خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB501K01

ریموت بالابر ساختمانی تکفاز، ایرانی برند بشیری، کنترل جرثقیلی، برد 50 متر، کنتاکتوری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ریموت بالابر ساختمانی تک فاز - کنتاکتوری -با برد ۵۰ متری
  • ریموت بالابر ساختمانی تک فاز - کنتاکتوری -با برد ۵۰ متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

این مدل از ریموت بالابر ساختمانی ساخت ایران، بر روی انواع بالابر ساختمانی از نوع بالابر تک فاز نصب می‌گردد. برد مفید آن به میزان 50 متر است و کلیدهای آن از نوع کنتاکتوری می‌باشد. دارای دو عدد هدایت‌گر است که نمونه سیم‌دار بر روی بالابر نصب می‌گردد و نمونه بدون سیم قابلیت کنترل از راه دور دستگاه را فراهم می‌آورد.

کاربرد ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB501K01

از کاربری‌های اصلی کنترل بیسیم بالابر می‌توان به قابلیت نصب آن بر روی انواع بالابر ساختمانی تکفاز، بالابرهای چاهکش، بالابرهای فروشگاهی و هر تجهیزی که نیاز است از راه دور کنترل و راهبری شود، اشاره نمود. 

ریموت بالابر ساختمانی با برد ۵۰ متر

ویژگی‌های ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB501K01

این مدل از ریموت بیسیم بالابر به راحتی نصب گردیده، سرعت کار را تا چندین برابر افزایش می‌دهد، خطر برق گرفتگی را به حداقل میزان ممکن می‌رساند.  همچنین به تعداد نیروی کار کمتری هنگام کار با بالابر نیاز پیدا می‌کنید. همین طور دردسر و هزینه‌های ناشی از استفاده کابل برق و کلید اهرمی به طول کامل از بین می‌رود. 

از ویژگی‌های منحصر به فرد کنترل  بیسیم بالابر نیکا ابزار مدل RB501K01 می‌‌توان به کنترل جرثقیلی محکم و درجه یک آن اشاره نمود که در برابر ضربه، مقاومت مناسبی داشته و جنس کلیدهای آن بسیار با کیفیت است. 

برد مفید این نمونه از ریموت بالابر 50 متر می‌باشد. که متراژی کاملا استاندارد و مناسب برای بالابرهای ساختمانی تکفاز تا 15 طبقه به حساب می‌آید. 

جهت بالا بردن ضریب اطمینان، بر روی این نمونه از کلید فرمان بالابر یک فیوز نصب گردیده است. کارآیی این فیوز از آن جهت است که اگر به موتور بالابر ساختمانی فشار زیادی بیاید یا سیم بکسل به جایی گیر کند، فیوز مدار را قطع کرده و دستگاه از کار می‌افتد. این عمل از به وجود آمدن حوادث احتمالی جلوگیری می‌کند.

ریموت بالابر ساختمانی نیکا ابزار

کلیدهای این نمونه از ریموت به صورت کنتاکتوری  با ظرفیت 25 آمپر می‌باشند.  از همین جهت سرعت و دقت قطع و وصل کردن توسط آن‌ها نسبت به سیستم‌های دیگر و کلیدهای دستی بسیار بهتر است.  همین طور طول عمر کنتاکتورها نسبت به نمونه‌های دیگر بسیار بالاتر است.

ریموت بالابر ساختمانی تک فاز
مشخصات فنی ریموت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل RB501K01
نام دستگاهریموت بالابر ساختمانی- کنترل از راه دور بالابر ساختمانی
نوع برقتکفاز
ولتاژ کاری220 ولت
نوع سیستم کنترلیرادیویی، وایرلس
نوع فرمانکنتاکتوری
کاربردهاتغییر جهت حرکت الکتروموتور انواع بالابر تکفاز
تجهیزاتریموت کنترل راه دور با سه عدد کلید
برد دستگاه50 متر
نوع کنترل جرثقیلی

قیمت ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB501K01

این نمونه از کنترل بالابر ساختمانی جز نمونه‌های کاربردی و استاندارد جهت نصب بر روی انواع بالابر مصالح تکفاز محسوب می‌گردد.  شما همواره می‌توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان فنی شرکت نیکا ابزار از طریق شماره تماس‌های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره فنی آن‌ها بهره‌مند شوید. 

  • نحوه نصب ریموت بالابر ساختمانی تکفاز به چه صورت است؟

    نحوه نصب این مدل از کنترل از دور بالابر، به طور کامل بر روی جعبه دستگاه درج گردیده است. شما با مطالعه راهنمای نصب حک شده بر روی دستگاه به راحتی می‌توانید آن را نصب و راه‌اندازی نمایید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: