خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی ویلسون

موتور ویبره دریلی 1500 وات مجهز به دسته کنترلگر برند ویلسون

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    موتور ویبره دریلی ویلسون 1500 وات

    ویبره دریلی ویلسون 3 متری

    5

    ویبراتور دریلی 1500 وات برند ویلسون با شیلنگ 2 متری، قرمز رنگ

    ویبره دریلی ویلسون 2 متری

    5

    ویبره دریلی برند ویلسون دارای شیلنگ 1 متری، مجهز به دسته اضافی

    ویبره دریلی ویلسون 1 متری

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    برای ساخت سازه‌های مقاوم بتنی تنها تولید بتن مرغوب کافی نیست؛ بلکه لازم است تا از تکنیک‌های مناسب ارتعاش بتن جهت توزیع یکدست و خارج شدن تمام حباب‌های هوا استفاده کنید. برای این منظور به بهره‌مندی از دستگاه ویبراتور بتن کارآمد نیاز دارید. البته در فضاهای محدود، حجم‌های کوچک بتنی و مناطق با دسترسی دشوار بهتر است تا از ویبراتور دریلی استفاده کنید. مانند انواع ویبراتور دریلی ویلسون که برای کارهای سنگین در فضاهای محدود بتن‌ریزی طراحی شده‌اند.

    ویبره دریلی ویلسون طراحی قدرتمند، سبک‌ وزن و کاملاً ارگونومیک دارد. ویلسون از برندهای شناخته‌ شده چینی بازار است که با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی ابزارهای موتوری این ویبراتورهای دریلی را طراحی کرده‌ است. بدنه مقاوم و جان ‌سخت، موتور قدرتمند ۱۵۰۰ وات، دسته کمکی جهت کنترل بهتر، تنوع سایزهای مختلف برای مانور پذیری بیشتر و... از جمله ویژگی‌های برجسته انواع ویبراتور دریلی ویلسون هستند.

    ویبراتور دریلی ویلسون، 1500 وات به همراه شیلنگ 3 متری

    مشخصات فنی ویبراتور دریلی ویلسون

    ویبراتور دریلی ویلسون در مدل‌های ۱ الی ۳ متری طراحی‌ شده است. این تجهیزات دارای بدنه کاملاً ارگونومیک هستند که روش کار با آنها را ساده کرده‌ است. بدنه طراحی ‌شده این محصولات در تلفیقی از بخش‌های فلزی و پلاستیکی طراحی شده‌ است؛ اما بخش فلزی آنچنان برجسته است که می‌توانیم آنها را در دسته‌بندی ویبراتور دریلی بدنه فلزی قرار دهیم.

    ویلسون برای ساخت این ابزارها از موتور الکتریکی تکفاز با قدرت 1.5 کیلو وات استفاده کرده‌ است. این موتور از نوع تمام مس است که قدرت عملیاتی کافی برای تولید ارتعاش فرکانس بالا و دامنه کوتاه دستگاه را تأمین می‌نماید. انواع ویبره دریلی ویلسون را با استفاده از شیلنگ‌های ۱، ۲ و یا ۳ متری طراحی کرده‌اند. این شیلنگ‌ها به پوکرهای 1.5 اینچی مجهز هستند که کاملاً مناسب ارتعاش در فضاهای محدود بتن‌ریزی است. در عین ‌حال به لطف طراحی خوش ‌دست این محصولات می‌توانیم از آنها در هر نوع فضای باریک بتن‌ریزی با دسترسی محدود نیز استفاده کنیم.

    انواع مدل‌های ویبراتور دریلی ویلسون

    ویلسون برند صاحب سبک چینی است که همواره محصولات خود را در کلاس‌های کاملاً کاربردی طراحی کرده ‌است. در زمینه طراحی و ساخت ویبره‌های دریلی نیز دست بازی را ارائه کرده و محصولات خود را برای هر نوع فعالیت ارتعاش بتن طراحی کرده ‌است. انواع ویبره دریلی ویلسون را با توجه به طول شیلنگ ارتعاش آنها در مدل‌های ۱ الی ۳ متری دسته‌بندی می‌کنند که به قرار زیر است:

    ویبره دریلی ویلسون ۱ متری

    ویبره دریلی ویلسون 1 ‌متری کوچک‌ترین سایز استاندارد طراحی ‌شده از این برند چینی است که برای کار در فضاهای کاملاً محدود بتن ‌ریزی طراحی‌ شده است. در عین ‌حال خوش ‌دست و قدرتمند است. از این مدل می‌توانید برای ویبره زنی قالب‌های بتنی، شناژهای ساختمانی، کف‌های بتنی و هر نوع فضا با دسترسی سخت و دشوار استفاده کنید.  

    موتور ویبره دریلی ویلسون 1500 وات پلاستیک فشرده، تکفاز
    Caption

    ویبره دریلی ویلسون ۲ متری

    موتور ۱۵۰۰ وات تک‌فاز به ‌همراه دسته کمکی جهت کنترل پذیری بهتر شرایط طراحی این ویبره دریلی ویلسون 2 متری را کاملاً بهینه کرده ‌است. این دستگاه در سطح متوسطی از طراحی ویبراتورهای دریلی قرار دارد. اما با شیلنگ ۲ متری آن می‌توانیم در فضاهای نیمه ‌عمیق بتنی نفوذ کرده و به ‌راحتی ارتعاش پایدار را تولید نماییم. از ویبراتور دریلی 2 متری ویلسون برای ارتعاش بتن در فضاهای محدودی از قبیل قالب‌های بتنی، ستون‌های کم ‌عمق، سقف و هر نوع قالب پر از آرماتور و یا قالب‌ها با دسترسی دشوار استفاده ‌کنید.

    ویبره دریلی ویلسون ۳ متری

    شیلنگ ۳ متری این مدل برای ارتعاش‌های عمیق طراحی ‌شده است. ویبراتور دریلی ویلسون ۳ متری بزرگترین سایز استاندارد طراحی این برند مطرح چینی است که با توجه به طول بلند شیلنگ ارتعاش آن برای هر نوع نفوذ عمیق در بتن‌های سنگین و پر از آرماتور آمادگی کامل را دارد. فضاهای کاربردی ویبره 3 متری ویلسون گسترده ‌است. از این دستگاه می‌توانیم برای ارتعاش قالب‌های عمیق ستون ساختمانی، سقف‌های بتنی، شناژها و حتی قالب فونداسیون ساختمان استفاده کنیم.

    قیمت ویبره دریلی ویلسون

    قیمت ویبره دریلی ویلسون را با توجه به فاکتورهایی از قبیل طراحی بدنه نیمه فلزی اما بسیار محکم در کنار موتور نسبتاً قدرتمند ۱۵۰۰ وات آن محاسبه می‌کنند. ویلسون برند خوش‌نامی است که محصولات خود را در کلاس طراز اول جهانی طراحی کرده و با قیمت کاملاً مناسب و رقابتی به فروش می‌رساند. نکته‌ای که در تعیین کلاس قیمتی تجهیزات دریلی این برند نیز مشهود است. قیمت ویبره دریلی ویلسون با توجه به طول شیلنگ ارتعاش آن و در مقایسه با محصولات مشابه بازار ارزش خرید بالایی دارد.

    سؤالات متداول در مورد ویبراتور تفنگی ویلسون

    • علت لرزش خفیف و نه‌ چندان قدرتمند ویبراتور دریلی ویلسون چیست؟

      در برخی مواقع به ‌علت نوسان سطح ولتاژ و یا نبود برق با کیفیت مناسب، قدرت عملیاتی دستگاه کاهش پیدا می‌کند.

    • دوره‌های سرویس دستگاه ویبره دریلی ویلسون چگونه است؟

      این ویبراتورهای دریلی را در بازه‌های ۳ ماهه و یا هر ۱۰۰ ساعت کار متوالی به طور کامل سرویس کنید.

    • سایز پوکر انواع ویبره دریلی‌های ویلسون چه مقدار است؟

      ویلسون برای محصولات خود از پوکر استاندارد 1.5 اینچی استفاده کرده ‌است.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: