خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

تیغه کاتر بتن بر بوفالو

تیغه کاتر بتن بر بوفالو

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    تیغه بتن بر بوفالو سایز 60 سانت جهت برش بتن با آرماتور

    تیغه بتن بر بوفالو سایز 60

    5

    تیغه کاتر سایز 50 برند بوفالو مناسب جهت برش بتن مسلح

    تیغه بتن بر بوفالو سایز 50

    5

    تیغه کاتر سایز 45 بتن بر برند بوفالو

    تیغه بتن بر بوفالو سایز 45

    5

    تیغه برش بتن سایز 35 بوفالو جهت برش بتن کیفیت درجه یک

    تیغه بتن بر بوفالو سایز 35

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    تیغه کاترهای بتن بر بوفالو برای برش عمیق سطوح متراکم سنگی، بتنی و موارد مشابه طراحی شده‌اند که آلیاژهای مقاوم با سگمنت‌های بلند و الماسه دارند. همچنین در ترکیب آلیاژ فولادین این تیغه‌ها از عناصر تکمیلی مانند کربن، کروم و کبالت استفاده شده است. تیغه بتن بر مسلح بوفالو یکی از بهترین‌های بازار است که مخصوص برش‌های کاملا عمیق در سطوح بتنی خصوصاً بتن آرمه طراحی شده است.

    از هر تیغه‌ای نمی‌توانیم برای برش بتن مسلح استفاده کنیم، زیرا در عمق این بتن‌ها میلگردهای فولادین کار گذاشته شده است که به سرعت سگمنت‌های تیغه را خرد می‌کنند. با این وجود تیغه برش بتن بوفالو با قابلیت برش زنی میلگردها در بتن مسلح ساخته شده است و می‌تواند قدرت عملیاتی بسیار بالایی داشته باشد.

    تیغه کاتر بتن بر بوفالو

    مشخصات فنی تیغه کاتر بتن بر بوفالو

    بوفالو از بهترین و شناخته شده‌ترین برندها در زمینه طراحی تیغه کاتر‌های آسفالت بر و بتن بر است که برای ساخت این تیغه از مقاوم‌ترین آلیاژ‌های فولادین استفاده کرده است. اصولا تیغه‌های بتن بر مسلح از مقاوم‌ترین و محکم‌ترین انواع تیغه کاتر‌ها هستند که در برش هر نوع سطح آسفالتی، بتنی، بتن مسلح و یا آجری و سنگی توانمند ظاهر می‌شوند. در طراحی سگمنت‌های الماسه تیغه کاتر بوفالو از مقدار کربن بیشتری به نسبت از مدل‌های معمولی استفاده شده است که این سگمنت‌های مقاوم و جان سخت را کاملاً مناسب برش سطوح بتن مسلح کرده است. این تیغه‌ها در سایزهای استاندارد ۳۵، ۴۵ و ۶۰ سانتیمتری ساخته شده‌اند تا به خوبی در انواع کاتر‌های استاندارد برش سطوح آسفالتی و یا بتنی قرار بگیرند.

    مشخصات فنی تیغه بتن بر بوفالو
    نام محصولتیغه بتن بر مسلح بوفالو
    کشور سازندهچین
    سایز تیغه کاتر۳۵، ۴۵ و ۶۰ سانتیمتر
    عمق برشتیغه ۳۵۱۰ الی ۱۲ سانت
    تیغه ۴۵۱۵ الی ۱۷ سانت
    تیغه ۶۰۱۹ الی ۲۱ سانت
    سایز سوراخ تیغه25 میلیمتر
    قابلیت‌هامناسب برای برش بتن‌های معمولی، بتن آرمه، سطوح آسفالتی، سنگی، موزاییکی و...

    انواع سایزهای تیغه بتن بر بوفالو

    برند بوفالو در طراحی تنوع کاربردی انواع تیغه کاتر بتن بر از جمله برندهای مطرح بازار است و تقریباً برای هر نوع دستگاه کاتر استاندارد، یک تیپ تیغه کاتر مناسب را تولید کرده است. بوفالو برای کار در عمق بتن‌های مسلح نیز پیش ‌بینی‌های لازم را به کار بسته و از سه سایز تیغه ۳۵ و ۴۵ و ۶۰ سانتی متری با طراحی سگمنت‌های بتن بر مسلح رونمایی کرده است. این تیغه‌ها کاملاً متناسب با سایز قاب و شاسی کاتر‌های کوچک بنزینی تا کاترهای بزرگ دیزلی طراحی شده‌اند و عملاً می‌توانند عمق برش موثر در بتن مسلح داشته باشند. عمق برش تیغه بتن بر مسلح بوفالو سایز ۳۵ در حدود ۱۰ الی ۱۲ سانتیمتر است. این در حالی است که برای برش‌های عمیق‌تر و کار با کاتر‌های قدرتمند دیزلی می‌توانیم از تیغه کاتر بوفالو ۶۰ سانتی با حداکثر عمق برش ۱۹ الی ۲۱ سانتی متری استفاده کنیم. 

    تیغه کاتر بتن بر بوفالو

    قیمت تیغه برش بتن بوفالو

    قیمت تیغه بتن مسلح بوفالو در مقایسه با کارایی، قدرت و استحکام این محصول مقرون به صرفه است. اصولاً تیغه‌های بتن بر مسلح از محکم‌ترین تیغه‌ها هستند که در ساخت آنها از آلیاژ‌های بسیار مقاوم و جان سخت و سگمنت‌های الماسه با ترکیب فوق العاده قوی کربن و کبالت استفاده شده است. این الگوی طراحی باعث می‌شود تا قیمت کاتر‌های بتن بر مسلح به نسبت دیگر تیغه‌ها اندکی بالاتر باشد. قاعدتاً تیغه برش بتن بوفالو با قابلیت نفوذ در بتن آرمه از دیگر تیغه‌های همتراز خود بالاتر است. اما در عمل یک تیغه کارآمد است که می‌توانیم از آن برای برش دیگر سطوح مانند بتن معمولی، آسفالت، سنگ، موزاییک و... نیز استفاده کنیم.

    سوالات متداول در مورد تیغه کاتر بتن بر بوفالو

    • آیا تیغه بتن بر مسلح بوفالو از نوع تر است؟

      بله، برای کار کردن با این تیغه باید از سیستم نازل آبپاش در دستگاه کاتر استفاده کنید.

    • مدت زمان فعالیت تیغه برش بتن بوفالو چه مقدار است؟

      از نظر کارکرد هیچ محدودیتی برای استفاده با این تیغه پیش ‌بینی نشده است و عملاً می‌توانید تا ساعت‌ها کار متوالی از این تیغه‌ها استفاده کنید. اما لازم است تا در حین کار‌های طولانی مدت بازه‌های کوتاه استراحت تیغه را پیش بینی کنید تا سطح بدنه تیغه در اثر حرارت زیاد آسیب نبیند.

    • آیا می‌توانیم از تیغه کاتر بوفالو بتن بر در داخل کاترهای سنگین دیزلی استفاده کنیم؟

      بله، این تیغه‌ها با طراحی جان سخت کاملا مناسب نصب شدن در داخل کاترهای قدرتمند دیزلی هستند. البته از آنجایی که کاتر‌های دیزلی را در سایز‌های بزرگ با جانمایی موتور‌های قدرتمند می‌سازند، معمولاً از تیغه کاتر بوفالو 60 سانتی متری در مدل‌های دیزلی استفاده می‌کنند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: