخوردار است و در عین ‌حال با بهره‌مندی از عایق‌بندی کامل ساخته ‌شده است تا در حین کار و حتی پاشش مستقیم آب منجر به برق‌گرفتگی نشود. کید بالابر مصالح پیام با طراحی بدنه مقاوم و جان‌سخت، اتصالات ایمنی و کارکرد ساده و روان و البته تولید داخل با قیمت مناسب از بهترین‌های بازار برای نصب در عموم بالابرهای ساختمانی است.

مشخصات فنی کلید بالابر پیام

کلید بالابر ساختمانی پیام از نوع اهرمی با عملکرد مکانیکی است که در ۳ حالت چپگرد، راستگرد و حالت وسط طراحی ‌شده است و مناسب نصب بر روی الکتروموتورهای تک‌فاز انواع بالابر ساختمانی است. در ساخت این کلید از کنتاکت‌های فولادین و اتصال الکتریکی پلاتین استفاده ‌شده است. این کلید در سطح جریان حداکثری ۳۲ آمپر طراحی ‌شده که کاملا مناسب نصب در انواع الکتروموتورهای سبک بالابرهای ساختمانی است. بدنه این کلید را از جنس فلز آلومینیوم و کاملاً سبک و البته مقاوم طراحی کرده‌اند. در عین ‌حال کنتاکت‌ها از کلاس عایق کامل با بدنه برخوردار هستند. این کلید دارای اهرم فلزی با روکش پلاستیکی مقاوم و کاملاً عایق است که در سه حالت چپگرد، راستگرد و توقف قرار می‌گیرد. 

مشخصات فنی کلید بالابر پیام اصفهان
دسته‌بندی محصولکلید بالابر ساختمانی
جنس بدنه (قاب)آلومینیومی
جنس دستهفولاد باکالیت
جنس تیغه‌هافولادین
کنتاکت‌هاپلاتین
حداکثر جریان32 آمپر
شرایط کارکرد۳ حالته (چپگرد – راستگرد – توقف)
کاربردراه‌اندازی در حالت‌های چپگرد و راستگرد انواع الکتروموتورهای تک‌فاز در بالابر ساختمانی و یا هر دستگاه صنعتی دیگر

قیمت کلید بالابر پیام

قیمت کلید بالابر پیام در مقایسه با کیفیت ساخت و کارایی محصول مقرون ‌به ‌صرفه است. این کلید ساخت اصفهان و تولید داخل است که با توجه به ایرانی بودن با قیمت نسبتاً مناسبی در مقایسه با دیگر رقبا به فروش می‌رسد. از طرفی به ‌علت بهره‌مندی از بدنه فلزی، کنتاکت‌های پلاستیکی و دسته با کارکرد مقاوم و روان از جمله بهترین کلیدهای سطح بازار برای نصب شدن در بالابرهای تک‌فاز است.

سوالات متداول در مورد کلید بالابر پیام

  • از کلید بالابر پیام برای کار با چه نوع الکتروموتورهایی در انواع بالابر ساختمانی استفاده می‌کنند؟

    از این کلید بالابر مصالح پیام با قابلیت عبور جریان ۳۲ آمپری می‌توانید برای نصب در بالابرهای ۲۵۰ کیلویی و الکتروموتورهای ۲ و یا ۳ اسب بخار استفاده کنید. همچنین شرایط نصب در بالابرهای ۳۰۰ الی ۵۰۰ کیلویی سه فاز را دارد.

  • از کلید بالابر مصالح پیام غیر از بالابر در چه دستگاه‌های دیگر ساختمانی استفاده می‌کنند؟

    از این کلید می‌توانید برای فعال کردن موتور الکتریکی در بتونیرهای ۳۰۰ لیتری و تک‌فاز ساختمانی نیز استفاده کنید.

  • مزیت استفاده از کلید بالابر ساختمانی پیام چیست؟

    این کلیدها با بدنه فلزی، تیغه‌های فولادین با کنتاکت‌های پلاتین طراحی شده‌اند که از استحکام بالا و قدرت کافی عبور جریان بدون افت ولتاژ برخوردار هستند.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: