خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

چکش تخریب پوکا

چکش تخریب پوکا

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    بتن کن پوکا مدل H501، دوکاره، برقی، دارای مته و قلم

    بتن کن 12 کیلویی پوکا مدل H501

    5

    چکش برقی پوکا مدل 1603، دسته محکم، دو قلم

    چکش تخریب 15 کیلویی پوکا مدل H1603

    5

    چکش برقی 16 کیلویی پوکا مدل H1601

    چکش تخریب 16 کیلویی پوکا مدل H1602

    5

    چکش تخریب 10 کیلویی پوکا مدل H402 Pukka

    چکش تخریب 10 کیلویی پوکا مدل H402

    5

    هیلتی پوکا، 10 کیلویی، سیم پیچ مسی، دارای دو قلم

    چکش تخریب 10 کیلویی پوکا مدل H401

    5

    چکش برقی پوکا مدل 810، دو قلم، 1 سال گارانتی

    چکش تخریب 5 کیلویی پوکا مدل 810

    5

    چکش تخریب 16 کیلویی پوکا به همراه جعبه فلزی مدل h1601

    چکش تخریب 15 کیلویی پوکا مدل H1601

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    برای آغاز کار تخریب اعم از شیارزنی، حفاری، کنده کاری و حتی خرد کردن دیوارهای بتنی و قطعات سنگی به استفاده از انواع چکش تخریب نیاز دارید. قاعدتاً از سختی کار تخریب اطلاع دارید و می‌دانید که باید ابزاری قدرتمند با کیفیت ساخت بالا را تهیه کنید. چکش تخریب پوکا یکی از بهترین‌های بازار است که به خوبی قادر است تا تمامی نیازهای شما در پروژه‌های سنگین تخریب سطوح بتنی و سنگی و... را پاسخگو باشد.

    پوکا از برندهای صاحب نام چینی است که در این سال‌های اخیر محصولات خوش ساختی را روانه بازارهای جهانی کرده است. انواع پیکور پوکا با بهره‌بندی از بدنه ارگونومیک و مستحکم، قدرت موتوری مناسب، کارکرد جان سخت و بهره‌مندی از امکانات متعدد با رعایت بالاترین استانداردها ساخته شده‌اند تا همراه شما در عموم فعالیت‌های سنگین عمرانی باشند.                    

    مشخصات فنی چکش تخریب‌های پوکا

    پوکا در نگاهی هوشمندانه چکش‌های خود را با تنوع مناسبی در وزن‌های مختلف برای کاربردهای متفاوت عرضه کرده است. عموم این چکش‌ها پوسته پلاستیکی در تلفیقی از بخش‌های فلزی هستند که طراحی کاملاً ارگونومیک دارند تا به خوبی در دستان اپراتورها قرار بگیرند. انواع چکش تخریب پوکا با استفاده از موتورهای تک فاز از نوع براشلس و سیم پیچ تمام مس طراحی شده‌اند. این چکش‌ها در وزن‌های ۶ الی ۱۸ کیلویی و نرخ ضربه در محدوده ۹۰۰ الی ۲۵۰۰ بار در دقیقه کار می‌کنند. البته مشخصه‌های فنی اعم از توان موتوری و قدرت کوبش مدل‌ها براساس وزن آنها متفاوت است؛ اما همگی آنها دارای مته‌گیرهای 5 شیار از نوع SDMax به همراه دسته‌های ضد تعریق و قابلیت کنترل سرعت موتور (دیمردار) همراه با دسته‌های جانبی متحرک طراحی شده‌اند.

    چکش تخریب پوکا

    انواع مدل‌های چکش تخریب پوکا

    پوکا چکش‌های خود را برای حضور در هر نوع فعالیت تخریبی از کنده کاری دیوارها تا حفاری و... طراحی کرده است. انواع چکش برقی پوکا براساس وزن آنها دسته‌بندی می‌شوند که معیار قدرت کوبنده و قابلیت کاربردی آنها است و به قرار زیر هستند.

    چکش تخریب پوکا مدل H401 (۱۰ کیلویی)

    مدل H401 از چکش‌های خوش ساخت و کاملاً کاربردی پوکا است که هم برای کارهای سبک مانند شیارزنی دیوارها استفاده می‌شود و هم قدرت کافی برای تخریب‌های گسترده در سطوح سخت بتنی و سنگی را دارد. این چکش تخریب با استفاده از بدنه سبک تمام پلاستیکی و ارگونومیک با نصب الکتروموتور ۱۵۰۰ وات طراحی شده است و قادر است تا حداکثر نرخ ضربه ۱۸۹۰ بار در دقیقه را تولید نماید. با استفاده از هیلتی پوکا مدل H401 به راحتی می‌توانید در عموم فعالیت‌های سبک و نیمه سنگین ساختمانی حضور قدرتمندی داشته باشید.

    چکش تخریب پوکا مدل ۸۱۰

    چکش برقی پوکا مدل ۸۱۰ با استفاده از توان ۹۰۰ واتی در دسته‌بندی چکش‌های میان رده همراه قدرتی متوسط برای کارهای نیمه سنگین ساخته شده است. این هیلتی پوکا طراحی ساده‌ای دارد و هر کسی به راحتی می‌تواند با آن برای تخریب هر نوع سطح بتنی، آجری و یا سنگی و سرامیکی استفاده کند. نرخ ضربه این هیلتی پوکا ۲۹۰۰ بار در دقیقه است که آن را همراه با کوبش‌هایی منظم و قدرتمند تولید می‌کند. همچنین بر روی این پیکور پوکا یک دسته کمکی ارگونومیک با تنظیم ۳۶۰ درجه قرار دارد که روش کار با دستگاه حین تخریب دیوارها و یا کف‌های بتنی و سنگی را ساده کرده است.

    چکش تخریب پوکا مدل H1601

    این هیلتی پوکا با وزن ۱۵ کیلویی در دسته‌بندی سنگین‌ترین چکش‌ها از برند چینی است که با استفاده از الکتروموتور ۱۵۰۰ وات قادر به تولید نرخ ضربه ۱۴۵۰ بار در دقیقه است. برای طراحی این چکش استفاده از سیستم گردش تک جهت با کنترل سرعت نرخ ضربه به همراه قلم گیر 6 گوش پیش بینی شده است. همچنین از یک دسته جانبی با تنظیم ۳۶۰ درجه برخوردار است که روش کار با آن چه در فعالیت‌های سبک مانند شیارزنی و یا فعالیت‌های سنگین حفاری را ساده می‌کند.  

    چکش تخریب پوکا مدل H402

    پوکا مدل H402 چکش ۱۰ کیلویی است که برای کارهای متوسط و عمومی از هر نوع تخریب در سطوح بتنی، سنگی، سرامیکی، آجری و حتی آسفالتی ساخته شده است. برای طراحی هیلتی پوکا مدل H402 از الکتروموتور تک فاز با قدرت ۱۱۳۰ وات و نرخ ضربه ۲۰۰۰ بار در دقیقه استفاده شده است. این چکش دارای مته گیر ۵ شیار از نوع SDSMax به همراه دسته کمکی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و کابل ۲ متری است. بدنه پلاستیکی جان سخت و کاملاً ارگونومیک و ضد تعریق دارد.

    چکش تخریب پوکا مدل H501

    پوکا مدل H501 از چکش‌های بتن کن برند چینی است که با وزن ۱۰ کیلویی و استفاده از موتور ۱۴۰۰ واتی طراحی شده است. سرعت حرکت آزاد مته بتن کن آن با توجه به قابلیت تنظیم سرعت در محدوده ۲۵۰ الی ۱۲۰۰ دور بر دقیقه است. همچنین مته از توانایی کوبش با نرخ ضربه ۱۱۰۰ الی ۲۱۵۰ بار در دقیقه برخوردار است. پوکا مدل H501 با استفاده از قلم گیر ۵ شیار و سیستم گردش تک جهت به همراه دیمر برای کنترل سرعت مته بتن کن طراحی شده است و عملاً می‌تواند در هر نوع سوراخکاری و یا حفاری و تخریب‌های عمیق سطوح سنگی و سرامیکی و البته بتنی فعالیت کند.

    چکش تخریب پوکا مدل H1602

    پوکا مدل H1602 با وزن ۱۷ کیلویی از قدرتمندترین چکش‌های بازار است که در طراحی هوشمندانه و با استفاده از بدنه مقاوم در تلفیق بخش‌های فلز و پلاستیک برای فعالیت‌های سنگین حفاری و کنده‌کاری سطوح سخت بتنی و سنگی طراحی شده است. در این چکش برقی پوکا از موتور توانمند 1500 وات با نرخ ضربه 1450 بار در دقیقه استفاده شده است. همچنین دارای قلم گیر ۶ شیار با بهره‌مندی از سیستم گردش تک جهته است که استفاده از آن در تخریب‌های سنگین عمق سطوح سخت بتنی و سنگی و... را ساده می‌کند.

    چکش تخریب پوکا مدل H1603

    مدل H1603 چکش قدرتمندی است که طبق الگوی کارکرد مناسب پروژه‌های حفاری و یا تخریب در سطح زمین برای کوبش‌های قدرتمند ساخته شده است. در این چکش برقی پوکا از موتور تک فاز با قدرت۱۵۰۰ وات و نرخ تولید ضربه ۱۴۵۰ بار در دقیقه استفاده شده است. این چکش پوکا دارای مته گیر 6 شیار است و دسته کمکی این چکش با قابلیت تنظیم 360 درجه برای کنترل هر چه بهتر مته در سطوح شیبدار طراحی شده است.

    چکش تخریب پوکا

    قیمت چکش تخریب پوکا

    قیمت چکش‌های پوکا با توجه به الگوی طراحی بدنه، نوع کاربرد و قدرت کوبنده آن محاسبه می‌شود که در کل تمامی این محصولات را در محدوده میان رده بازار قرار می‌دهد. برند پوکا بدون تردید یکی از بهترین‌ چینی‌های بازار است و محصولات آن توان رقابت با برندهای مطرح عرصه جهانی را دارند. قیمت پیکور پوکا در مدل‌های مختلف آن با در نظر گرفتن الگوی طراحی و کیفیت ساخت ارزش خرید بالایی دارد.  

    سوالات متداول در مورد چکش تخریب پوکا

    • چکش تخریب پوکا مدل H1601 چه تفاوتی با H1602 و H1603 دارند؟

      تمامی این چکش‌ها از نوع هیلتی پوکا هستند که برای کار در سطوح سنگی و یا بتنی و مخصوص حفاری و یا کنده کاری‌های عمیق طراحی شده‌اند. H1603 قوی‌ترین مدل برای پروژه های حفاری و H1601 در وزن سبک‌تر برای کارهای کنده کاری بر روی دیوار مناسب هستند.

    • روش روانکاری قطعات متحرک انواع هیلتی پوکا چگونه است؟

      این چکش‌ها از نوع روانکاری گریسی هستند که لازم است تا در مدت زمان‌های معین برای سرویس و روانکاری مناسب آنها با استفاده از گریس‌های نسوز استفاده کنید.

    • برای کنده کاری دیوارها و شیارزنی سطوح بتنی و آجری کدام مدل پیکور پوکا مناسب است؟

      به جهت کار در چنین عملیات‌هایی نیاز به چکش‌های سبک با قدرت مانور زیاد دارید که از میان محصولات متنوع پوکا می‌توانید از چکش‌های مدل پوکا ۸۱۰، پوکا H402 و یا پوکا H401 استفاده کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: