خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA15BR03

کاتر آسفالت بر بنزینی، شاسی پوریا صنعت، موتور 15 اسب بنزینی برند راتو، قابلیت نصب تیغه تا قطر 45

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کاتر آسفالت بر بنزینی موتور 7 اسب راتو، شاسی پوریا صنعت ایرانی
  • کاتر آسفالت بر بنزینی موتور 7 اسب راتو، شاسی پوریا صنعت ایرانی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در برش سطوح اعم از آسفالت و یا بتن و حتی سطوح سنگی باید قدرت عمل بالا داشته باشید و از دستگاهی کارآمد استفاده کنید. انواع کاتر آسفالت بر را برای این منظور طراحی کرده‌اند. مانند کاتر آسفالت بر بنزینی که برای برش‌های عمیق و کاملاً سنگین از سطوح سخت بتنی و آسفالتی کارایی دارد. کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA15BR03 یکی از همین نمونه‌های بنزینی است که با استفاده از شاسی پوریا صنعت ساخت ایران و موتور قدرتمند 15 اسب بخار طراحی شده ‌است.

کاتر برش آسفالت بنزینی نیکا ابزار مدل CA15BR03 یک دستگاه تمام ‌عیار برای برش‌های عمیق و سنگین است. این دستگاه با ورق‌های فولادین ضخیم به‌ همراه قابلیت تنظیم ساده و کارآمد ارتفاع برش و همچنین سرعت عمل و مانور پذیری مناسب در برش سطوح مختلف طراحی ‌شده است. از طرفی به لطف استفاده از شاسی ایرانی با قیمت کاملاً مناسب و رقابتی در مقایسه با دیگر کاتر دیزل بازار به فروش می‌رسد.

موتور 15 اسب بنزینی راتو زرد رنگ نصب شده روی دستگاه کاتر

کاربردهای کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA15BR03

از نگاه کاربردی با یکی از انعطاف‌ پذیرترین و همچنین قدرتمندترین‌های بازار روبه‌رو هستید. این دستگاه به لطف جانمایی یک موتور خوش نفس ۱۵ اسب بخار از برند راتو به ‌راحتی قادر است تا در برش هر نوع سطح متراکم بتنی و آسفالتی مورد استفاده قرار بگیرد. در عین ‌حال با قابلیت استفاده از تیغه کاتر ۴۵ سانت از امکان برش تا حداکثر عمق ۱۷ سانت برخوردار است. این مقدار برش برای بازسازی معابر شهری، ساختمانی و یا نصب تاسیسات و هر نوع عملیات اصلاحی در سطوح اعم از بتن و آسفالت و سنگ کارایی دارد.

کاتر بنزینی شاسی پوریا صنعت آبی رنگ ایرانی، موتور زرد رنگ 15 اسب برند راتو

ویژگی‌های کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA15BR03

کاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA15BR03 از سری کاترهای قدرتمند اما بنزین سوز است که هوشمندانه برای هر نوع برش عمیق از سطوح متراکم آسفالتی و یا بتنی کارایی دارد. برای مونتاژ این دستگاه از شاسی مقاوم، جان سخت و در عین ‌حال با طراحی ساده و مدرن و کنترل‌ پذیر پوریا صنعت استفاده ‌شده است. صفحه زیرین این شاسی کاملاً مناسب برش‌های سخت طراحی ‌شده و از تمامی الزامات ایمنی بالای دستگاه حین برش برخوردار است.

کاتر بتن بر بنزینی شاسی ایرانی، موتور 15 اسب راتو

در بخش فنی برای طراحی این کاتر قدرتمند نیکا ابزار از موتور ۱۵ اسب بخار برند راتو استفاده ‌شده که این موتور از نوع ۲ سیلندر با عملکرد ۴ زمانه و البته هوا خنک و تنفس طبیعی است. راتو برند مطرح چینی‌ها برای ساخت موتورهای قدرتمند بنزینی محسوب می‌شود. در عین ‌حال می‌توانیم از تیغه با قطر ۴۵ سانت مناسب برش‌های عمیق در این دستگاه استفاده کنیم.

مشخصات فنی کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA15BR03
نام دستگاهکاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA15BR03
نوع شاسیپوریا صنعت ساخت ایران
نوع موتوربنزینی ۴ زمانه
تعداد سیلندر۲ عدد
نوع خنک‌کنندههوا خنک
قدرت موتور۱۵ اسب بخار
برند سازنده موتورراتو-چینی
ویژگیقابلیت نصب تیغه کاتر ۴۵ سانت از نوع بتن بر و آسفالت بر

قیمت کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA15BR03

قیمت کاتر آسفالت بر بنزینی نیکا ابزار مدل CA15BR03 با توجه به الگوی طراحی این دستگاه در سطح مدل‌های قدرتمند از نوع بنزینی قرار دارد. این دستگاه به ‌راحتی قادر است تا در سنگین‌ترین پروژه‌های برش سطوح اعم از سطوح بتنی و یا سنگی و آسفالتی مورد استفاده قرار بگیرد. در عین ‌حال به لطف طراحی با استفاده از شاسی جان سخت و معتبر از برند پوریا صنعت به‌ همراه موتور کارآمد از برند شناخته‌ شده راتو طراحی شده‌ است. ویژگی‌هایی که در هر چه کارآمدتر شدن الگوی مونتاژ و قدرتمند بودن این دستگاه تأثیرگذار است. در عین ‌حال باعث شده تا از نظر قیمتی و کارایی در فهرست اقتصادی‌ترین های بازار با ارزش خرید بالا قرار بگیرد.  

کار روی موزاییک با دستگاه کاتر بنزینی راتو

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: