خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور ایران ویبره

شیلنگ ویبراتور ایران ویبره

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    شیلنگ ویبراتور سایز 1.5 اینچ، 6 متری برند ایران ویبره

    شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV156V15

    شیلنگ ویبراتور مکانیکی، برند ایران ویبره، سایز 1.5 اینچ، 6 متری، فنر 12

    5

    شیلنگ ویبراتور سایز 2 اینچ برند ایران ویبره

    شیلنگ ویبراتور نیکا ابزار مدل SV206V13

    شیلنگ ویبراتور مکانیکی، برند ایران ویبره، سایز 2 اینچ، 6 متری، فنر 12

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    توزیع بتن در فضاهای محدود قالب‌های پیچیده که در آنها تعداد زیادی آرماتور قرار دارد، همواره دشوار و بسیار حساس است و برای این منظور از انواع شیلنگ ویبراتور استفاده می‌کنند. انواع شیلنگ ویبره ایران ویبره از بهترین های بازار است که چه از نظر طراحی و قابلیت‌های کاربردی و حتی از نظر مقاومت و جان سختی با تمامی رقبای خارجی برابری می‌کند.

    شیلنگ ویبراتور ایران ویبره از تیپ شیلنگ ویبراتور مکانیکی است که با طول‌ ۶ متری و در سایزهای متنوع قطر پوکر ساخته ‌شده است تا عملاً هم در فضاهای باریک بتنی پروژه‌های ساختمان‌سازی و هم در سطح عملیات‌های بزرگ عمرانی کارایی داشته باشند.

    شیلنگ ویبراتور ایران ویبره

    مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور ایران ویبره

    شیلنگ ویبره ایران ویبره با بهره‌مندی از الگوی طراحی ویبراتورهای مکانیکی در سایزهای استاندارد  ۱.۵ و 2 اینچی با طول فنر6 متری طراحی‌ شده است. فنر کار شده در این شیلنگ‌ها از نوع ۱2 میلی‌متری است که قدرت ارتجاعی بسیار بالایی دارد و مناسب مانور کامل در هر فضای باریک و پیچیده است. در عین‌ حال کوپلینگ این شیلنگ‌ها با بهره‌مندی از آلیاژهای مقاوم فولادین با بهره‌مندی از سایزهای استاندارد کوپل شدن در انواع مولدهای برقی، بنزینی و یا دیزلی طراحی‌ شده است. قطر پوکر نیز در سایزهای ۲۵ الی ۶۳ میلی‌متری و با وزن 9 الی 15 کیلوگرمی قابلیت تولید ارتعاش با فرکانس 11000 الی 13000 دور بر دقیقه را دارد.

    مشخصات فنی شیلنگ ویبره ایران ویبره
    نام محصولشیلنگ ویبره ایران ویبره
    طول فنر۶ متر
    سایز پوکر1.5 و 2 اینچی
    وزن9 الی 15 کیلوگرم
    دامنه نوسان۰.۷ الی ۰.۸ میلی‌متر
    نوع فلنچیفولادین
    کاربردکوپل با انواع مولدهای برقی، بنزینی و دیزلی
    سرعت فرکانس11000 الی 13000 دور بر دقیقه

    انواع شلنگ ویبره ایران ویبره

    ایران ویبره از برندهای صاحب سبک تولید داخل است که محصولات خوش‌ ساخت با توان رقابت در مقایسه با نمونه‌های خارجی خصوصاً ویبراتور های چینی بازار را تولید کرده ‌است. ایران ویبره در تفکری هوشمندانه محصولات خود را برای فعالیت در هر سطح پروژه‌هایی بتن‌ریزی طراحی می‌کند. سری محصولات این برند با توجه به سایز پوکر در تیپ‌های ارتعاش سبک و قدرتمند دسته‌بندی می‌شوند:

    شیلنگ ایران ویبره ۱.۵ اینچ

    کاربردی‌ترین سایز شیلنگ ویبراتور ایران ویبره است که مناسب کار کردن در عموم پروژه‌های عمرانی و ساختمان سازی است. از این شیلنگ‌ها با پوکرهای ۱.۵ اینچی می‌توانید برای کوپل با انواع مولدها و ارتعاش بتن قالب سقف‌ها و ستون‌ها در پروژه‌های شهری و ساختمان‌سازی و یا هر نوع ساخت‌وساز کوچک شهری استفاده کنید.

    شیلنگ ویبراتور ایران ویبره

    شیلنگ ایران ویبره ۲ اینچ

     شیلنگ ویبراتور ایران ویبره ۲ اینچی سایز بزرگ و کاملاً حرفه‌ای است که قدرت عملیاتی بالایی برای ارتعاش‌های سنگین و پردامنه مناسب فضاهای بزرگ بتنی از جمله ویبره زنی فونداسیون‌ها، قالب‌های بزرگ از دیوارهای برشی و یا ستون‌های بزرگ ساختمان‌های بلند مرتبه و حتی ویبره زنی پروژه‌های کف‌سازی در محوطه‌های شهری و ساختمانی دارد.  

    قیمت شیلنگ ویبراتور ایران ویبره

    قیمت این برند معروف ایرانی بسته به قطر پوکر و طول شیلنگ تعیین می‌گردد. قیمت شیلنگ ویبره ایران ویبره بالاتر از مدل‌های چینی بوده و علت این امر را می‌توان در کیفیت بالای این محصول نسبت به نمونه‌های چینی بازار ارزیابی نمود.

    سوالات متداول در مورد شیلنگ ویبراتور ایران ویبره

    • قیمت شیلنگ ویبره ایران ویبره در سطح بازار چگونه است؟

      این شیلنگ‌ها از سری محصولات میان رده بازار هستند که با کیفیت ساخت خوب و بهره‌مندی از قطعات مرغوب و جان سخت طراحی شده‌اند. قیمت برند ایران ویبره در سطح میان رده بازار در رقابت با محصولات چینی قرار دارد.

    • انواع شیلنگ ویبراتور ایران ویبره توان کار کردن با چه مولدهایی را دارند؟

      از این شیلنگ‌های مکانیکی می‌توانید برای کوپل شدن با انواع موتور ویبراتورهای برقی، بنزینی و دیزلی استفاده کنید.

    • آیا کوپلینگ محصولات ایران ویبره قابل تعمیر و یا تعویض است؟

      برای مونتاژ محصولات ایران ویبره از کوپلینگ‌های فولادین سخت کاری شده استفاده می‌شود که کاملاً مقاوم و جان‌سخت هستند. اما در صورت شکستگی و یا خرابی شرایط تعویض و تعمیر آنها پیش ‌بینی ‌شده است.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: