خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA16BD05

کاتر آسفالت بر بنزینی، شاسی پوریا صنعت، موتور 16 اسب بنزینی برند دنیز، قابلیت نصب تیغه تا قطر 45

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کاتر آسفالت بر دو چرخ شاسی پوریاصنعت موتور چهارزمانه بنزینی 16 اسب سبز رنگ برند دنیز چین
  • کاتر آسفالت بر دو چرخ شاسی پوریاصنعت موتور چهارزمانه بنزینی 16 اسب سبز رنگ برند دنیز چین
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بدون تردید کاتر آسفالت بر در دسته ‌بندی قدرتمندترین نوع ماشین ‌آلات ساختمانی قرار دارد. تمام فعالان در این زمینه نیز بر قدرتمند بودن طراحی و کارآمدی این دستگاه اعتقاد دارند. البته برای مانور سریع و راه‌اندازی ساده، استفاده از کاتر آسفالت بر بنزینی متداول است. مانند دستگاه کاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA16BD05 که در سطح کاترهای متوسط اما مانور پذیر و خوش ‌ساخت بازار قرار می‌گیرد.

نیکا ابزار برای مونتاژ این دستگاه از شاسی جان ‌سخت برند پوریا صنعت تولید ایران به‌ همراه موتور خوش نفس بنزین سوز برند دنیز استفاده کرده ‌است. ترکیب فنی جفت و جوری که در کنار هم یک دستگاه کاتر میان رده اما کاملاً مانور پذیر و قابل اعتماد را تشکیل داده‌اند.

کاتر آسفالت بر بنزینی شاسی پوریا صنعت موتور 16 اسب بنزینی برند دنیز

ویژگی‌های کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA16BD05

دستگاه کاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA16BD05 از سری کاترهای بنزینی بازار است. در مونتاژ این دستگاه از شاسی جان ‌سخت برند پوریا صنعت استفاده ‌شده که در کنترل پذیری و در عین ‌حال قدرت مانور سریع یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. از طرفی در این دستگاه از موتور دو سیلندر و بنزین سوز با عملکرد ۴ زمانه و قدرت 16 اسب ‌بخار برند دنیز ساخت کشور چین استفاده ‌شده است. این موتور طراحی جان ‌سخت، کارکرد قابل ‌قبول برای فعالیت‌هایی طولانی ‌مدت و همچنین توانایی کار در مدت ‌زمان طولانی را دارد. البته بر روی این دستگاه نهایتاً می‌توانید از تیغه کاترها با قطر حداکثر ۴۵ سانتی‌متر استفاده کنید.

موتور 16 اسب بنزینی برند دنیز چین، چهارزمانه

کاربردهای کاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA16BD05

کاربردهای کاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA16BD05 گسترده است. این دستگاه که با استفاده از موتور بنزین سوز ساخته ‌شده است تا به ‌راحتی برای کار در شرایط سیار و یا مانور سریع در محوطه‌های ساختمانی و شهری آمادگی داشته باشد. در عین ‌حال یک دستگاه جان سخت با قابلیت برش متوسط است. از هر دو نوع تیغه کاتر در مدل‌های آسفالت بر و یا بتن بر می‌توانید جهت نصب در این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه هم برای برش سطوح آسفالتی محوطه‌های شهری و هم برای برش سطوح بتنی فضاهای ساختمانی و یا سطوح سنگی در شرایط کارگاهی و CA16BD05 مناسب است.

نحوه کارکرد دستگاه کاتر بنزینی دنیز 16 اسب با شاسی پوریا صنعت ایرانی

 

مشخصات فنی کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA16BD05
نام دستگاهکاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA16BD05
برند شاسیپوریا صنعت
نوع موتوربنزینی
عملکرد۴ زمانه
برند سازنده موتوردنیز
قدرت موتور۱۶ اسب بخار
راه‌اندازیهندلی
نوع تیغهحداکثر قطر ۴۵ سانت از نوع آسفالت بر و بتن بر

قیمت کاتر آسفالت بر نیکا ابزار مدل CA16BD05

قیمت کاتر برش آسفالت نیکا ابزار مدل CA16BD05 در سطح میان رده از بازار و در جمع کاترهای متوسط برای برش‌های نه ‌چندان عمیق قرار دارد. شاسی پوریا صنعت و موتور دنیز هر دو محصول برندهای مطرحی هستند که در طراحی و کارایی از بهترین‌های بازار قرار می‌گیرند و در رقابت با محصولات مشابه قیمت اقتصادی دارند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: