خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور بریکر مدل AD28

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور بادی بریکر ایتالیا مدل AD28
  • شیلنگ ویبراتور بادی بریکر ایتالیا مدل AD28
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تا زمانی ‌که مرحله ارتعاش بتن و حباب گیری را انجام نداده باشید، قاعدتاً از پایان حرفه‌ای کار اطمینان ندارید. در تمامی پروژه‌های بتن‌ ریزی باید از دستگاه شیلنگ ویبراتور کارآمد استفاده کنید. برای کارهای گسترده و عملیات چندین دستگاه همزمان استفاده از شیلنگ ویبراتور بادی بهترین پیشنهاد است. مانند شیلنگ ویبراتور بریکر مدل AD28 که برای کارهای سبک بتن ‌ریزی و حباب‌گیری از حجم‌های کوچک بتنی طراحی‌ شده است. این شیلنگ ویبراتور بریکر قدرت کافی برای نفوذ در قالب‌های کوچک بتنی و تولید ارتعاش سبک و حباب گیری پیوسته بتن را دارد. اگر برای پروژه‌هایی بتن ‌ریزی فضاهای ساختمانی و یا تولید قطعات پیش ‌ساخته بتنی اقدام می‌کنید، شیلنگ ویبره بریکر مدل AD28 گزینه ایده‌آل و کاملاً قدرتمند و کارآمدی برای شما است.

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور بریکر مدل AD28

شیلنگ ویبره بریکر مدل AD28 از نوع بادی است و برای کارکرد بهینه خود به تأمین حداقل ۵۰۰ لیتر هوا در هر دقیقه نیاز دارد. با تهیه یک دستگاه کمپرسور باد ساده به ‌راحتی قادر هستید تا این شیلنگ کارآمد و کوچک اما قدرتمند را راه‌اندازی کنید. این محصول دارای فنر بلند 2.5 متری است که قابلیت ارتجاعی خوبی دارد. همچنین برای بخش ارتعاش دستگاه نیز از پوکر تمام فولادین به قطر ۲۸ میلی‌متر استفاده شده ‌است. سرعت ویبره زنی این دستگاه بالغ بر 18000 دور در دقیقه است و می‌تواند تا حداکثر قدرت گریز از مرکز معادل ۱۱۴۰ نیوتن را تولید نماید. کل وزن این محصول ۴.۴ کیلوگرم است و به ‌راحتی قادر است تا ۱۰ متر مکعب بتن را در مدت ‌زمان کوتاه به طور کامل حباب‌گیری کند.

جدول مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور بریکر مدل AD28
نام محصولشیلنگ ویبره بریکر مدل AD28
اندازه پوکر۲۸ میلی‌متر
سرعت ویبره18000 دور در دقیقه
نیروی گریز از مرکز۱۱۴۰ نیوتن
وزن۴.۴ کیلوگرم
طول فنر2.5 متر
کارایی۱۰ متر مکعب بتن
مصرف هوا۵۰۰ لیتر در دقیقه
محدوده عمل۲۰ سانتی‌متر مکعب
طول سوزن۲۳۴ میلی‌متر

کاربردهای شیلنگ ویبره بریکر مدل AD28

شیلنگ ویبره بریکر مدل AD28 از جمله شیلنگ‌های سبک با پوکر نسبتاً کوچکی است که انحصاراً برای تولید ارتعاش‌های کوتاه طراحی ‌شده است. این دستگاه که با حضور هوای فشرده کار می‌کند، برای ویبره زنی قالب‌های ساختمانی و یا قالب قطعات پیش‌ ساخته بتنی مانند جداول بتنی آزمایشگاهی کارایی دارد.

قیمت شیلنگ ویبره بریکر مدل AD28

قیمت شیلنگ ویبراتور بریکر مدل AD28 در سطح میان رده بازار و در جمع کوچکترین نوع شیلنگ‌های ارتعاش بتن قرار دارد. بریکر برند چینی است که محصولات خود را با رعایت استانداردهای روز دنیا و کیفیت قطعات مناسب می‌سازد و این محصولات از نظر قیمتی مقرون ‌به ‌صرفه هستند. قیمت شیلنگ ویبره بریکر مدل AD28 نیز در مقایسه با محصولات مشابه ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: