خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY37

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY37
  • شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY37
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در پایان پروژه‌های بتن‌ ریزی زمانی موفق هستید که مرحله ارتعاش و حباب گیری بتن را با دقت و به ‌طور کامل انجام دهید. برای این منظور باید از شیلنگ ویبراتور کارآمد با توان کافی و مناسب با حجم بتن استفاده کنید. البته اگر در سطح پروژه به کمپرسور هوای فشرده دسترسی دارید، قطعاً تهیه شیلنگ ویبره بادی بهترین انتخاب است. مانند شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY37 که از نوع بادی و برای کار در پروژه‌های سبک بتن‌ ریزی طراحی ‌شده است. این شیلنگ ویبره دایناپک با استفاده از شیلنگ ارتعاش 2 متری ساخته ‌شده و قادر است تا به ‌راحتی در قالب‌های کاملاً پیچیده و پر از آرماتور نفوذ نماید و حجم‌های فشرده بتن را به‌ طور کامل حباب گیری کند. این در حالی است که ارتعاش سبک این شیلنگ به هیچ حالت خطر چند فازی شدن را به‌ همراه ندارد.

مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY37

شیلنگ ویبره دایناپک مدل AY37 از سری شیلنگ‌های مکانیکی با منبع تغذیه بادی است. دایناپک برای ساخت این محصول از یک فنر کاملاً ارتجاعی و 2 متری استفاده کرده ‌است. در انتهای این فنر نیز از پوکر با ضخامت ۳۶ میلی ‌متری و طول ۲۶۷ میلی‌ متری نصب شده ‌است. این پوکر قادر است تا ارتعاش سبک با فرکانس 19000 بار در هر دقیقه را تولید نماید. دامنه فرکانس این پوکر نیز 0.6 میلی ‌متر است. به ‌این ‌ترتیب ارتعاش تولید شده این پوکر نرم و پیوسته است که برای حباب گیری حجم‌های کوچک و قالب‌های باریک بتنی بدون احتمال ته‌ نشین شدن خرده سنگ‌ها کارایی دارد. برای کارکرد بهینه این محصول به تغذیه هوای فشرده با فشار 6 بار نیاز دارید. این در حالی است که شیلنگ ویبره دایناپک مدل AY37 در هر دقیقه حدودا 0.46 متر مکعب هوای فشرده را مصرف خواهد کرد. 

جدول مشخصات فنی شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY37
نام محصولشیلنگ ویبره دایناپک مدل AY37
قطر پوکر۳۶ میلی‌متر
وزن پوکر1.5 کیلوگرم
طول پوکر۲۶۷ میلی‌متر
دامنه ارتعاش پوکر0.6 میلی‌متر
فرکانس ارتعاش19000 بار در دقیقه
فشار هوا6 بار
حجم هوای مصرفی0.46 متر مکعب در دقیقه
طول فنر۲ متر
میزان لرزش89.20

کاربردهای شیلنگ ویبره دایناپک مدل AY37

این محصول در سطح کوچکترین نوع شیلنگ‌های مکانیکی با منبع تغذیه هوای فشرده طراحی ‌شده است که می‌تواند ارتعاش پیوسته و سبکی را تولید نماید. از ارتعاش پوکر این محصول برای حباب گیری قطعات کوچک پیش‌ ساخته بتنی، ستون‌های ساختمانی و پروژه‌هایی بتن ‌ریزی سقف و کف ساختمان‌های کوچک استفاده می‌کنند.

قیمت شیلنگ ویبراتور دایناپک مدل AY37

دایناپک برند چینی است که محصولات خود را با کلاس طراحی حرفه‌ای و قابل رقابت با بهترین‌های بازار و قیمت مناسب تولید کرده ‌است. قیمت شیلنگ ویبره دایناپک مدل AY37 در سطح میان رده از شیلنگ‌های بادی مکانیکی و در سطح پروژه‌های کوچک ساختمان‌ سازی است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: