خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

چکش تخریب توسن

چکش تخریب توسن

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    بتن کن ۶ کیلویی برند توسن مدل 8033H

    بتن کن ۶ کیلویی توسن مدل 8033H

    5

    چکش تخریب ۷ کیلویی برند توسن مدل 6005DH

    چکش تخریب 7 کیلویی توسن مدل 6005DH

    5

    چکش تخریب 16 کیلویی توسن مدل 6116

    چکش تخریب 16 کیلویی توسن مدل ۶۱۱۶DHO

    5

    چکش تخریب توسان گریسی 1900 وات دارای جعبه

    چکش تخریب 16 کیلویی توسن مدل 6016DH

    5

    چکش تخریب 15 کیلویی توسن گریسی، 1500 وات

    چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DHX

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    تخریب چه در سطح فعالیت‌های ساختمانی از کنده‌کاری دیوارها تا شیار زنی سطوح گچی و یا در پروژه‌های حفاری و خرد کردن سطوح آسفالتی و بتنی در هر صورت همواره سخت و دشوار است و باید از انواع چکش تخریب قدرتمند و جان ‌سختی استفاده کنید. انواع چکش تخریب توسن از بهترین‌های بازار هستند که در تنوع مناسب برای پوشش تمام نیازهای ساختمانی و تخریب‌های گسترده در سطح محوطه‌های شهری و حتی کار در معادن و... طراحی ‌شده‌اند.

    چکش برقی توسن با بهره‌مندی از بدنه‌های ارگونومیک و طراحی جان ‌سخت از قطعات با کیفیت در کنار قدرت موتوری بالا و بهره‌مندی از امکانات مدرن مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا در زمینه طراحی ابزارهای موتوری ساخته شده‌اند. در عین ‌حال این چکش‌ها با قیمت مناسب و کاملاً رقابتی در مقایسه با نمونه‌های هم‌تراز خود از دیگر برندها عرضه می‌شوند.

    چکش تخریب توسن

    مشخصات فنی چکش تخریب‌های توسن

    توسن از برندهای ریشه‌دار در سطح بازار داخلی است و محصولات خود را با توجه به استانداردهای جهانی در سراسر دنیا عرضه کرده ‌است. این برند ساخت کشور چین است؛ اما به نسبت دیگر چینی‌های بازار یک سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد. تمامی انواع چکش تخریب توسن از بدنه‌های ارگونومیک، ضد لغزش با دسته‌های ضد تعریق طراحی‌ شده‌اند. برای مکانیزم ضربه‌زنی این چکش‌ها از سیلندرهای صنعتی و اورینگ‌های مرغوب ویتون استفاده شده ‌است. 

     همگی انواع هیلتی توسن با استفاده از موتورهای تک‌فاز تمام مس طراحی شده‌اند و در همگی آنها از قلم گیر ۶ شیار با تکنولوژی Hex استفاده ‌شده است. نرخ تولید ضربه بالا که در برخی از مدل‌ها به فراتر از 3000 ضربه در دقیقه می‌رسد، مشخصه برجسته طراحی این چکش‌ها است. در عین ‌حال استفاده از بدنه‌های مقاوم در تلفیق فلز و پلاستیک در کنار قدرت کوبندگی بالا به نسبت وزن از مؤلفه‌های همیشه تأثیرگذار محصولات برند توسن هستند.

    چکش تخریب توسن

    انواع مدل‌های چکش تخریب توسن

    توسن از برندهای آشنای بازار است و حضور فعالی در طراحی و تولید انواع ابزارهای موتوری دارد. تنوع در ابزار ویژگی برجسته این برند چینی است که این تنوع را در چکش تخریب‌های خود نیز وارد کرده ‌است. انواع پیکور توسن در وزن‌های گوناگون طراحی شده‌اند که دسته‌بندی آنها به قرار زیر است.

    چکش تخریب توسن مدل 6015DHX

    این مدل چکش ۱۵ کیلویی از برند توسن است که برای خرد کردن قدرتمند سطوح بتنی و سنگی در ابعاد بزرگ و هر نوع کنده‌کاری و حفاری‌های عمیق و سریع طراحی ‌شده است. برای ساخت این چکش برقی توسن از الکتروموتور با توان ۱۵۰۰ وات استفاده ‌شده است که می‌تواند نرخ تولید ضربه ۱۴۵۰ بار در دقیقه را تولید نماید. قدرت هر ضربه‌ی این چکش بالغ بر ۲۷ ژول است. طراحی با مته گیر شش‌گوش، دسته‌های ضد لرزش، دسته کمکی تاشو با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و استفاده از شستی قفل کن کلید برق از جمله ویژگی‌های مناسب و برجسته این هیلتی توسن هستند.

    چکش تخریب توسن مدل DH6006

    این مدل چکش ۷ کیلویی از برند توسن است که به لطف طراحی ارگونومیک و کاملاً هوشمندانه از قدرت مانور بالایی برای استفاده در هر نوع تخریب فعالیت‌های ساختمانی مانند شیارزنی، کنده‌کاری سطوح آجری، گچی، سنگی و بتنی است. برای طراحی این پیکور توسن از الکتروموتور ۱۳۰۰ وات با نرخ تولید ضربه ۳۹۰۰ بار در هر دقیقه استفاده ‌شده است. قدرت هر ضربه کوبنده‌ی این چکش بالغ بر ۱۲ ژول است. قدرت تخریب بالا همراه وزن سبک، طراحی کوچک و کاملاً ارگونومیک، بدنه آلومینیومی مقاوم و روان‌کاوی گریسی از جمله ویژگی‌های برجسته طراحی این هیلتی توسن هستند.

    چکش تخریب توسن مدل 8033H

    این مدل یک دریل بتن کن قدرتمند با طراحی کوچک و وزن سبک ۶ کیلوگرمی است که علاوه‌بر بتن کنی از قابلیت تولید ضربات کوبنده چکشی نیز برخوردار است. برای طراحی این چکش برقی توسن از الکتروموتور ۹۵۰ وات استفاده‌ شده است و نرخ تولید ضربه آن بالغ بر 2700 بار در هر دقیقه است. قدرت هر ضربه کوبنده‌ی این چکش نیز ۶ ژول محاسبه شده ‌است. این دریل بتن کن چکش توسن قادر است تا در سطح سخت بتن حفره‌هایی با قطر ۲۸ میلی‌متری ایجاد کند. مادامیکه می‌توان با تجهیز مته‌های سرسخت از آن برای تخریب‌های گسترده نیز استفاده کرد.  

    چکش تخریب توسن مدل 601-DH

    یک چکش ۱۱ کیلویی و کاملاً قدرتمند با طراحی ارگونومیک از برند توسن است که برای فعالیت‌های معمول ساختمانی و تخریب‌ها مانند شیارزنی، کنده‌کاری و خرد کردن سطوح گچی، آجری، سنگی و بتنی طراحی‌ شده است. برای طراحی این چکش از الکتروموتور ۱۴۰۰ وات استفاده ‌شده است که می‌تواند نرخ تولید ضربه بالغ بر 2400 بار در هر دقیقه را تولید نماید. قدرت کوبندگی هر ضربه‌ی این چکش نیز بالغ بر ۱۹ ژول اعلام شده ‌است. استفاده از بدنه و کلیدهای ضد غبار، طراحی ارگونومیک و ضد لرزش، دسته کمکی با قابلیت تنظیم ۳۶۰ درجه، قلم گیر حرفه‌ای از نوع SDS Max و.. از جمله ویژگی‌های برجسته این هیلتی توسن هستند.

    چکش تخریب توسن مدل 600SDH

    یکی از چکش‌های سبک برند توسن است که با وزن ۶ کیلویی اما کاملاً قدرتمند و طراحی با ابعاد جمع‌وجور و کاملاً ارگونومیک برای مانورهای سریع و چالاک در سطح تخریب‌های ساختمانی طراحی ‌شده است. برای ساخت این هیلتی توسن از الکتروموتور ۹۰۰ وات استفاده ‌شده است که می‌تواند نرخ تولید ضربه‌ای بالغ بر ۳۹۰۰ بار در دقیقه را تولید نماید. قدرت کوبندگی هر ضربه‌ی این چکش نیز در حدود ۱۰ ژول است. این چکش برقی توسن از نوع گریس است که دارای قلم گیر شش گوش از نوع Hex 17 است. در ساخت این مدل از اورینگ‌های مرغوب ویتون جهت ضربه زنی به ‌همراه دسته‌های ضد لرزش و قفل سوئیچ مناسب کارکردهای طولانی ‌مدت استفاده ‌شده است.

    چکش تخریب توسن مدل 6016DH

    چکش قدرتمند و ۱۷ کیلویی از برند توسن است که برای فعالیت‌های فوق سنگین مانند خرد کردن سطوح آسفالتی و بتنی در عمق زیاد طراحی ‌شده است. برای تولید قدرت کوبش بالای این چکش از الکتروموتور ۱۹۰۰ وات استفاده شده ‌است. این پیکور توسن می‌تواند نرخ تولید ضربه در حدود ۱۳۰۰ بار در دقیقه را تولید نماید. هر ضربه‌ی این چکش نیز کاملاً قدرتمند است که نیرویی بالغ بر ۴۱ ژول را وارد می‌کند. این چکش توسن برای سنگین‌ترین نوع فعالیت‌های تخریب و کنده‌کاری در سطوح سنگی و بتنی طراحی‌ شده است.

    چکش تخریب توسن مدل 6116DHO

    این مدل چکش ۱۶ کیلویی برند توسن است که به لطف طراحی هوشمندانه از قابلیت مانور مناسبی در عموم فعالیت‌های کنده‌کاری، شیارزنی و حتی حفاری سطوح بتنی، سنگی و آجری و... برخوردار است. در این پیکور توسن از الکتروموتور ۱۵۰۰ وات استفاده ‌شده است. نرخ تولید ضربه آن نیز بالغ بر ۱۳۰۰ بار در دقیقه است. اما در قدرت کوبندگی، این پیکور توسن از مدل‌های برجسته بازار است. چرا که هر ضربه‌ی این پیکور می‌تواند قدرتی بالغ بر ۴۸ ژول را وارد نماید. چکش ۱۶ کیلویی مذکور از نوع روغنی است که در طراحی آن از قلم گیر ۶ شیار استفاده شده ‌است.

    چکش تخریب توسن

    قیمت چکش تخریب توسن

    قیمت چکش برقی توسن با در نظر گرفتن وزن، قدرت کوبندگی و همچنین مکانیزم طراحی دستگاه برای عملیات‌های مختلف از کنده‌کاری ساختمانی تا حفاری و خرد کردن سطوح بتنی و آسفالتی محاسبه می‌شود. در کل توسن از برندهای شناخته‌ شده بازار است و قیمت هیلتی‌های این برند نیز در سطح میان رده‌ای از محصولات متنوع بازار قرار می‌گیرد. در عین ‌حال قیمت پیکور توسن در مقایسه با کارایی و کیفیت ساخت این محصولات ارزش خرید مناسبی دارند.

    سوالات متداول در مورد چکش تخریب توسن

    • علت ضعیف کار کردن چکش تخریب توسن چیست؟

      برای کارکرد ضعیف دستگاه لازم است تا از روان بودن بخش ضربه ساز اطمینان داشته باشید. در عین حال ممکن است که موتور چکش گیرپاژ باشد.

    • نحوه روانکاری قطعات ضربه ساز چکش های توسن چگونه است؟

      در انواع چکش برقی توسن از سیستم گریسی برای روانکاری بخش های متحرک ضربه زن استفاده شده است.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: