خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K02

ریموت بالابر ساختمانی سه فاز، برند بشیری، ایرانی، کنترل جرثقیلی، برد 50 متر، کنتاکتوری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ریموت بالابر ساختمانی سه فاز برند بشیری برد 50 متر
  • ریموت بالابر ساختمانی سه فاز برند بشیری برد 50 متر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ریموت بالابر ساختمانی ایده کارآمد برای فعالیت‌های بی‌پایان ساختمانی است. بالابر ساختمانی بدون تردید مهمترین دستگاه در عموم پروژه‌های عمرانی است که در مراحل مختلف ساختمان‌سازی بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی است که باید این دستگاه را در شرایط بهینه کنترل کرده و قدرت مانور بالایی داشته باشیم. برای این منظور می‌توانید از  ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K02 برای تجهیز دستگاه خود استفاده کنید.

 ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K02 برای نصب شدن بر روی بالابرهای سه فاز طراحی ‌شده است. این ریموت طراحی بر مبنای استانداردهای ایمنی برق صنعتی را دارد. به ‌راحتی بر روی هر مدل دستگاه بالابر ساختمانی سه فاز نصب شده و از عملکرد دقیق و سریع برخوردار است. در عین ‌حال ساخت ایران است و با قیمت کاملاً رقابتی و به ‌صرفه عرضه می‌شود.

ریموت بالابر مصالح سه فاز همراه فیوز

ویژگی‌های  ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K02

ریموت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل RB503K02 برای نصب بر روی بالابرهای سه فاز طراحی‌ شده است. این ریموت در واقع یک تابلو برق صنعتی با قرار دادن المان‌های استاندارد کنترل موتورهای سه فاز است و در طراحی آن از تجهیزات کنترل و ایمنی مناسب استفاده ‌شده است. این مجموعه محصول برند بشیری و ساخت ایران است. از نوع کنتاکتوری است و برای تأمین شرایط ایمنی از بیمتال با ضریب جریان مناسب استفاده ‌شده است.

برد ریموت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل RB503K02 حداکثر ۵۰ متر است. این مقدار برد کافی برای هر نوع مانور در هر نوع پروژه ساختمان‌سازی است. در عین ‌حال برند بشیری برای ساخت این ریموت از قابلیت کنترل جرثقیلی استفاده کرده ‌است. این تابلو طراحی ‌شده با معیارهای برق صنعتی به ‌راحتی بر روی هر نوع بالابر نصب می‌شود.

مشخصات فنی ریموت بالابر ساختمانی مدل RB503K02
نام محصولریموت بالابر مصالح نیکا ابزار مدل RB503K02
نوعسه فاز
برند سازندهبشیری
ساختایران
روش کنترلجرثقیلی
المان کنترلکنتاکتوری
برد۵۰ متر
کاربردقابلیت نصب شدن بر عموم بالابرهای سه فاز ساختمانی

قیمت  ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K02

قیمت  ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K02 با توجه به الگوی ساخت سه فاز و بهره‌مندی از المان‌های کنترل کنتاکتوری مقرون ‌به ‌صرفه است. این ریموت ساخت ایران است و در طراحی آن از تجهیزات استاندارد برق صنعتی استفاده شده ‌است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این ریموت در عموم فضاهای کارگاهی و حتی شرایط سخت و پیچیده استفاده کنید. در عین ‌حال برد ۵۰ متری این ریموت برای پوشش فعالیت‌ها در هر نوع پروژه عمرانی کفایت می‌کند. نکته‌هایی که مشخصه‌های فنی استاندارد و کاملاً کاربردی این دستگاه را متذکر شده و آن را مناسب نصب بر هر نوع بالابر کرده‌ است. قیمت این ریموت در مقایسه با محصولات مشابه اقتصادی است و ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: