خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18GS04

خاموت زن گیربکسی، پدالی، قابلیت خاموت زنی تا میلگرد 18، تکفاز، موتور 2 اسب چینی سه فاز 1400 دور، گیربکس VF110 اصفهان

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
خاموت زن گیربسکی با موتور 2 اسب سه فاز چینی گیربکس چدنی 110 اصفهان
  • خاموت زن گیربسکی با موتور 2 اسب سه فاز چینی گیربکس چدنی 110 اصفهان
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

خاموت قطعه‌ای ساده اما کاملاً کلیدی در مراحل آرماتور بندی سازه‌های بتنی است. این در حالی است که باید در هر پروژه مقدار قابل‌ توجه خاموت را در مدت زمان کوتاه و با دقت بالایی تولید کنیم. انواع دستگاه خاموت زن برای این منظور طراحی‌ شده‌اند که برای محیط‌های کارگاهی و تولید زیاد در اندازه‌های مختلف معمولاً از خاموت زن سه فاز استفاده می‌کنند. دستگاه خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18GS04 یکی از همین نمونه‌های سه فاز است که قدرت عملیاتی کافی برای خمکاری میلگردها تا قطر ۱۸ میلی‌متر را دارد.

خاموت زن سه فاز نیکا ابزار مدل KH18GS04 الگوی طراحی گیربکسی دارد. در این خاموت زن گیربکسی از بخش‌های فنی کاملاً قدرتمند و کارآمد استفاده شده ‌است. در عین ‌حال نیکا ابزار متوجه شرایط کار دستگاه در محیط‌های سخت کارگاهی بوده و این ماشین قدرتمند خمکاری را با رعایت تمامی المان‌های ایمنی طراحی کرده ‌است.

خاموت زن گیربکسی پدالی موتور 2 اسب سه فاز چینی، گیربکس 110 اصفهان

ویژگی‌های محصول خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18GS04

خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18GS04 از سری دستگاه‌های گیربکسی است. برای مونتاژ این دستگاه نیز از گیربکس حلزونی پوسته چدنی VF110 ساخت اصفهان استفاده ‌شده است. این گیربکس بدنه مقاوم و چرخ‌دنده هایی کارآمد برای فعالیت‌های یکسره خمکاری میلگردهای قدرتمند را دارد؛ اما برای تأمین توان این گیربکس نیز از یک موتور الکتریکی سه فاز چینی با توان ۲ اسب بخار استفاده شده‌ است. این موتور برای کارکرد، به تأمین برق سه فاز ۳۸۰ ولت جریان AC از نوع صنعتی نیاز دارد. در عین ‌حال از نوع سیم پیچ تمام مس است که با سرعت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه کار می‌کند. خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18GS04 به لطف بهره‌مندی از موتور قدرتمند سه فاز به ‌همراه گیربکس خوش‌ ساخت VF110 قادر است تا میلگردها با نمره ۱۸ را به ‌راحتی خمکاری کند. البته به ‌جهت سادگی حین کار در این دستگاه مکانیزم عملکرد پدالی پیش‌ بینی ‌شده است.

خاموت زن گیربکسی جهت خم زنی میلگرد تا قطر 18

 

Caption
نام محصولخاموت زن نیکا ابزار مدل KH18GS04
نوعگیربکسی
نوع گیربکسحلزونی VF110 ساخت اصفهان
پوسته گیربکسچدنی
نوع موتورالکتریکی سه فاز، چینی
ولتاژ۳۸۰ ولت AC
توان موتور۲ اسب بخار
نوع عملکردپدالی
ظرفیتخمکاری میلگردها تا قطر ۱۸ میلی‌متر

قیمت خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18GS04

قیمت خاموت زن نیکا ابزار مدل KH18GS04 با توجه به سبک طراحی از نوع گیربکسی با کنترل پدالی و استفاده از قطعات فنی مرغوب در مقایسه با دیگر محصولات مشابه از برندهای مختلف بازار مقرون‌ به ‌صرفه است. نیکا ابزار برای طراحی و مونتاژ این دستگاه از موتور سه فاز چینی با توان 2 اسب استفاده کرده که به نسبت طراحی یک دستگاه خاموت زن گیربکسی انتخاب قابل‌ توجهی است. از طرفی بخش پررنگ مونتاژ این دستگاه برای استفاده از گیربکس VF110 پوسته چدنی است که کارایی و کیفیت خمکاری دستگاه را ارتقا داده است. قیمت خاموت زن سه فاز نیکا ابزار مدل KH18GS04 به نسبت قابلیت‌های فنی کاملاً اقتصادی در نظر گرفته شده ‌است و از نظر کیفی و کمی با بهترین‌های بازار رقابت می‌کند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: