خرید و مشاوره فنی: 33529731-026

چکش تخریب گریتک

چکش تخریب گریتک

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    بتن کن 7 کیلویی گریتک مدل GTDH-24001 ۱

    بتن کن 7 کیلویی گریتک مدل GTDH-24001

    5

    چکش تخریب گریتک مدل GTDH-15001

    چکش تخریب 16 کیلویی گرتیک مدل GTDH-15001

    5

    چکش تخریب 6 کیلویی گریتک مدل GTDH-16002

    چکش تخریب 6 کیلویی گریتک مدل GTDH-16002

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    تخریب قطعات بتنی و یا کنده‌کاری دیوارهای آجری، سنگی و سرامیکی و حتی خرد کردن سطوح موزاییکی و آسفالتی فعالیت‌های سنگینی هستند که در تمامی آنها به بهره‌مندی از چکش تخریب قدرتمند با طراحی جان‌سخت و کارکرد ساده نیاز داریم. چکش تخریب گرتیک محصول برجسته بازار است که در سطح میان رده و برای عموم فعالیت‌های تخریبی طراحی ‌شده است.

    انواع چکش برقی گرتیک در وزن‌های گوناگون از قابلیت کنده‌کاری دیوارها تا طراحی در قامت یک هیلتی تمام ‌عیار موجود هستند. گرتیک در نگاهی هوشمندانه محصولات خود را با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا و البته کاملاً ارگونومیک طراحی کرده ‌است. این چکش‌ها همگی از قطعات فنی مرغوب، طراحی جان ‌سخت، قیمت مناسب و کاملاً رقابتی با محصولات مشابه بازار برخوردار هستند. در عین ‌حال برای کار کردن در شرایط کاملاً سخت محیط‌های ساختمانی تا فعالیت در سطح محوطه‌های شهری طراحی شده‌اند.

    مشخصات فنی چکش تخریب‌های گرتیک

    انواع چکش تخریب گرتیک با استفاده از الکتروموتورهای تک‌فاز از نوع تمام مس و براشلس طراحی شده‌اند. این چکش‌ها همگی با استفاده از برق در محدوده ولتاژ ۱۸۰ الی ۲۴۰ ولت کار می‌کنند. نرخ تولید ضربه در این چکش‌ها قابل ‌توجه است و برخی از مدل‌ها قدرت تولید ضربات کوبنده تا فراتر از 2۶۰۰ بار در دقیقه را دارند. همچنین در طراحی انواع پیکور گرتیک از قلم گیرهای 6 گوش با تکنولوژی HEX استفاده‌ شده است. طراحی ارگونومیک، بدنه در تلفیق فلز و پلاستیک، طراحی سبک، سیستم روانکاری گریسی، سیلندرهای ضربه ساز صنعتی و قابلیت تنظیم سرعت کوبشی و... همگی از ویژگی‌های برجسته فنی در انواع پیکور گرتیک هستند.

    انواع مدل‌های چکش تخریب گرتیک

    چکش‌های گرتیک در وزن‌های مختلف برای کار در شرایط متفاوت از ساختارهای عمرانی طراحی ‌شده‌اند. این چکش‌ها با توجه به نوع فعالیت‌های تخریب از کنده‌کاری دیوارها و یا خرد کردن سطوح بتنی و آسفالتی و حتی حفاری و... در انواع مختلف موجود هستند که به ‌قرار زیر دسته‌بندی می‌شوند.

    چکش تخریب گریتک

    چکش تخریب گرتیک مدل GTDH-16002

    چکش خوش ‌دست و سبک ‌وزن گرتیک است که برای فعالیت در سطح پروژه‌های سبک کنده‌کاری دیوارها و یا شیارزنی و خرد کردن سطوح  بتنی و آجری و... طراحی‌ شده است. این مدل چکش ۶ کیلویی برند گرتیک است و برای طراحی دستگاه از الکتروموتور ۱۶۰۰ وات استفاده ‌شده است. همچنین مجهز به دیمر برای کنترل سرعت کارکرد دستگاه در محدوده نرخ ضربه 2900 بار در دقیقه است. قدرت هر ضربه کوبش آن نیز تا حد ۱۳ ژول محاسبه شده ‌است که با استفاده از قلم گیر ۶ شیار یکی از منعطف‌ترین چکش‌های بازار برای کارهای سبک و فعالیت در فضاهای محدود است.

    چکش تخریب گرتیک مدل GTRH24001

    یک چکش ۷ کیلویی از برند گرتیک است که با طراحی هوشمندانه و قابلیت عملکرد ۳ کاره هم برای سوراخکاری و هم برای ضربات کوبنده تخریبی طراحی ‌شده است. این چکش گرتیک دارای موتور بسیار قدرتمند 2۴۰۰ وات است که برای عملکرد بتن کن طراحی ‌شده است. همچنین برای کنترل این چکش از قابلیت دیمردار استفاده ‌شده است که نرخ سرعت گردش مته کوبنده آن را در محدوده ۵۰۰ الی ۸۰۰ دور بر دقیقه کنترل می‌کند. نرخ تولید ضربه مته کوبنده آن نیز در حدود ۲۸۰۰ ضربه در هر دقیقه است. قلم گیر ۴ شیار، بدنه مقاوم و دسته ارگونومیک ضد تعریق و ضد لرزش در کنار دسته‌ی کمکی ۳۶۰ درجه از جمله ویژگی‌های فنی چکش برقی گرتیک مدل GTRH24001 است.

    پیکور گرتیک مدل GTDH15001

    یکی از قدرتمندترین مدل‌های چکش برقی گرتیک است که با وزن ۱۶ کیلویی برای هر نوع فعالیت سنگین تخریب سطوح بتنی، سنگی و آجری طراحی ‌شده است. برای ساخت این هیلتی گرتیک از الکتروموتور 3000 وات با قابلیت تولید نرخ ضربه 3000 بار در دقیقه استفاده شده ‌است. قدرت هر ضربه کوبنده مته این چکش بالغ بر ۳۰ ژول مناسب تخریب سطوح سنگین بتنی است. برای طراحی این پیکور گرتیک از قلم گیر ۶ شیار با تکنولوژی HEX از نوع فولادین استفاده‌ شده است. طراحی ارگونومیک به ‌همراه دسته‌ی کمکی ۳۶۰ درجه و ضد لرزش و ضد تعریق دارد.

    چکش تخریب گرتیک مدل GTDH24001

    این چکش برقی گرتیک یک دریل بتن کن قدرتمند با طراحی جمع‌وجور است که علاوه ‌بر قابلیت سوراخ‌کاری از قدرت کوبنده برای خرد کردن قطعات بتنی نیز برخوردار است. طراحی دسته ارگونومیک به ‌همراه دسته‌ی کمکی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به‌ همراه موتور قدرتمند ۱۲۰۰ واتی و قلم گیر ۴ شیار از جمله ویژگی‌های برجسته در طراحی این مدل چکش برقی گرتیک است.

    چکش تخریب گرتیک مدل GTRH13001

    این مدل چکش خوش‌ ساخت و خوش‌دست گرتیک است که با قابلیت سوراخ‌کاری به ‌همراه تولید ضربات کوبنده طراحی ‌شده است. برای طراحی این بتن کن گرتیک از موتور تکفاز با قدرت ۱۳۰۰ وات استفاده ‌شده و حداکثر سرعت چرخش مته آن ۹۰۰ بار در دقیقه است. در عین ‌حال می‌تواند نرخ تولید ضربه 2۳۰۰ بار در دقیقه را تولید نماید. همچنین هر ضربه کوبنده این چکش برقی گرتیک قدرتی معادل ۲.۲ ژول را تولید می‌کند که مناسب فعالیت در سطح فعالیت‌های محدود از تخریب و سوراخ‌کاری سازه‌های بتنی و آجری است.

    قیمت چکش تخریب گرتیک

    چکش‌های گرتیک با طراحی ارگونومیک و استفاده از قطعات فنی مرغوب و رعایت استانداردهای بین‌المللی طراحی تجهیزات سنگین موتوری ساخته شده‌اند. قیمت پیکور گرتیک با توجه به وزن و کارآیی و قدرت تخریب مته کوبنده آنها محاسبه می‌شود. با این ‌وجود قیمت این چکش‌ها در مقایسه با بسیاری از رقبای هم‌تراز آن ارزش اقتصادی مناسبی دارد. مادامیکه از نظر کیفی و کارایی به‌ راحتی قادر است تا با بهترین‌های بازار از عرصه‌های جهانی رقابت کند.

    چکش تخریب گریتک

    سوالات متداول در مورد چکش تخریب گرتیک

    • چکش تخریب گرتیک ساخت کجاست؟

      گرتیک ساخت کشور چین است اما تمامی محصولات خود را با بهره‌مندی از تکنولوژی ژاپنی طراحی و تولید می‌کند.

    • برای تخریب‌های گسترده کدام مدل چکش برقی گرتیک مناسب است؟

      برای تخریب‌های سنگین در سطوح سخت بتنی و آسفالتی می‌توانید از پیکور گرتیک مدل GTDH15001 استفاده کنید که با وزن ۱۶ کیلویی مخصوص فعالیت‌های سنگین طراحی ‌شده است.

    • مزایای استفاده از انواع هیلتی گرتیک چیست؟

      چکش‌های گرتیک همگی طراحی بر مبنای ارگونومیک با بدنه مقاوم و جان‌سخت دارند. این چکش‌ها با بهره‌مندی از تکنولوژی ژاپنی طراحی ‌شده و از سیستم کارآمد ضد لرزش برخوردار هستند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: