خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ماله پروانه ای 60 سانت، ماله گوشه زن، ماله بغل زن

ماله پروانه ای 60 سانت، ماله گوشه زن، ماله بغل زن

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    ماله پروانه ای 60 سانت شاسی برند تکنو، موتور 7 اسب بنزینی برند راتو، زرد رنگ

    ماله پروانه ای نیکا ابزار مدل MT60R03

    ماله پروانه ای برند تکنو، سایز 60، گیربکس بزرگ، موتور 7 اسب راتو، چهارزمانه

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    اجرای محوطه‌های بزرگ در فضاهای ساختمانی و یا شهری با استفاده از بتن در بسیاری از پروژه‌ها متداول است. سطوح گسترده بتنی مقاوم و ماندگار هستند و می‌توانند سنگین‌ترین بارهای ترافیکی را تحمل کنند و این در حالی است که برای توزیع یکدست بتن نیاز به ماله پروانه ای بوده و در گوشه‌های محیط نیز به بهره‌مندی از ماله موتوری ۶۰ نیاز داریم.

    ماله موتوری ۶۰ کوچکترین سایز استاندارد طراحی دستگاه‌های ماله‌کشی است که در سطح بازار و فضاهای کارگاهی با عنوان ماله پروانه ای بغل زن شناخته می‌شود. دلیل این نام‌گذاری قدرت مانور بالای این ماله‌های کوچک جثه برای مسطح سازی در گوشه‌های محیط، کناره دیوارها، اطراف ستون‌ها و هر فضای باریک است. البته سایز نسبتاً کوچک این ماله گوشه زن چندان مناسب فعالیت در پروژه‌های بزرگ کف‌سازی بتنی نیست و عموماً به شکل ماله کمکی در محوطه‌های بزرگ کارایی دارند.

    مشخصات فنی ماله موتوری بغل زن

    ماله پروانه ای ۶۰ به مانند تمامی ماله‌های موتوری با بهره‌مندی از تیغه‌های هلیکوپتری و چرخنده در سطح زمین برای مسطح سازی و تراز کردن سطوح بتنی فعالیت می‌کند. قطر محفظه ماله‌کشی این دستگاه ۶۰ سانتی‌متر است و در این محفظه از ۴ عدد تیغه در ابعاد 100×220 میلی‌متری استفاده شده‌ است که با سرعت ۷۰ الی ۱۴۰ بار در دقیقه برای مسطح سازی سطوح بتنی می‌چرخند. برای تأمین قدرت کافی چرخش تیغه‌ها نیز از موتورهای بنزین سوز، تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه و هوا خنک استفاده شده است. عموم این ماله‌ها دارای موتورهای هندلی هستند که بهترین‌های بازار با بهره‌مندی از موتورهای ۱۲۶ سی‌سی از برند هوندا و یا روبین ساخته ‌شده‌اند.

    مشخصات فنی ماله پروانه ای سایز ۶۰
    نام دستگاهماله پروانه ای گوشه زن
    ابعاد ماله‌کشی۶۰ سانتی‌متر
    تعداد تیغه۴ عدد
    سرعت چرخش تیغه۷۰ الی ۱۴۰ دور بر دقیقه
    حداکثر زاویه تیغه۱۵ درجه
    ابعاد تیغه100*220 میلی متر
    ضخامت تیغه۲ میلی‌متر
    سینی ماله پروانه ایدارد
    نوع موتورتک ‌سیلندر بنزین سوز
    راه اندازهندلی
    سیستم خنک کاریهوا خنک
    قابلیت‌هامسطح سازی، صیقل زنی و تراز کردن سطوح بتنی، مسطح سازی گوشه‌ها و کناره‌های محوطه‌های بتنی

    انواع برندهای ماله پروانه ۶۰

    جمع بزرگی از کمپانی‌های مطرح در سراسر جهان برای طراحی و تولید ماله موتوری ۶۰ فعالیت می‌کنند و هر کدام از آنها محصول خود را با بهره‌مندی از قابلیت‌ها و امکانات ویژه عرضه کرده ‌اند. در حال ‌حاضر بهترین‌های بازار در زمینه ساخت ماله پروانه ای بغل زن محصول برندهای هیساکی، تکنو فلکس، هوپت، میکاسا، کوپاژ، انارکو و BT هستند.

    البته تمامی این برندها در زمینه طراحی شاسی ماله پروانه ای گوشه زن فعالیت می‌کنند و در محصول آنها عموماً از موتورهای خوش نفس برند هوندا و یا روبین استفاده شده ‌است.

    قیمت ماله پروانه ای موتوری سایز ۶۰

    ماله پروانه ای ۶۰ کوچکترین سایز از جمع دیگر انواع ماله موتوری‌ها است و همین طراحی کوچک باعث شده تا قیمت آنها نیز به مراتب از دیگر انواع ارزان‌تر باشد. اما قیمت ماله موتوری ۶۰ کاملاً وابسته به الگوی طراحی شاسی و نوع موتور کار شده در دستگاه محاسبه می‌شود. در این ‌میان نام و نشان برند سازنده در تعیین قیمت ماله پروانه ای بغل زن و همچنین برند تولید کننده موتور در محاسبه قیمت دستگاه تأثیرگذار است. معمولاً بهترین‌های بازار با استفاده از موتورهای هوندا تولید شده‌اند. در این ‌میان ماله پروانه ای گوشه زن از شرکت‌های چینی قیمت اقتصادی‌تری دارند.

    سوالات متداول در مورد ماله پرانه ای سایز ۶۰ سانت

    • چرا به ماله موتوری ۶۰ اصطلاحاً گوشه زن گفته می‌شود؟

      ماله‌ها با دهانه‌ی ماله‌کشی بزرگ نمی‌توانند در فضای باریک اطراف ستون‌ها و دیوارها فعالیت کنند. این در حالی است که ماله پروانه ای ۶۰ قدرت مانور کامل در پایش تمام محیط اطراف هر نوع ستون و یا دیوار را دارد.

    • آیا ماله پروانه ای بغل زن مصارف ساختمانی نیز دارد؟

      بله، اصولاً این ماله‌ها برای فعالیت در فضاهای محدود و کف‌سازی در اتاق‌های کوچک ساختمانی و یا سالن‌ها طراحی ‌شده است. به ‌راحتی می‌توانید از این سایز ماله برای مسطح کردن هر فضای باریک ساختمانی استفاده کنید.

    • با این ماله‌ها می‌توانیم سطوح را کامل صیقل زنی کنیم؟

      بله، ماله پروانه ای گوشه زن با قابلیت تنظیم زاویه ۱۵ درجه تیغه‌ها از توانایی صیقل زنی سطوح برخوردار است. اما برای این کار نیاز به کسب مهارت‌ها و تجارب لازم را دارید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: