خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

دنده دور دیگ بتونیر سایز 87

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
دنده دور دیگ بتونیر سایز 87، چدن داکتیل
  • دنده دور دیگ بتونیر سایز 87، چدن داکتیل
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

انواع میکسر بتن برای تولید سریع و با کیفیت مناسب بتن طراحی شده‌اند و عموم مدل‌های قدرتمند از نوع بتونیر دنده دور هستند. این چرخ‌دنده بزرگ، دور کمر میانی این دیگ‌ها هنگام تولید بتن تحت فشار زیادی قرار دارد و مستهلک خواهد شد. در این ‌صورت می‌توانید با تهیه دنده دور دیگ شرایط کار بهینه دستگاه را مجدداً فراهم کنید. اما لازم است تا از چرخ‌دنده با سایز مناسب استفاده کنید. دنده دور دیگ بتونیر سایز ۸۷ یکی از ابعاد استاندارد برای نصب شدن بر روی دیگ‌های بتن ‌سازی است. این چرخ ‌دنده مخصوص نصب بر روی دیگ میکسر 250 لیتری و 400 طراحی ‌شده است و به ‌خوبی قادر است تا شرایط کار سنگین مراحل طولانی و پی‌ در پی بتن‌سازی فضاهای مختلف ساختمانی و پروژه‌های گوناگون عمرانی را پاسخگو باشد. در هنگام خرید دنده دیگ بتونیر سایز ۸۷ لازم است تا به نکات فنی از روش اندازه‌گیری سایز چرخ‌ دنده توجه کنید.

مشخصات فنی دنده دور دیگ بتونیر سایز ۸۷

دنده دور دیگ بتونیر سایز ۸۷ یک نوع چرخ‌ دنده بسیار بزرگ از نوع دندانه خورشیدی است که برای نصب شدن در محور میانی دیگ دستگاه‌های تولید بتن طراحی ‌شده است. قطر داخلی این چرخ ‌دنده ۸۷ سانتی ‌متر است و برای نصب شدن بر روی دیگ میکسرهای متوسط از نوع برقی، دیزلی و یا بنزینی کارایی دارد. این چرخ ‌دنده از نوع چدنی است و مراحل سخت‌کاری شدن را سپری کرده ‌است. دنده‌های بسیار مقاوم و ضد سایشی دارد. 

دنده دیگ میکسر بتن سایز 87، ساخته شده از چدن داکتیل

در صورتی ‌که برای تعویض دنده دیگ دستگاه اقدام می‌کنید و قصد تهیه این محصول را دارید، حتماً به یاد داشته باشید که ظرفیت دیگ معیار مناسب برای تهیه این محصول نیست. زیرا شرکت‌های سازنده انواع میکسر بتن محصولات خود را با دیگ‌هایی به حجم برابر اما در اندازه‌های گوناگون می‌سازند. بنابراین لازم است تا با دقت قطر بیرونی دیگ و یا قطر داخلی چرخ‌ دنده مستهلک شده را اندازه گرفته و کاملاً مطمئن باشید که چرخ ‌دنده دیگ سایز ۸۷ مناسب و منطبق با شرایط دستگاه شما است. برای این منظور لازم است تا محیط داخلی دنده مستهلک شده و یا محیط خارجی دیگ دستگاه را به عدد 3.14  تقسیم نمایید. به ‌این ‌ترتیب اندازه قطر محاسبه شده که باید با قطر داخلی چرخ‌ دنده سایز ۸۷ همخوانی داشته باشد.

جدول مشخصات فنی دنده دور دیگ بتونیر سایز ۸۷
نام محصولدنده دور دیگ میکسر بتن سایز ۸۷
قطر داخلی۸۷ سانتی‌متر
متریالچدن سخت‌کاری شده
کاربردنصب بر روی دیگ میکسرهای دنده کمر 250 و 400 لیتری

کاربردهای چرخ دنده بتونیر سایز ۸۷

چرخ دنده بتونیر سایز ۸۷ یک قطعه یدکی است. تمام قابلیت‌های کاربردی این محصول برای نصب شدن بر روی دیگ دستگاه میکسرهای 250 و 400 لیتری است. در صورتی ‌که دنده دور دیگ میکسر کنونی شما مستهلک شده و یا دندانه‌های آن شکسته و ساییده هستند، می‌توانید برای تعویض چرخ ‌دنده استفاده کنید. اما قبل ‌از اقدام برای تهیه دنده دور دیگ سایز ۸۷ حتماً از ابعاد دقیق دیگ دستگاه اطمینان حاصل کنید.

قیمت دنده دور دیگ بتونیر سایز ۸۷

قیمت این محصول با توجه به سایز و متریال ساخت آن تعیین ‌شده است. در کل قیمت چرخ دنده بتونیر سایز ۸۷ به نسبت از کل دیگ و یا دیگر بخش‌های مکانیکی دستگاه ناچیز است، اما سلامت فنی آن در کارکرد بهینه و افزایش راندمان میکسر بتن نقش برجسته‌ای دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: