خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

ویبراتور دریلی پرومکس

ویبراتور دریلی پرومکس

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    ویبراتور دریلی پرومکس 1 متری

    ویبراتور دریلی پرومکس 1 متری

    5

    ویبراتور دریلی پرومکس 3 متری

    ویبراتور دریلی پرومکس 3 متری

    5

    ویبراتور دریلی پرومکس 2 متری

    ویبراتور دریلی پرومکس 2 متری

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    برای توزیع یکدست بتن در حجم‌های کوچک و یا فضای باریک قالب‌های عمیق مانند ستون‌ها و دیوارهای برشی نمی‌توانیم از ارتعاش‌های قدرتمند استفاده کنیم. برای حفظ ساختار بتن و تداوم انسجام آن در فضاهای باریک به ارتعاش سبک از ویبراتور دستی نیاز داریم. ویبراتور دریلی پرومکس در سایزهای مختلف ۱ الی ۳ متری یکی از بهترین‌های بازار برای این منظور است.

    ویبره برقی دریلی پرومکس با طراحی پوسته فلزی - پلاستیکی و بهره‌مندی از المان‌های بدنه ارگونومیک ساخته‌ شده است که در حال حاضر یکی از بهترین و مؤثرترین ویبراتور دریلی‌های بازار است.

    مشخصات فنی ویبره برقی دریلی پرومکس

    ویبره تفنگی پرومکس در دسته بندی ویبراتورهای دستی با قابلیت حمل‌ونقل ساده طراحی ‌شده است. این دستگاه دارای بدنه تلفیقی از بخش‌های فلزی و پلاستیکی است که در طراحی آن از حضور موتور الکتریکی تک فاز با قدرت ۱۲۰۰ وات استفاده‌ شده است. این دستگاه‌ها طراحی کامل ارگونومیک دارند، اما در کل ابزار قابل ‌حمل خوش دستی است و می‌تواند با انواع شیلنگ‌های ارتعاش ۱ الی ۳ متری کوپل شود.

    در عین ‌حال این شیلنگ‌ها با پوکر آلومینیومی در قطر ۳۵ میلی‌متری (۱.۵ اینچی) طراحی شده‌اند. از نگاه فنی ویبره برقی دریلی پرومکس محصولی کاملاً استاندارد مطابق با طراحی ویبراتورهای قابل حمل در پروژه‌های سیار بتن‌ریزی است.

    مشخصات فنی ویبراتور دریلی پرومکس
    نام محصولویبره دریلی پرومکس
    نوع موتورالکتریکی - تک فاز
    توان موتور800 تا 1200 وات
    ولتاژ راه‌اندازی۲۲۰ ولت
    حداکثر سرعت ارتعاش4000 بار در دقیقه
    حداکثر دامنه ارتعاش۰.۵۵ میلی‌متر
    نوع پوستهپلاستیکی
    طول شیلنگ۱، ۲ و ۳ متری
    سایز پوکر۱.۵ اینچی (۳۵ میلی‌متر)
    وزن دستگاه4 تا 8 کیلوگرم

    انواع ویبره دریلی پرومکس

    انواع ویبره برقی دریلی پرومکس را با توجه به طول شیلنگ ارتعاش دسته‌بندی می‌کنند. این ویبراتورها از نگاه فنی و موتوری و طراحی ابعاد پوسته دریلی یکسان هستند. فقط در چگونگی بهره‌مندی از شیلنگ‌های ارتعاش تفاوت‌هایی دارند که به‌ قرار زیر است:

    ویبره تفنگی پرومکس 1 متری

    ویبراتور دریلی پرومکس ۱ متری سایز کوچک اما کاربردی است که مخصوص ارتعاش‌های سبک در عمق‌های کوچک بتنی مانند فضای کوچک قالب قطعات پیش‌ ساخته بتنی طراحی‌ شده است. این ویبره دریلی‌های 1 متری توانایی کار در فضاهای محدود را دارند. همچنین مناسب نفوذ ساده در قالب‌های پر از آرماتور طراحی‌ شده‌اند.

    ویبراتور دریلی پرومکس

    ویبره دریلی پرومکس 2 متری

    این مدل‌های 2 متری از کاربردی‌ترین شیلنگ‌های ارتعاش هستند که برای ویبره زنی در فضاهای محدود و قالب‌های پر از آرماتور حجم‌های بتن‌ریزی شده مانند ستون‌های بتن‌آرمه و یا دیوارهای برشی و حتی قالب قطعات پیش‌ ساخته بتنی طراحی شده‌اند.

    ویبره دریلی پرومکس 3 متری

     ویبراتور دریلی پرومکس ۳ متری بزرگترین سایز استاندارد در طراحی ویبراتورهای قابل ‌حمل شدن است که مناسب کارهای ارتعاش در حجم‌های کاملاً محدود اما عمیق از فضاهای متنوع ساختمانی هستند. از این مدل‌های 3 متری معمولاً در فضاهای ساختمانی و برای ارتعاش سبک قالب‌های ستونی بتن‌آرمه استفاده می‌کنند.

    قیمت ویبراتور دریلی پرومکس

    قیمت ویبره برقی تفنگی پرومکس در سطح متوسطی از بازار قرار دارد که به نسبت از رقبای هم‌تراز خود ارزش خرید مناسبی دارد. این دستگاه با بهره‌مندی از پوسته تلفیقی فلز و پلاستیک در کنار بهره‌مندی از موتور خوش قدرت ۱.۲ کیلو وات به ‌همراه بهره‌مندی از طیف گسترده‌ی سایزهای ارتعاشی عملاً محصول توانمندی است که قابلیت حضور و انجام عملیات مؤثر در هر محیط کوچک و بزرگ بتنی را دارد.

    سوالات متداول در مورد ویبراتور دریلی پرومکس

    • آیا از مدل‌های ویبره پرومکس 3 متری می‌توانیم برای ارتعاش سبک قالب‌های کوچک بتنی استفاده کنیم؟

      بله، این ویبراتورها حتی در مدل‌های کاملاً طویل 3 متری از قدرت مانور مناسبی در ویبره زنی حجم‌های خیلی کوچک برخوردار هستند.

    • موتور نصب ‌شده در ویبراتور تفنگی پرومکس چگونه است؟

      در ویبره برقی دریلی پرومکس از موتور الکتریکی سیم پیچ تمام مس از نوع زغالی با راه‌انداز خازن درونی استفاده ‌شده است.

    • ویبره تفنگی پرومکس قابلیت فعالیت‌های سیار را دارد؟

      بله، اصولاً این ویبراتورها در دسته‌بندی مدل‌های کوچک، سبک ‌وزن با قابلیت حمل‌ونقل ساده طراحی شده‌اند که می‌توانیم از آنها با رعایت طول کابل در محدوده ۱۵ متر برای جابه‌جایی‌های ساده در فعالیت‌های سیار استفاده کنیم.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: