خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی هیساکی

ویبراتور دریلی هیساکی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    موتور ویبراتور دریلی برند هیساکی چین زرد رنگ پوسته فلزی

    ویبراتور دریلی هیساکی 3 متری

    5

    موتور ویبراتور دریلی هیساکی 2.5 متری، پوسته فلزی

    ویبراتور دریلی هیساکی 2.5 متری

    5

    موتور ویبره دریلی برند هیساکی، زرد رنگ

    ویبره دریلی هیساکی 1 متری

    5

    موتور ویبراتور دریلی هیساکی زرد رنگ سیم پیچ مس

    ویبره دریلی هیساکی 2 متری

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    بهره‌مندی از قدرت مانور بالا با اسفاده از دستگاه‌های ارتعاش قابل حمل که توان تولید لرزش با دامنه کوتاه اما فرکانس بلند مناسب حجم‌های محدود بتنی داشته باشند، یک ایده‌آل قابل ‌توجه در فعالیت‌های بتن‌ریزی است که برای این منظور انواع ویبره دریلی از برندهای متنوع ساخته ‌شده است. ویبره برقی دریلی هیساکی یکی از محصولات قدرتمند بازار است که با بهره‌مندی از موتور 1.4کیلو واتی و طراحی بر پایه‌ی تمام‌ فلزی به‌ همراه قابلیت‌های استفاده‌ی ارگونومیک در جایگاه شایسته‌ای از میان رقبا قرار دارد.

    مشخصات فنی ویبره تفنگی هیساکی

    ویبراتور دریلی هیساکی با بهره‌مندی از الکتروموتور تک‌فاز در توان 1.4 کیلو واتی و راه‌اندازی برق 220 ولت طراحی شده است. جنس پوسته این ویبراتورهای دریلی تمام فلزی است که برای این منظور از آلیاژ مقاوم و ضد ضربه و البته سبک آلومینیومی استفاده ‌شده است.

    همچنین برای طراحی ویبره برقی دریلی هیساکی از شیلنگ‌های ارتعاش در طول‌های ۱ الی ۳ متری به ‌همراه پوکر 1.5 اینچی استفاده شده تا عملا یکی از قدرتمندترین ویبراتورهای دریلی بازار با قابلیت نفوذ متنوع در عمق‌های کاملاً متفاوت از قالب‌های بتنی باشد.

    مشخصات فنی ویبراتور دریلی هیساکی
    نام محصولویبره برقی دریلی هیساکی
    قدرت موتور1.4 کیلو وات
    ولتاژ۲۲۰ ولت
    بدنهفلزی (آلومینیومی)
    طول شیلنگ۱، ۲، 2.5 و ۳ متری
    قطر پوکر1.5 اینچی
    وزن4 تا 7.5 کیلوگرم
    دامنه ارتعاش0.5 میلی‌متر
    فرکانس ارتعاش13000 ضربه در دقیقه

    انواع ویبره برقی دریلی هیساکی

    هیساکی برند مطرح از کشور مالزی است که در سطح طراحی ماشین‌آلات ساختمانی شهرت بالایی دارد. این کمپانی در سطح طراحی ویبراتورهای دریلی نیز توانمند ظاهر شده و این محصولات را با طول‌های متفاوت اما کاربردی از شیلنگ ویبره طراحی کرده ‌است. انواع ویبره تفنگی دریلی هیساکی به ‌قرار زیر هستند:

    ویبراتور دریلی هیساکی

    ویبره دریلی هیساکی  1 متری

    ویبره برقی دریل هیساکی 1 متری برای کار در قالب‌های کوچک و کم‌عمق بتنی اما با قدرت مانور بالا و روش کار ساده طراحی ‌شده است. از این محصول عموماً در سطح فعالیت‌های سبک کارگاهی استفاده می‌شود.

    ویبره دریلی هیساکی ۲ متری

    ویبراتور دریلی هیساکی 2 متری عملا یکی از پرفروش ترین‌های بازار است که به لطف بهره‌مندی از شیلنگ ارتعاش قدرتمند 2 متری عملاً می‌تواند در بسیاری از فضاهای محدود بتن‌ریزی شده ساختمانی و همچنین فعالیت‌های سبک و متوسط کارگاهی تا تولید قطعات بتنی کارایی داشته باشد.

    ویبراتور دریلی هیساکی

    ویبره دریلی هیساکی 2.5 متری

    پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین سایز از سبد محصولات ویبره دریلی هیساکی است که با بهره‌مندی از شیلنگ ارتعاش 2.5 متری عملاً می‌تواند در عمیق‌ترین قالب‌های بتنی ساختمانی مانند هر نوع ستون قالب بتن‌ آرمه و یا دیوارها و محوطه‌های پرکننده بتنی نفوذ کرده و قابلیت ارتعاش مؤثر و توزیع یکدست بتن در عمیق‌ترین فضاها را دارد.

    ویبره دریلی هیساکی 3 متری

    ویبره دریلی هیساکی ۳ متری بزرگترین سایز استاندارد طراحی شیلنگ ارتعاش قابل ‌حمل شدن است که مخصوص نفوذ و حباب گیری از اعماق فضاهای بسیار باریک و یا فضاها با دسترسی دشوار و یا قالب‌های پیچیده بتنی طراحی‌ شده است.

    قیمت ویبراتور دریلی هیساکی

    قیمت ویبره برقی دریلی هیساکی در مقایسه با کیفیت ساخت و کارایی انواع مدل‌های آن مقرون ‌به ‌صرفه است. این ویبراتورها همگی با بهره‌مندی از پوسته‌های آلومینیومی طراحی ‌شده‌اند که کاملاً مقاوم و طراحی جان‌ سخت اما وزن سبک و کارکردی ساده و مطمئن دارند. ویژگی‌های فنی برجسته، بهره‌مندی از موتور قدرتمند 1.4 کیلو وات و طراحی ساده و ارگونومیک از نکات برجسته طراحی ویبراتور دریلی هیساکی است که ارزش خرید آن را دو چندان می‌کند.

    سوالات متداول در مورد ویبراتور دریلی هیساکی

    • چرا استفاده از ویبره تفنگی دریلی هیساکی در حجم های کوچک بتنی از قالب های باریک متداول است؟

      این کاربرد به علت ارتعاش سبک این ویبره دریلی است که مناسب حباب گیری از حجم های باریک بتنی بدون خطر ته نشینی سنگدانه ها کارایی دارد.

    • در طراحی ویبراتور دریلی هیساکی از چه امکاناتی استفاده شده است؟

      این دستگاه در تمامی مدل ها دارای سیستم لرزش گیر کارآمدی است که روش استفاده از آن در حین کارهای طولانی مدت را ساده تر می کند. پوسته ارگونومیک فلزی که مقاومت خوبی در مقابل ضربه دارد از دیگر ویژگی های این محصولات است.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: