خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K04

ریموت بالابر ساختمانی سه فاز، برند آن تایم ontime، کنترل جرثقیلی، برد 50 متر، کنتاکتوری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ریموت بالابر ساختمانی سه فاز برند آن تایم به همراه کنترل
  • ریموت بالابر ساختمانی سه فاز برند آن تایم به همراه کنترل
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

کنترل بالابر ساختمانی در شرایط بهینه، امن و با قابلیت مانور بالا از مهمترین ضروریات در فعالیت‌های ساختمانی است. چند سالی است که ایده استفاده از ریموت بالابر ساختمانی مطرح ‌شده است که برای کنترل از راه دور انواع بالابر کارایی دارد. مانند ریموت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل RB503K04 که از سری ریموت‌های سه فاز با برد قابل ‌توجه ۵۰ متر و دقت عمل بسیار بالا است.

ریموت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل RB503K04 محصول برند آن تایم (On time) از بهترین و کارآمدترین مدل‌ها در این سطح است. این ریموت اگر چه طراحی ساده‌ای دارد و به ‌راحتی بر روی هر نوع بالابر سه فاز نصب خواهد شد؛ اما عملکرد آن نیز دقیق، سریع و مانور پذیر است که این محصول را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده‌ است.

جعبه ریموت بالابر مصالح سه فاز، برند آن تایم چینی

ویژگی‌های ریموت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل RB503K04

ریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K04 از سری ریموت‌های سه فاز است. لذا برای کارکرد و کنترل از راه دور انواع بالابر ساختمانی سه فاز با قابلیت اتصال برق ۳۸۰ ولت AC کارایی دارد. این ریموت محصول برند آن تایم (On time) و ساخت کشور ایران است. در عین ‌حال طراحی آن مقاوم و کارایی آن در حد ریموت‌های جان ‌سخت بازار با عملکرد دقیق قرار دارد که با روش طراحی کنتاکتوری ساخته شده است. به ‌این ‌ترتیب می‌توان از این محصول برای جریان‌های بالای موتورهای سه فاز بالابر استفاده کرد. از طرفی مکانیزم طراحی آن از نوع کنترل جرثقیلی است و با برد ۵۰ متری طراحی ‌شده است که عملکرد آن را در پهنه بزرگی از فضای ساختمانی و یا کارگاه بهینه و مانور پذیر می‌کند.

کنترل از راه دور بالابر ساختمانی سه فاز برند آن تایم

 

مشخصات فنی ریموت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل RB503K04
نام محصولریموت بالابر نیکا ابزار مدل RB503K04
نوعسه فاز
ولتاژ380 ولت AC
طراحیکنترل جرثقیلی
سیستم عملکردکنتاکتوری
برد۵۰ متر
برند سازندهآن تایم (On time)
ساختایرانی
کاربردنصب در عموم بالابرهای سه فاز ساختمانی

قیمت ریموت بالابر ساختمانی نیکا ابزار مدل RB503K04

قیمت ریموت بالابر ساختمانی سه فاز نیکا ابزار مدل RB503K04 با توجه به کیفیت ساخت و در عین ‌حال کارایی سه فاز آن از نوع طراحی جرثقیلی و استفاده از سیستم کنترل کنتاکتوری مقرون ‌به ‌صرفه است. این ریموت طراحی جان ‌سخت، کارکرد دقیق و کیفیت ساخت بالایی دارد. تولید داخل است که با استفاده از قطعات متداول الکترونیکی طراحی ‌شده است. در عین ‌حال به ‌راحتی می‌توان این ریموت را بر روی هر نوع بالابر سه فاز نصب نمود. قیمت این ریموت در مقایسه با محصولات مشابه از ریموت‌های سه فاز دیگر برندها کاملاً اقتصادی است و ارزش خرید بالایی دارد.  

ریموت بالابر سه فاز برند آن تایم چینی

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: